Ik geniet gewoon van het feit dat er 4 complete seizoenen zijn die ik kan kijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
Beetje laat ontdekt, Sun.Maar tof dat je het tof vindt.
Ik ontdekte HIMYM volgens mij omdat ik ooit een keer op de IMDb-pagina van Jason Segel aan het kijken was (want hem kende ik weer van 'Freaks and Geeks' en 'Undeclared').quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon van het feit dat er 4 complete seizoenen zijn die ik kan kijken
Ik heb dus eerst Jason Segel ontdekt (Sarah Marschall, frontaal naakt) en nu dus HIMYM.
Ik had seizoen 1 toen ook een paar maanden onaangetast op m'n pc staan en op een moment van verveling en 'hey, let's give it a try' heb ik 't toen gekeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het al eens op m'n pc staan en vond het niet zo tof![]()
En toen zag ik het op RTL5 en vond ik het wel tof
![]()
Friends jaren 80?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Friends is heerlijk jaren '80/'90, HIMYM is van nu. Ik vond en vind Friends geniaal, maar HIMYM past met gemak in hetzelfde straatjeHet is niet beter (en zeker niet slechter), het is gewoon moderner
Lette jij in die film op dat? HOMOquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
Over Jason Segel gesproken, ergens refeerde Lilly aan zijn huge package
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot de lul bij Jason zijn deze niet van Milaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Lette jij in die film op dat? HOMO![]()
[ afbeelding ]
Ik vind HIMYM en Friends toch wel overeenkomen hoor. Maar het is een goede formule, en het werkt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de acteur die Barney speelt gewoon homo isToffe rol dan, als uberhetero
Ik vind de karakters ook leuker dan die van Friends. Hoewel natuurlijk Friends ook al weer 14 jaar oud is ofzo en ik het 4x heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
En de ingewikkeldheid van sommige dingenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Stefan het volgende:
Wat ik leuk vind aan HIMYM is de snelheid, soms vier flashbacks in 10 seconden.
Ja, dat vind ik dan weer erg tof.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En de ingewikkeldheid van sommige dingenMet die geit bijvoorbeeld
En dat met die kroeg van Ted en Barney
Je hebt gelijk. Zelfs sommige interieurs lijken op die van Friends.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik vind HIMYM en Friends toch wel overeenkomen hoor. Maar het is een goede formule, en het werkt!
De hangplek = Central Perk + De booth
De kinderachtige machoman = Joey + Barney
De nerd = Ross + Ted
Mietje = Chandler + Marshall
Ross-Rachel relatie = Ross en Rachel + Ted en Robin
Ik zie toch redelijk wat overeenkomsten.
Weet je niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
Het enige dat we weten is dat Robin en Ted niet uiteindelijk bij elkaar komen.
quote:CBS has confirmed that How I Met Your Mother season 5 will premiere on September 21st at 8pm
Ook dan is het vreemd dat 2030 Ted het tegen zijn kinderen over 'aunt Robin' heeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je niet.Robin zal niet De Moeder zijn, maar ze kunnen alsnog bij elkaar komen en zelfs trouwen...
Moeten we in spoilers praten als we speculeren over de moeder? Nee toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef IQM het volgende:
The Slutty Pumpkin is niet The Mother.
Of heb ik het nou verkeerd onthouden?
Want? 'Aunt' moet je in het Engels niet zo serieus nemen. Stel dat Robin Teds tweede vrouw zou zijn (dus nadat hij van The Mother is gescheiden), dan lijkt het me nog steeds niet vreemd om over 'aunt Robin' te spreken als hij het over hun stiefmoeder heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook dan is het vreemd dat 2030 Ted het tegen zijn kinderen over 'aunt Robin' heeft
Dat de stelletjes zich uit de groep vormen, is bijvoorbeeld ook typisch friends.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zelfs sommige interieurs lijken op die van Friends.
Lilly is een beetje de oversekste exentrieke Phoebe.
Het enige dat we weten is dat Robin en Ted niet uiteindelijk bij elkaar komen.
Wat ik leuk vind ook aan HIMYM is dat de mannen watjes zijn en de vrouwen stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |