Wat kosten ze nu dan incl. btw?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:39 schreef het-is-mij het volgende:
De slippers zijn nu bij de makro in de aanbieding!
Niet spectaculair goedkoper dus.. Ten tweede zijn het allemaal de modellen van vorig jaar.. Er komen dit jaar vast wel nieuwe. Ten derde heb ik al2 paarquote:
Hier staat wel iets:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:33 schreef Lief-visje het volgende:
Ik vroeg me af hoe het met de breedte zit van die dingen, want je hebt smalle en brede voeten maar er staan nergens op de site wat het verschil is in centimeters.
de lente staat er wel maar de breedte maat staat er niet. Ik wil dus weten wat het verschil in cm´s bij small, medium en breed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Damn, ik heb op mijn vaste site (http://www.footshopping.com/) zitten kijken, en de Madrid is gewoon fucking 8 (!!) euro duurder dan vorig jaar!![]()
Normaal kostten ze daar, vorig jaar, weet ik zeker, zo'n 35 euro, nu zijn ze gewoon 43 euro!!!
Nou, dat vind ik wat teveel van het goede. Als ze ook zoveel zijn in de winkels koop ik ze dit jaar gewoon ff niet.. Heb er toch nog genoeg
![]()
[..]
Hier staat wel iets:
http://www.footshopping.com/maattabel/mid_37232.html
Oke.. Maar dan nog, als je ze past dan weet je het nog beter. Als je in het voorjaar/zomer even langs een winkel gaat met birkenstocks kan je ze passen en weet je het ook toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
de lente staat er wel maar de breedte maat staat er niet. Ik wil dus weten wat het verschil in cm´s bij small, medium en breed.
Heb je de slippers dan niet te klein gekocht? aangezien je met je voet eroverheen schuit?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef Mula het volgende:
Ik heb Madrids gekocht, maar ik ben tot nu toe helemaal niet tevreden.![]()
Als ik het bandje zo doe dat het prettig zit, zit de slipper te los en loop ik met mijn tenen over de voorkant van de slipper heen. Doe ik ze een gaatje verder, dan zitten ze niet te strak, maar wel stevig. Rechts loopt dan aardig, maar de linkerslipper verdraait helemaal als ik loop. Als in; zogauw ik mijn hak neerzet, sta ik buiten de slipper.
Ik heb ze weer ingelopen voor dit jaar, ik ben opnieuw verliefdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef MaLo het volgende:
Ik heb mijn Birkenstocks weer uit de kast geplukt om in huis op te lopen, maar wat is dat weer wennen zeg. Vorige zomer liep ik er kilometers op en nu vinden mijn voetjes ze helemaal niet zo fijn zitten
Mss moet ik dat ook weer even doen, ik draag alleen maar laarzen in de winter, en sokken in huis.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef MaLo het volgende:
Ik heb mijn Birkenstocks weer uit de kast geplukt om in huis op te lopen, maar wat is dat weer wennen zeg. Vorige zomer liep ik er kilometers op en nu vinden mijn voetjes ze helemaal niet zo fijn zitten
Je hebt ook specifieke heren en dames uitvoeringen van bijv. de birkenstock madrid. Voor de heren is het riempje bij de teen etc. wat breder en mannelijkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:34 schreef ahbonuskaart het volgende:
Hallo
Hier zitten volgens mij mensen die verstand hebben van Birkenstock sandalen.
Ik ben dus op zoek op Birkenstock sandelen voor vakantie naar het zonnige zuiden (Frankrijk, Italië, Spanje enz).
Nou vond ik deze bandsandaal (bijna vergelijkbaar met een Adidas badslipper) bij een webwinkel genaamd Footshopping.
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens vrouwen gezien die met deze sandalen rondliepen.
Dus ik vroeg mij dus af. Zijn deze sandalen ook (geschikt) voor mannen? Dus unixsex, zoals je b.v. bij Havaianas of bij Crocs ziet.
Want.....deze goedkope zwarte bandsandaal (Birko-Flor whatever dat mag zijn) is verkrijgbaar tot en met maat 46(!). Volgens mij zijn er niet erg veel vrouwen met deze maat? Als ik nou een andere kleur bekijk. Voor het gemak typische vrouwenkleuren zoals amethyst of kers, dan zijn deze tot en met 43. Maar de duurdere aviator zwart natuurleer is deze wel weer tot/met maat 46 verkrijgbaar.
Daarbij liet een vriendin van me folders van Scapino en Bristol zien. Dezelfde sandaal in diverse kleuren was ook te koop bij deze schoenzaken, maar ze waren tot maat 41.
Ik snap het niet meer.
Aha. Bedankt voor je antwoord. Dus als ik goed begrijp. Deze is voor vrouwen, want dat zijn dunne bandjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt ook specifieke heren en dames uitvoeringen van bijv. de birkenstock madrid. Voor de heren is het riempje bij de teen etc. wat breder en mannelijker
UPDATE!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef Mula het volgende:
Ik heb Madrids gekocht, maar ik ben tot nu toe helemaal niet tevreden.![]()
Als ik het bandje zo doe dat het prettig zit, zit de slipper te los en loop ik met mijn tenen over de voorkant van de slipper heen. Doe ik ze een gaatje verder, dan zitten ze niet te strak, maar wel stevig. Rechts loopt dan aardig, maar de linkerslipper verdraait helemaal als ik loop. Als in; zogauw ik mijn hak neerzet, sta ik buiten de slipper.
top!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:12 schreef Mula het volgende:
[..]
UPDATE!
Ik heb doorgezet met mijn Birkenstocks en inmiddels lopen ze heerlijk! Het bandje is een stuk soepeler geworden, waardoor de slipper niet meer verdraaid. Ik ga binnenkort nog een paar kopen. Ik ben fan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |