Voor een stiefmoeder vind ik aunt toch een rare term en de kinderen van future Ted zijn op dat moment ook wel oud genoeg om te snappen hoe de vork in de steel zou zittenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? 'Aunt' moet je in het Engels niet zo serieus nemen. Stel dat Robin Teds tweede vrouw zou zijn (dus nadat hij van The Mother is gescheiden), dan lijkt het me nog steeds niet vreemd om over 'aunt Robin' te spreken als hij het over hun stiefmoeder heeft.
D'r is niks zéker bekend over The Mother, dus nee, van mij hoeft het niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:53 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Moeten we in spoilers praten als we speculeren over de moeder? Nee toch?
Dan weet je meer dan ik. Wat dat eerste betreft. De makers hebben namelijk gezegd dat de moeder nog niet voorbij was gekomen (zeker niet in beeld!) Dat laatste, dat ze al een scène met de moeder hebben opgenomen, klopt dan weer wel. Alleen 'Ted', 'de moeder' en 'de twee kinderen' weten wie de moeder is. En de makers, natuurlijk.quote:Ik kwam laatst een interview tegen, waarin gezegd werd dat de moeder in seizoen 2 al ter sprake is geweest, of zelfs in beeld. Ze hebben toen gelijk de eerste ontmoeting opgenomen, voor het in 2012 uit te zenden.
Ja, maar the slutty pumpkin hoeft toch niet de moeder te zijn?quote:The Slutty Pumpkin kan aan alles voldoen.
Ze kan de student zijn uit Ted's klas. Ze woont in New York, dus die paraplu kan van haar zijn. Ze is schijnbaar een party-animal, dus zeker aanwezig geweest op die St Patty's Party.
Voor zover ik weet zijn 'aunt' en 'uncle' in Amerika termen voor vrienden van de ouders. En dat heeft weinig te maken met leeftijdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor een stiefmoeder vind ik aunt toch een rare term en de kinderen van future Ted zijn op dat moment ook wel oud genoeg om te snappen hoe de vork in de steel zou zitten
Dat zijn ze in Nederland ook ongeveer, maar een stiefmoeder benoem je gewoon niet zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn 'aunt' en 'uncle' in Amerika termen voor vrienden van de ouders. En dat heeft weinig te maken met leeftijd.
Zit ook wat in. (Al zou het nog kunnen dat Robin in 2030 pas nét Teds nieuwe vrouw is geworden en de kinderen nog zijn gewend aan 'aunt Robin'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zijn ze in Nederland ook ongeveer, maar een stiefmoeder benoem je gewoon niet zo
Dat zou nog kunnen, maar dat is volgens mij iets te progressief voor Amerikaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit ook wat in. (Al zou het nog kunnen dat Robin in 2030 pas nét Teds nieuwe vrouw is geworden en de kinderen nog zijn gewend aan 'aunt Robin'.)
Que?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen, maar dat is volgens mij iets te progressief voor Amerika
Het is een gevoel, lastig uit te leggenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Que?Leg uit? D'r wordt niet hertrouwd in Amerika?
Nou ja, eerlijk gezegd denk ik - helemaal nu we verder zijn met de serie - niet dat Ted & Robin nog bij elkaar komen. Op de een of andere manier hebben de schrijvers er toch voor gezorgd dat je als kijker (steeds) minder het gevoel krijgt dat de twee wel bij elkaar horen/komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is een gevoel, lastig uit te leggen
Dat heeft Marshall trouwens zelf ook een keer gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
Over Jason Segel gesproken, ergens refeerde Lilly aan zijn huge package
[ afbeelding ]
Future Ted moet je niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:57 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r is niks zéker bekend over The Mother, dus nee, van mij hoeft het niet.
[..]
Dan weet je meer dan ik. Wat dat eerste betreft. De makers hebben namelijk gezegd dat de moeder nog niet voorbij was gekomen (zeker niet in beeld!) Dat laatste, dat ze al een scène met de moeder hebben opgenomen, klopt dan weer wel. Alleen 'Ted', 'de moeder' en 'de twee kinderen' weten wie de moeder is. En de makers, natuurlijk.
[..]
Ja, maar the slutty pumpkin hoeft toch niet de moeder te zijn?Future Ted heeft daar in ieder geval nog nooit met één woord over gerept, toch?
En vergeet niet dat bij HIMYM voornamelijk het appartement van Ted, Marshall en Lily in beeld is, en bij Friends was dat bijna altijd die van Monica en Rachel (even later dan Chandler en Monicaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik vind HIMYM en Friends toch wel overeenkomen hoor. Maar het is een goede formule, en het werkt!
De hangplek = Central Perk + De booth
De kinderachtige machoman = Joey + Barney
De nerd = Ross + Ted
Mietje = Chandler + Marshall
Ross-Rachel relatie = Ross en Rachel + Ted en Robin
Ik zie toch redelijk wat overeenkomsten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je niet.Robin zal niet De Moeder zijn, maar ze kunnen alsnog bij elkaar komen en zelfs trouwen...
Nee, wanneer future Ted in beeld komt is het current Ted die oud gemaakt is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Robin is idd niet de moeder. Aunt Robin betekent gewoon een vriend van de familie die oom of tante wordt genoemd, deed ik vroeger ook met bekenden van de familie.
We weten een paar dingen volgens mij. Ze was in de club toen Ted los ging alsof er geen morgen was.
Ze kan de Slutty Pumpin zijn, de perfect match, of wellicht is dat de enige persoon. Is Bob Saget al eens in beeld geweest in een toekomst ep eigenlijk?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
Ik vind Robin en Ted trouwens helemaal niet bij elkaar passen.
Hebben ze nog een keer een grap over gemaakt: dan gaan ze naar een Starbucks en hebben ze het erover dat rondhangen in een coffee house lang niet zo leuk is als rondhangen in een bar. Volgens mij is dat Swarleyquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
De hangplek = Central Perk + De booth
Ik vond de complete S4 in HD, 260 dagen oud en kon het toch nog downloaden. Moet alleen S3 compleet krijgen, al neem ik t ook op van RTL5 sinds deze weekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:45 schreef Trystar het volgende:
Zo seizoen 3 nu helemaal gezien, op naar seizoen 4
Ja die heb ik ook gedownload.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond de complete S4 in HD, 260 dagen oud en kon het toch nog downloaden. Moet alleen S3 compleet krijgen, al neem ik t ook op van RTL5 sinds deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |