Wat kosten ze nu dan incl. btw?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:39 schreef het-is-mij het volgende:
De slippers zijn nu bij de makro in de aanbieding!
Niet spectaculair goedkoper dus.. Ten tweede zijn het allemaal de modellen van vorig jaar.. Er komen dit jaar vast wel nieuwe. Ten derde heb ik al2 paarquote:
Hier staat wel iets:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:33 schreef Lief-visje het volgende:
Ik vroeg me af hoe het met de breedte zit van die dingen, want je hebt smalle en brede voeten maar er staan nergens op de site wat het verschil is in centimeters.
de lente staat er wel maar de breedte maat staat er niet. Ik wil dus weten wat het verschil in cm´s bij small, medium en breed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Damn, ik heb op mijn vaste site (http://www.footshopping.com/) zitten kijken, en de Madrid is gewoon fucking 8 (!!) euro duurder dan vorig jaar!![]()
Normaal kostten ze daar, vorig jaar, weet ik zeker, zo'n 35 euro, nu zijn ze gewoon 43 euro!!!
Nou, dat vind ik wat teveel van het goede. Als ze ook zoveel zijn in de winkels koop ik ze dit jaar gewoon ff niet.. Heb er toch nog genoeg
![]()
[..]
Hier staat wel iets:
http://www.footshopping.com/maattabel/mid_37232.html
Oke.. Maar dan nog, als je ze past dan weet je het nog beter. Als je in het voorjaar/zomer even langs een winkel gaat met birkenstocks kan je ze passen en weet je het ook toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
de lente staat er wel maar de breedte maat staat er niet. Ik wil dus weten wat het verschil in cm´s bij small, medium en breed.
Heb je de slippers dan niet te klein gekocht? aangezien je met je voet eroverheen schuit?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef Mula het volgende:
Ik heb Madrids gekocht, maar ik ben tot nu toe helemaal niet tevreden.![]()
Als ik het bandje zo doe dat het prettig zit, zit de slipper te los en loop ik met mijn tenen over de voorkant van de slipper heen. Doe ik ze een gaatje verder, dan zitten ze niet te strak, maar wel stevig. Rechts loopt dan aardig, maar de linkerslipper verdraait helemaal als ik loop. Als in; zogauw ik mijn hak neerzet, sta ik buiten de slipper.
Ik heb ze weer ingelopen voor dit jaar, ik ben opnieuw verliefdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef MaLo het volgende:
Ik heb mijn Birkenstocks weer uit de kast geplukt om in huis op te lopen, maar wat is dat weer wennen zeg. Vorige zomer liep ik er kilometers op en nu vinden mijn voetjes ze helemaal niet zo fijn zitten
Mss moet ik dat ook weer even doen, ik draag alleen maar laarzen in de winter, en sokken in huis.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:11 schreef MaLo het volgende:
Ik heb mijn Birkenstocks weer uit de kast geplukt om in huis op te lopen, maar wat is dat weer wennen zeg. Vorige zomer liep ik er kilometers op en nu vinden mijn voetjes ze helemaal niet zo fijn zitten
Je hebt ook specifieke heren en dames uitvoeringen van bijv. de birkenstock madrid. Voor de heren is het riempje bij de teen etc. wat breder en mannelijkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:34 schreef ahbonuskaart het volgende:
Hallo
Hier zitten volgens mij mensen die verstand hebben van Birkenstock sandalen.
Ik ben dus op zoek op Birkenstock sandelen voor vakantie naar het zonnige zuiden (Frankrijk, Italië, Spanje enz).
Nou vond ik deze bandsandaal (bijna vergelijkbaar met een Adidas badslipper) bij een webwinkel genaamd Footshopping.
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens vrouwen gezien die met deze sandalen rondliepen.
Dus ik vroeg mij dus af. Zijn deze sandalen ook (geschikt) voor mannen? Dus unixsex, zoals je b.v. bij Havaianas of bij Crocs ziet.
Want.....deze goedkope zwarte bandsandaal (Birko-Flor whatever dat mag zijn) is verkrijgbaar tot en met maat 46(!). Volgens mij zijn er niet erg veel vrouwen met deze maat? Als ik nou een andere kleur bekijk. Voor het gemak typische vrouwenkleuren zoals amethyst of kers, dan zijn deze tot en met 43. Maar de duurdere aviator zwart natuurleer is deze wel weer tot/met maat 46 verkrijgbaar.
Daarbij liet een vriendin van me folders van Scapino en Bristol zien. Dezelfde sandaal in diverse kleuren was ook te koop bij deze schoenzaken, maar ze waren tot maat 41.
Ik snap het niet meer.
Aha. Bedankt voor je antwoord. Dus als ik goed begrijp. Deze is voor vrouwen, want dat zijn dunne bandjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je hebt ook specifieke heren en dames uitvoeringen van bijv. de birkenstock madrid. Voor de heren is het riempje bij de teen etc. wat breder en mannelijker
UPDATE!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef Mula het volgende:
Ik heb Madrids gekocht, maar ik ben tot nu toe helemaal niet tevreden.![]()
Als ik het bandje zo doe dat het prettig zit, zit de slipper te los en loop ik met mijn tenen over de voorkant van de slipper heen. Doe ik ze een gaatje verder, dan zitten ze niet te strak, maar wel stevig. Rechts loopt dan aardig, maar de linkerslipper verdraait helemaal als ik loop. Als in; zogauw ik mijn hak neerzet, sta ik buiten de slipper.
top!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:12 schreef Mula het volgende:
[..]
UPDATE!
Ik heb doorgezet met mijn Birkenstocks en inmiddels lopen ze heerlijk! Het bandje is een stuk soepeler geworden, waardoor de slipper niet meer verdraaid. Ik ga binnenkort nog een paar kopen. Ik ben fan!
Die leveren alleen binnen Duitsland. Ze hebben ook www.baumhouse.com / www.footshopping.com voor levering naar NL en daar betaal je verzendkosten bij een bestelling onder de ¤90quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Trusten het volgende:
Bestelt hier iemand wel eens bij Natuerlich? Leuk geprijsd en geen verzendkosten...of zijn er addertjes ofzo?
http://www.natuerlich.de/
Idd, ik bestel altijd bij Footshoppingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die leveren alleen binnen Duitsland. Ze hebben ook www.baumhouse.com / www.footshopping.com voor levering naar NL en daar betaal je verzendkosten bij een bestelling onder de ¤90
Die laatste versie is nu in de aanbieding bij Bristol.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:05 schreef ahbonuskaart het volgende:
[..]
Aha. Bedankt voor je antwoord. Dus als ik goed begrijp. Deze is voor vrouwen, want dat zijn dunne bandjes
[ afbeelding ]
en deze is de mannelijke versie, want deze heeft een brede band.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip, hoewel ik er zelf niet veel aan heb natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die laatste versie is nu in de aanbieding bij Bristol.
Edit: Maar wel in vrouwenkleurtjes (zilver, lak zwart en wit) en tot maat 41
Spijkerbroek of korte broek.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Internetheld het volgende:
onder wat voor kleren dragen jullie ze meestal?
Domme vraag misschien. Met neppe bedoel je dus geen Birkenstock. Mag dat wel verkocht worden dan? Bedoel elk merk heeft zijn eigen patenten niet waar.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
top!
Ik moet toegeven dat ik onlangs neppe heb gekocht. Ze hadden de echte toen niet, en ik wilde ze opzich wel dus toch maar gehaald: het zijn die met het dunne kruisende bandje. Maarja toch merk ik dat ik liever op echte loop. Zool is toch iets anders. Dit is het model; alleen dan in het lichtblauw en nepmerk![]()
[ afbeelding ]
Niet de officiele birkenstocks, dus gewoon een ander merk met een vergelijkbaar voetbedquote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef ahbonuskaart het volgende:
[..]
Domme vraag misschien. Met neppe bedoel je dus geen Birkenstock. Mag dat wel verkocht worden dan? Bedoel elk merk heeft zijn eigen patenten niet waar.
Ik draag ze ook onder mijn jeans maar ik sla wel mijn broekspijpen 1 keer om omdat ze anders te lang zijn met mijn Birkenstocks eronderquote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef francis998 het volgende:
ik heb pas mijn eerste birkenstocks gehaald, in de aanbieding, voor over 2 weekjes op vakantie.
Heb de zwarte variant van de gizeh gekocht...en moet zeggen ik hou nooit van sandalen en slippers maar deze lopen heerlijk..
Trouwens wat vinden jullie van birkenstocks onder jeans?
Ik vindt ze zelf niet zo slecht staan, hoewel onder een linnen broek vindt ik het wat meer zomers, dat wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik draag ze ook onder mijn jeans maar ik sla wel mijn broekspijpen 1 keer om omdat ze anders te lang zijn met mijn Birkenstocks eronder
Linnen broeken!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ik vindt ze zelf niet zo slecht staan, hoewel onder een linnen broek vindt ik het wat meer zomers, dat wel.
Maar zelf ga ik ze waarschijnlijk niet al te veel onder jeans dragen, maar onder shorts. Aangezien ik nogal snel koude voeten heb.
Maar draag ze nu 2 dagen in huis om te wennen...in het begin deed de grote teen wat zeer, maar nu ..wil ik ze niet meer uitdoen
die kleur wilde ik eerst, maar hadden ze niet meer, dus maar voor de zwarte gegaan...wel raar om mijn witte voeten te zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:34 schreef _Joy_ het volgende:
Birkenstock-fan meldt![]()
Vorig jaar nepperds gekocht en heel de zomer op gelopen. Dit jaar echte gekocht bij het Kruitvat. Ik ging voor zwarte maar heb mocca genomen.
[ afbeelding ]
Haha, nouja dan heb ik mijn kans gemist.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef _Joy_ het volgende:
Ja, ze hadden zwart mat. Maar vond het contrast tussen mijn witte voeten en zwart wel héél groot, deze mocca oogde rustiger.
Ben gelijk dinsdag gegaan toen de aanbieding inging, keus zat! Moest wel heel erg aan de echte wennen, de nepperds wegen minder zwaar.
Bandje over je wreef iets strakker doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik heb Gizehs gekocht, maar vooralsnog heb ik erg veel last van dat ding tussen mijn tenen
Hmm mijn eerste reactie was om die juist losser te doen, maar ik zal het eens uitproberenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bandje over je wreef iets strakker doen?
hm, als je het over dat ding tussen je grote teen en de andere teen bedoeld daar bestaan een soort pleisters voor...heb ik ooit bij de kruidvat gezien, maar weet alleen niet meer hoe ze hetenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik heb Gizehs gekocht, maar vooralsnog heb ik erg veel last van dat ding tussen mijn tenen
Nope, strakker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Hmm mijn eerste reactie was om die juist losser te doen, maar ik zal het eens uitproberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |