Wat Enferma zegt, zo straks mogelijk dan kun je niet schuiven. Ik heb de eerste keer 2 blaren ter grootte van een 2 euro stuk gelopen tussen m'n tenen, na genezing die bandjes keistrak, nooit meer ergens last van gehad!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik heb Gizehs gekocht, maar vooralsnog heb ik erg veel last van dat ding tussen mijn tenen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat Enferma zegt, zo straks mogelijk dan kun je niet schuiven. Ik heb de eerste keer 2 blaren ter grootte van een 2 euro stuk gelopen tussen m'n tenen, na genezing die bandjes keistrak, nooit meer ergens last van gehad!
6 weken geen teenslippers aangekund toenquote:
Ohhhh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
6 weken geen teenslippers aangekund toen. Het stomme is, zoiets merk je pas echt als je de slippers uitdoet. Tot die tijd voelt het gewoon vervelend
.
Idd gewoon ff wat strakker proberen, zo strak mogelijk alst kan zoals Debsterr zegt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik voel inderdaad wel verbetering, alleen voelt het nog steeds een beetje vervelend (wel minder snijdend nu).
Misschien moet ik gewoon wat eelt kweken op die plek ofzo. Laatste keer dat ik echt teenslippers droeg is inmiddels al weer 2 jaar geleden. Hoop dat het dat is, anders dan is het een hoop geld voor iets wat toch niet helemaal goed zit
Haha!! En groot gelijk heeft ie imo... :\quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef _Joy_ het volgende:
Ja ze vallen een beetje ruim. Ik heb in het begin van 't zomerseizoen ook altijd last tussen mijn tenen, als ik voor de eerste keer slippers aandoeEcht tot bloedens toe loop ik dat dan kapot.
Mijn bandje staat ook redelijk los, volgens de tips moet ik dat strakker doen. Zal ik morgen 's proberen.
O ja, ik heb vandaag voor zoonlief (9 jaar) ook Gizeh's gekocht bij het Kruitvat. In Mocca, maat 36. Zegt 'ie: Ik hoop dat je het bonnetje nog hebt. Daar ga ik dus écht niet op lopen, dat zijn meisjesschoenen![]()
De jouwe zijn ook leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha!! En groot gelijk heeft ie imo... :\
Ik vind het bij mannen echt niks, bij jongens misschien wel, maar tot een bepaalde leeftijd denk ik.
Ja zijn lak zwartquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
De jouwe zijn ook leukHeb je ze in lakzwart?
Mijn broer (2 meter, getatoeëerd, kaal) heeft ook een paar damesbirkie's en het staat hem nog ook![]()
Hij heeft dan ook kleine voeten, maat 42. En nee, hij is niet gay.
ja, dat wil ik wel, maar ik heb geen bon meer, en ik had een deel contant betaald waardoor de pin-betaling niet voor het hele bedrag is waardoor het ook moeilijk wordt met het afschrift terug te gaan.. pfft moet je tegenwoordig overal de bon van bewaren..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:23 schreef _Joy_ het volgende:
Ik zou niet weten wat je daar aan kunt doen. Terug naar de winkel waar je ze gekocht hebt mss een optie?
En Birkie's voor mannen vind ik ook niet bepaald charmant, maar bij sommige types stáát het gewoon.
Maakt toch niet uit, gewoon teruggaan. Ik heb het weleens gehad met kleding van Esprit dat snel stuk ging. Ook geen bon meer, ik ben toen toch teruggegaan. Ik kreeg gewoon m'n geld terug. Ik zou het dus gewoon proberenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ja, dat wil ik wel, maar ik heb geen bon meer, en ik had een deel contant betaald waardoor de pin-betaling niet voor het hele bedrag is waardoor het ook moeilijk wordt met het afschrift terug te gaan.. pfft moet je tegenwoordig overal de bon van bewaren..
in sommige winkels kunnen zij zelf de betaling nog opzoeken in het systeem, dat heb ik wel eens gehad.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ja, dat wil ik wel, maar ik heb geen bon meer, en ik had een deel contant betaald waardoor de pin-betaling niet voor het hele bedrag is waardoor het ook moeilijk wordt met het afschrift terug te gaan.. pfft moet je tegenwoordig overal de bon van bewaren..
Vaak moet je dan wel een precieze datum + tijd + kassa weten, want anders is het niet te doen om dat terug te zoeken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:03 schreef francis998 het volgende:
[..]
in sommige winkels kunnen zij zelf de betaling nog opzoeken in het systeem, dat heb ik wel eens gehad.
Ik ging erheen deed het verhaal en ze konden zelf de "bon" in hun systeem zoeken.
En anders Miss contact opnemen met birckenstock op veel producten zit meestal naast winkelgarantie ook garantie van de fabrikant.
Succes ermee!
Heb je internetbankieren? Dan kun je ook gewoon zoeken op naam.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
blijkbaar was het niet helemaal duidelijk. ik weet wanneer ik ze heb gekocht en kan het zo opzoeken op mijn afschrift. maar: ik heb toen een deel contant betaald waardoor er dus maar een betaling van 19,95 staat ipv de 39,95 die de slippers gekost hebben. dus ik denk dat ik daar niet veel mee kan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:45 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heb je internetbankieren? Dan kun je ook gewoon zoeken op naam.
Als de winkel waar je ze hebt gekocht je bon kunnen terugvinden in het systeem naar aanleiding van de datum en de tijd dan kunnen ze ook zien dat een gedeelte is gepind en het andere deel cash is betaald. Dat moet namelijk ook ingevoerd worden in een kassasysteem. Dan staat er 20 euro contact en 19.95 met EFT (pin) op de bon.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:16 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
blijkbaar was het niet helemaal duidelijk. ik weet wanneer ik ze heb gekocht en kan het zo opzoeken op mijn afschrift. maar: ik heb toen een deel contant betaald waardoor er dus maar een betaling van 19,95 staat ipv de 39,95 die de slippers gekost hebben. dus ik denk dat ik daar niet veel mee kan!
Oké dat snap ik, maar dan nog... Naar de schoenmaker gaan kan altijd nog. Voor hetzelfde geld (haha) is de winkel gewoon klantvriendelijk en helpt hij je sowieso. En niet geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:16 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
blijkbaar was het niet helemaal duidelijk. ik weet wanneer ik ze heb gekocht en kan het zo opzoeken op mijn afschrift. maar: ik heb toen een deel contant betaald waardoor er dus maar een betaling van 19,95 staat ipv de 39,95 die de slippers gekost hebben. dus ik denk dat ik daar niet veel mee kan!
hmm ok, zou dat ook voor een jaar terug gelden? ik ga het vanmiddag of woensdag proberen!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als de winkel waar je ze hebt gekocht je bon kunnen terugvinden in het systeem naar aanleiding van de datum en de tijd dan kunnen ze ook zien dat een gedeelte is gepind en het andere deel cash is betaald. Dat moet namelijk ook ingevoerd worden in een kassasysteem. Dan staat er 20 euro contact en 19.95 met EFT (pin) op de bon.
Veel succes, hopelijk kom je eruit met de winkelquote:Op maandag 21 juni 2010 10:22 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
hmm ok, zou dat ook voor een jaar terug gelden? ik ga het vanmiddag of woensdag proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |