Het zou ook echt supervet zijn als ze een crossover zouden doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben ze nog een keer een grap over gemaakt: dan gaan ze naar een Starbucks en hebben ze het erover dat rondhangen in een coffee house lang niet zo leuk is als rondhangen in een bar. Volgens mij is dat Swarley
Oeh, hopen dat die versie niet snel verwijderd wordtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
Dit gaat morgen de hele tijd in de auto gedraaid worden als ik met vrienden op vakantie ga. Hell yeah.
Wat overigens wel te maken heeft met dat de nominaties in die categorie zijn verhoogd van 5 naar 7, maar ik ben er wel blij mee! Ze maken alleen geen kans, gok ik zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef Tweek het volgende:
How i Met You Mother heeft eindelijk eens een emmy nominatie in de wacht gesleept voor beste comedy.
Freaks and Geeks en Undeclared zijn ook fantastischquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ontdekte HIMYM volgens mij omdat ik ooit een keer op de IMDb-pagina van Jason Segel aan het kijken was (want hem kende ik weer van 'Freaks and Geeks' en 'Undeclared').
mila kunisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Lette jij in die film op dat? HOMO![]()
[ afbeelding ]
Nee 30 Rock zal wel weer winnen, NHP geef ik wel kans voor de emmy. Alhoewel hij presenteert het al.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat overigens wel te maken heeft met dat de nominaties in die categorie zijn verhoogd van 5 naar 7, maar ik ben er wel blij mee! Ze maken alleen geen kans, gok ik zo.
30 rock voor de derde keer winnen? Lijkt me onwaarschijnlijk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee 30 Rock zal wel weer winnen, NHP geef ik wel kans voor de emmy. Alhoewel hij presenteert het al.
30 Rock is fantastisch.quote:
30 Rock is geen negercomedyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
Misschien racisme, maar ik houd toch wat meer van de blanke comedy's.
Negercomedy's
Dan is Missisipi Burning echt wat voor jouquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan is Missisipi Burning echt wat voor jou
[ afbeelding ]
Stella was blond, en Ted gaf aan dat met Stella de toekomst heel anders had uitgezien, waarna je een flashforward krijgt na de kinderen, met belachelijke blonde pruiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Sowieso is de moeder blond! In 2030 als Ted tegen z'n kids praat staat in een van de eerste afleveringen een trouwfoto van Ted en een blonde vrouw waarvan je het gezicht niet kunt zien.
Niet zo geniaal als de Slap-songquote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Stella was blond, en Ted gaf aan dat met Stella de toekomst heel anders had uitgezien, waarna je een flashforward krijgt na de kinderen, met belachelijke blonde pruiken.
Haha, geniale scene
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:52 schreef KirkLazarus het volgende:
Tracy Morgan Show is een ramp zeg. Dat kleinste jochie haalt echt het bloed onder mijn nagels uit.
Ik ook. Supervet hequote:
thanks, misschien ook maar eens bestellenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
http://www.bookdepository.co.uk/book/9781439110003/The-Bro-Code
Ze hadden Letterman als zn vader moeten opvoerenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:35 schreef BoerBert het volgende:
Mijn favoriete scène is nog steeds wanneer Barney in 'The price is right' zit
Everybody hate Chris is leukquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
Negercomedy's
Zojuist besteld. Heb ik nog iets te doen als ik op seizoen 5 zit te wachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:19 schreef bigbass het volgende:
en mocht ie nog wel in je kast ontbreken, dan kan je hem snel en vrij goedkoop op internet bestellen
Waarom speelt Donald Sutherland eigenlijk niet de vader van Barney?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden Letterman als zn vader moeten opvoeren
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt wel. Kijk die flashback dan. Peuter Barney stelt zn moeder een lastige vraag en om er vanaf te zijn wijst ze de eerste de beste man aan die op tv is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |