Geen uitgebreid verslag, wel foto's. Daar wordt nu aan gewerkt.quote:
Niet lekker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef borisz het volgende:
Net Jillz gedronken, eens maar nooit weer zullen we maar zeggen.
Niet lekker is overdreven, maar het is mijn drankje nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet lekker?
Ik lust het echt welMaar strongbow is lekkerder. En echte cider helaas niet verkrijgbaar in dit land....
Waarom eigenlijk niet?
Hmmm TARA drinkt het liever dan ik... En meer vrienden van mij.quote:
Ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef freecell het volgende:
Niet lekker?
Ik lust het echt welMaar strongbow is lekkerder. En echte cider helaas niet verkrijgbaar in dit land....
Waarom eigenlijk niet?
Ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef freecell het volgende:
Niet lekker?
Waarom eigenlijk niet?
Ja, dat rquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
eten?
Strongbow is trouwens wel te krijgen in NL hoor
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
eten?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
eten?
iep ik laatst ook al in dit topic, dat ontken ik dan ook niet in mijn post.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
eten?
Ahá! En waar kan je dat dan kopen? En is het betaalbaar? Valt te proberen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Woodpecker is wel lekker volgens m'n moeder
En dan even buiten Barcelona bij El Bulli eten.quote:
Verrot voor je. Kom maar ik ben het gewendquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Ik wil weer mn bed in. Gister om 5 uur op, vandaag om 5 uur op. Ook nog twee nachten achter elkaar te kort geslapen. Ik ben moe, niet te motiveren en chagrijnigIs er iemand die graag even afgezeken wil worden? Ik ben wel toe aan een potje schelden
Ik heb er geen kracht meer voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verrot voor je. Kom maar ik ben het gewend
Zelfs rellen kost me teveel energie nu. Na 4 koppen koffie voel ik me nog steeds een veenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:17 schreef DarkElf het volgende:
oh ja lein:
misschien moet je gewoon een rel beginnen in oud, kan soms erg verlichtend werken begreep ik ...
gelukkig zie je er vast beter uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zelfs rellen kost me teveel energie nu. Na 4 koppen koffie voel ik me nog steeds een veenlijk.
Ik heb vanmorgen een stukje gelopen. Heb gewoon echt nergens zin in. En nu ga ik aan de slag en stoppen met zeveren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig zie je er vast beter uit
misschien knap je op een rondje buiten lopen, frisse lucht en zon?
Volgende zomerquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Madeira, wil ik ook nog heen, schijnt heel leuk te zijn
Sicilie kan altijd nog een andere keer, zeker doen, erg leuk!
Leuk!! Lekker!! enquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en de mr en ik gaan op onze trouwdag in augustus naar 'Au gastronome' in de Ardennen, inclusief overnachtingen daarna nog even door naar de champagne...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef freecell het volgende:
* freecell fnuffelt Lein
Ik had nog een fnuffel liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die andere mensen beoordelen op wat ze wel of niet mooi vindenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oooooh
Gaudi![]()
Barcelona
Mensen die Gaudi niet geweldig vinden
Ik hou van Barcelona, de sfeer, de stad, het is gewoon prachtig!! golfer zou er zo willen wonen!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:47 schreef DarkElf het volgende:
een vermeende hoer naast jullie Bluezz?![]()
Wat je verder zegt over Gaudi kan ik me idd in vindenIk zou het heel graag wel willen zien (Barcelona) maar tis niet dat ik t mooi vind al die fratsen, ik zou meer voor de stad, de sfeer en zo gaan.. dan voor de gebouwen...
Kan alleen in juli. Zal wel warm worden maar ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
DH, Madeira is tof! Ga je in september? Volgens mij is het dan het lekkerst, september of mei/juni.
mijn uitbarstingen zijn iets anders (ik ben tenslotte geen moeder) maar ik ken het ook hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:00 schreef freecell het volgende:
Och, labiele momenten kennen we allemaal
Ik heb gisteren iets tegen TARA geroepen als 'laat maar, het is allemaal toch gewoon stom, het is hier een chaos en ik ben toch wel een kutmoeder!'
En toen kreeg ik een knuffel
Ik zou het madeira-topic in TRV even opzoekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan alleen in juli. Zal wel warm worden maar ja.
nog tips van dingen die ik moet doen?
Vul ze met veel water en je hebt geniale waterbommen! De zomer staat voor de deur! Vul ze vol genoeg, dan knappen ze makkelijk. En je slachtoffer is in een klap doorweekt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Great
Van Menzis 100 gratis condooms opgestuurd gekregen, als onderdeel van mijn verzekering.
* Stereotomy gooit condooms bij de andere 200 condooms van voorgaande jaren
Hoe weet jij datquote:
Ik ben net wakker hèquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, als ik sex heb met Isa dan zwellen we allebei dus als twee grote aardbeien op?
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Die mental image doet weinig goeds voor het misselijke gevoel in mn maag
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, als ik sex heb met Isa dan zwellen we allebei dus als twee grote aardbeien op?
Ik ben nu zo moe dat ik niet weet waar ik meer zin in heb, huilen, kotsen of slapen. Gister bij Kaas na 11 uur in slaap gevallen, en om kwart voor 5 ging de wekker. Maar gelukkig zit ik in de trein naar huis en hoef ik niks meer te doen vandaag. Ga straks eerst even slapen thuis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellenHeb je nou al wat bijgeslapen, Lein? Want je sleurt jezelf maar door...
Weltrusten! Denk dat ik bij thuiskomst ook even de ogen dicht doe.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben nu zo moe dat ik niet weet waar ik meer zin in heb, huilen, kotsen of slapen. Gister bij Kaas na 11 uur in slaap gevallen, en om kwart voor 5 ging de wekker. Maar gelukkig zit ik in de trein naar huis en hoef ik niks meer te doen vandaag. Ga straks eerst even slapen thuis.
dan moet je nu gewoon lekker naar huis gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Leintjeuh het volgende:
En nu staan de tranen weer in mn ogen en zou ik die brok in mn keel het liefst uitkotsen. Zucht
...naar mijn weten is niemand zwangerquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef golfer het volgende:
Er gieren volgens mij hormonen in het rond in dit topic.
Ik ben iig heel erg zenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef golfer het volgende:
Nou... Ik vind het oefeningengedeelte van yoga echt geweldigquote:
Standaardquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef golfer het volgende:
Pilates.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het buikje gaat er ECHT af eind deze zomer.
Behalve bij jou natuurlijk!quote:
De oefeningen van yoga vind ik echt heel goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Alles helpt alleen als je het consequent doet, SteerEn pilates werkt dan ook super.
Misschien moet ik toch ook eens yoga proberen, CF, ik kan soms wel wat 'tot rust kom-momentjes' gebruiken. Bij de sportschool heb ik een paar keer meegedaan met Bodybalance en daar hebben ze de laatste tien minuten ook een meditatie-iets, echt waardeloos. Heb dan meer het idee dat iedereen ligt uit te rusten, want iedereen gaat liggen.
Heb les 16 afgelopen zondag gelopen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef ColdFeet het volgende:
Hoever ben je nu met Evy?
Gezond hoor, dat hardlopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:01 schreef borisz het volgende:
Ik wilde nog hardlopen, maar mijn rechter hamstring ziet dat niet zitten.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
't Was verdomde moeilijk om jou te versierenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
anders gewoon voor het zingen de kerk uit
Dat heb ik dus op zwangerschapsgym geleerd. Nog altijd hèndig en werkt bijna altijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Dat was niet even liggen uitrusten, maar leren hoe je kunt ontspannen.
Die heeft lekker nog 2 dagen vrij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte met weer werken Bluezz!
Enne Golfer?
Haaaaaaaai Borisquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:23 schreef borisz het volgende:
Wat een spanning
Roda
Oh wacht ik zit verkeerd.
4e jaars hier met nog 2e jaars vakken als struikelblok....quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef borisz het volgende:
Slapen
Morgen eens kijken of ik een 4,5 in een 5 kan laten zetten want dan haal ik Internationale economie. ij een vijf is het vak overall voldoende binnen. Anders moet ik dat volgend jaar over doen. Heb al zes vakken staan uit het tweede jaar.
Ja ik heb ook vakken gehaald dit jaar, maar zo makkelijk als vorig jaar was het niet echt meer.
Halloquote:
zo, veel energie op de vroege morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, maar de persoon die dat wel doet, moet bij het stemmen zitten en is er dus niet. Dus ben ik het bokjequote:Op donderdag 4 juni 2009 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat had hij de vorige keer toen ik er was ookZiet er vet grappig uit
En vertel eens, waarom moet jij daar al om 9 uur zijn? Jij zou het voortouw toch niet nemen?
Ik kom tot 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:28 schreef Isabeau het volgende:
O ja, stemmen vandaag! Ik weet nog steeds niet waaropWaar baseren jullie je stem op?
Een sterk europa, milieu,economie, werkloosheid, uitbreiding ja of nee blah blah etcetera. Ik neem aan dat ze zich allemaal verdiept hebben in voors en tegens, veel meer dan ik. Maar hoe moet ik als burger nu weten wat 'goed' is voor Europa? Landbouwsubisdies afschaffen...tsja, misschien nodig, misschien niet. Ik ben geen boer, ik ben geen econoom: ik heb er geen verstand van en geen binding mee. Turkije wel of niet bij de EU? Uitbreiding lijkt me niets mis mee, misschien is Turkije nog niet 'modern' genoeg, misschien wordt het dat nooit, maar er zitten in mijn ogen wel meer zwakke landen bij de EU. Ik wéét gewoon niet wat goed is, ik heb daar niet voor gestudeerd! En die partijen doen natuurlijk allemaal voorkomen alsof hun idee het beste is, dus erg objectief is de info dan ook weer niet. En dan de uitvoering, je kan het wel allemaal roepen, maar ga je het ook doen?
Ik heb bij "Europese verkiezingen" een beetje het gevoel van een schertsvertoning waarbij mij het idee wordt gegeven dat ik meetel, maar ik begrijp niet goed hoe
Denk eens bij jezelf op wie je gaat stemmen en probeer dan eens helder 3 duidelijke standpunten (met betrekking tot Europa!) van je partij te formuleren. Lukt je dat?
Dan neem ik dat maar als motto mee naar het stemlokaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Maar ik vind het inderdaad ook wel ingewikkeld. Eén goede reden om wél te stemmen: elke stem voor een andere partij is er één als tegenhanger voor een PVV stemmer.
ohquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik had de telefoon nog op 'geen geluid' staan
Ik twijfel nog steeds waar ik op moet gaan stemmen. Blanco is eigenlijk geen optie meer, dus partij voor de dieren of D66... Of PvdA. Hmmm.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oh ja, ik ga Groen Links stemmen, omdat ik dat al jaren doe, omdat ze me pas 1 keer teleurgesteld hebben en dan eigenlijk alleen maar die Dibi, omdat ze als 3e uitkwamen bij stemwijzer, omdat het gewoon mijn partij is.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds waar ik op moet gaan stemmen. Blanco is eigenlijk geen optie meer, dus partij voor de dieren of D66... Of PvdA. Hmmm.
Eerst maar eens de afwas van Kaas afmaken. En dan ff bedenken of ik de rest van de dag thuis in bed ga liggen, of hier.
Ik doe die eerste maarquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds waar ik op moet gaan stemmen. Blanco is eigenlijk geen optie meer, dus partij voor de dieren of D66... Of PvdA. Hmmm.
Eerst maar eens de afwas van Kaas afmaken. En dan ff bedenken of ik de rest van de dag thuis in bed ga liggen, of hier.
Ruilen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:46 schreef freecell het volgende:
Mèèh Lein
Stom
Ik nog steeds nietOok stom!
Ja, dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, OK. Maar dat is best lastig met anticonceptie dan, of niet? (jij was toch van de NFP?)
quote:
Nou, mee te maken.... Hij is goedgekeurd door de RKK, niet uitgev onden door die luiquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
Kijk hier maar!
Ik wist helemaal niet dat het met de Rooms-katholieke kerk te maken had
Maar ik hoef geen 8 macaroniquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb liever macaroni, if you don't mind
Peper door de dressingquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Pepertjes, ook nog?
Ik ben dol op salades. Maar vanavond eten wij hier nachos
Op!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:21 schreef DarkElf het volgende:
en, zit je lekker aan de salade en een kan water ernaast tegen de peper?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef DarkElf het volgende:
Net gegeten: aubergineplakken met knoflook en olie gegrild, ovengedroogde tomaatjes erbij, feta erover, verse gehakte munt en wat balsamicolekker en zo klaar.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ware het niet dat het courgettestukken waren
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik haal ze soms ook door elkaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plakjes aubergine goed bruin bakken in olijfolie. Ik vond het ook nooit lekker, maar dat wel! Dan heeft het echt een eigen smaak.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
Aubergine vind ik echt niet lekker. Kauwen op gummi....
Brrrr
Courgette is wel lekker!
En ik haal ze ook door elkaar
Leander heeft met de zoetjes gespeeld?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:44 schreef freecell het volgende:
Overal zoetjes
Steeds
Ik kom ze overal tegen
Oppas-uk kreeg het doosje openquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leander heeft met de zoetjes gespeeld?
Meer drinkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat ik nog de hele nacht wakker ben
Ik heb 't ook lang smerig gevonden... Maar als het goed gaar geroosterd/gegrilld is, met wat olie, is het zo heerlijk zacht en smeuigquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
Aubergine vind ik echt niet lekker. Kauwen op gummi....
Brrrr
Courgette is wel lekker!
En ik haal ze ook door elkaar
kan nog wel gezellig bellenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat ik nog de hele nacht wakker ben
Courgette heeft niet veel smaak, maar op de manier van golfer vanavond was het best lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb 't ook lang smerig gevonden... Maar als het goed gaar geroosterd/gegrilld is, met wat olie, is het zo heerlijk zacht en smeuig
Ik vind dat je aubergine nog een kans moet gevenDan zal ik een recept voor je posten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind courgette gevuld met gehakt ook geweldig
Tips tipsquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Courgette combineert ook erg goed met citroen en tijm
Ja, dat is allemaal de schuld van Jan Smit.quote:
Ach weet je, ik denk niet dat de PVV zich echt gaat 'bewijzen' in Europaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal de schuld van Jan Smit.
ik begrijp steeds minder van ons land en het stemgedrag. Ik had de hoop dat Nederlanders tolerant zijn en verstand hebben, maar blijkbaar is de tendens tegenwoordig anders
Met die paar zetels gaat de PVV zich, zonder samenwerking met ander partijen, in een Europees parlement met 785 leden echt geen vuist maken, maar het blijft verontrustend dat zo'n 1-issue-partij in Nederland zo goed scoort.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ach weet je, ik denk niet dat de PVV zich echt gaat 'bewijzen' in EuropaAlthans, dat hoop ik. En winst voor D66 wijst toch juist weer op toegenomen tolerantie? (hoewel D66 naar mijn smaak iets te tolerant is
).
Ik ken ook helemaal niemand die PVV zou stemmen, maar dan ken ik eigenlijk ook amper mensen die je tot het klootjesvolk zou rekenen. En toch zie ik zelfs voor die mensen niet in waarom je in godsnaam op de PVV zou stemmenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:30 schreef ColdFeet het volgende:
Sja... Als ik de vertegenwoordigers van de PVV zo eens bekijk, kan ik me wel een beeld vormen van hun achterban. Al die Nederlanders die, in mijn ogen, heel bekrompen focussen op een bepaald probleem. Het klootjesvolk, zogezegd
Al eerder deze avond opgemerkt, elders: ik zou me nooit willen laten vertegenwoordigen door een lulhannes als Dion Graus. Maar anderen hebben daar blijkbaar minder problemen mee.
quote:De partij haalde volgens de definitieve prognose 15,3 procent van de stemmen. Dat betekent dat vijftien op de honderd mensen PVV stemden.
Geheel mijn eigen mening dit, maar weet je wat ik denk? Mensen zijn steeds meer gewend geraakt dat ze werkelijk waar overal maar hun mening over mogen zeggen en overal inspraak in hebben. Dat is allemaal heel erg leuk en aardig, maar domme mensen blijven er altijd bestaan. Niets mis mee, maar die willen ook inspraak en hun mening verkondigen en komen dan plots tot de ontdekking dat politiek zo ingewikkeld is en dat kàn natuurlijk niet want ook zij moeten het allemaal helemaal begrijpen. Zie daar de opkomst van de Jip & Janneke uitleg, dichtbij de burgers staan blahblah. Maar wat ik niet begrijp is waarom ik (en ieder ander) per se politiek zou moeten begrijpen? Ik heb niets in die richting gestudeerd, ik hoop dat ik door te kiezen voor mensen die er wel verstand van hebben dat die het beste met ons land (en dus ook met mij) voor hebben. Daarvoor hoef ik niet alle ins en outs te begrijpen, want ik heb helemaal geen tijd en helemaal geen zin om alles maar te snappen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 03:33 schreef Stereotomy het volgende:
PVV drijft op sentimenten in Nederland. Blijkbaar mist er iets in de huidige politiek, waardoor Wilders aantrekkelijk wordt. Ik zou zeggen, laten we er iets aan doen.
En dan bedoel ik ook met z'n allen.
En dit alles door twee vliegtuigen in twee wolkenkrabbers....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Staat de telefoon binnen baby-bereik? Hebben jullie een limiet op het internet?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Wij hebben een idoot hoge telefoon en internet rekening
Die is nooit boven de 50 en 50 is al uitzonderlijk en nu is het meer dan 60?
Even uitzoeken wat daar gebeurd is!
Vergeet Hitler niet. Daar was het volk ook blij mee. Totdat 'men' erachter kwam dat er mensen vernietigd werden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, er is natuurlijk niets nieuws onder de zon met de PVVHet volk grijpt al meer dan een eeuw graag de macht om die dan vervolgens weer uit handen te geven aan louche leiders die datzelfde volk naar de afgrond sleuren. Stalin, Mussolini, Milosovic leken ook allemaal capabele leiders waar het volk dol op was. Maar de massa is niet zo slim
![]()
Eigenlijk ben ik tegen de democratie
probleem is dat dat binnen een aantal politieke partijen onvoldoende wordt erkent. Ze zien de onvrede als xenofobie en dergelijke ipv een signaal dat mensen misschien iets anders willen. Nog niks geleerd sinds Fortuyn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 03:33 schreef Stereotomy het volgende:
PVV drijft op sentimenten in Nederland. Blijkbaar mist er iets in de huidige politiek, waardoor Wilders aantrekkelijk wordt. Ik zou zeggen, laten we er iets aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje te lekker geslapen. Net 20 minuutjes wakker op mijn thuiswerkdag
![]()
en ik heb meegeholpen voor utrechtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:16 schreef borisz het volgende:
Bloes wat is Utreg een prachtstad. D66 de grootste. In Haarlem is D66 ook de grootste.
Maar het is natuurlijk wel erg kortzinnig om hem te beoordelen op zijn Lego-kapsel en zijn politiek correcte praatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Mja.
Ik vind Balkenende wel leuke humor hebben in talkshows, heel droog. Jammer van die uitstraling, niet echt de krachtige leider die mensen vaak zoeken.
Hoe denk je anders dat een aanzienlijk deel van Nederland stemt dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk wel erg kortzinnig om hem te beoordelen op zijn Lego-kapsel en zijn politiek correcte praat![]()
Wil je mijn tip? 1 jaar studievertraging is *niet* erg. Financieel kom je toch op break-even uit, mits je binnen 10 jaar afstudeert.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:34 schreef borisz het volgende:
Wel een zinnig gesprek met de studieadviseur gehad.
Twee opties double or half. Knallen wil zeggen een dubble studielast in periode 1 en anderhalf in periode 2. Of splitsen dat ik de vakken over twee jaar verdeel en gewoon goed mijn vakken wil halen.
De bottlenek zit vooral in periode 1, daarvan staat alles nog open. Terwijl ik uit periode 3& 4 nu bijna alles heb gehaald. Beide kanten hebben de voor en nadelen. Wil ik mijn bachelor in drie jaar doen moet ik knallen wil ik rustig aan doen en evt een mogelijke stage volgen extra volgen, moet ik het in vier jaar gaan doen.
Mijn wattenschijfje verwijdert meer talg van mijn gezicht heur, dan Balkenende.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind Balkenende een goeie ventIdd de uitstraling van een wattenschijfje maar wel capabel en als je kijkt naar de stront die hij al te verwerken gekregen heeft en de kritiek dan laat hij wel degelijk zien waar hij van gemaakt is. Jammer idd dat mensen niet verder kunnen kijken dan zijn afschuwelijke kapsel en zijn houterigheid.
Ben ik met je eens. Borisz, je bent nog jong, je hebt weinig aan je hoofd: ga jezelf niet gek zitten maken door dubbele vakken te doen, word je alleen maar gefrustreerd van, en waarschijnlijk heb je dan het semester erna een flinke studiedip, omdat je echt helemaal op bent.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je mijn tip? 1 jaar studievertraging is *niet* erg. Financieel kom je toch op break-even uit, mits je binnen 10 jaar afstudeert.
Ik had expres Hitler niet genoemd, die vergelijking is al iets te vaak gemaakt en vond ikw at te simplistischquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Vergeet Hitler niet. Daar was het volk ook blij mee. Totdat 'men' erachter kwam dat er mensen vernietigd werden.
Simplistisch. Goh. Net gesprek gehad op school met begeleidend docent. Die zei eventjes dat het beter was geweest als ik 3 jaar geleden de overstap naar MBO had gemaakt. Ouch.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik had expres Hitler niet genoemd, die vergelijking is al iets te vaak gemaakt en vond ikw at te simplistisch![]()
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:55 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen
pff beroerd geslapen zeg, fijn altijd dat er vanavond weer een nieuwe kans isIk ben ook heel erg tégen referendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen stemmen emotioneel, niet met hun verstand. Fortuyn is daar natuurlijk het mooiste voorbeeld van in Nederland! Geen plan, heel populistisch (populus = volk) en wordt dan vermoord en er wordt massaal op een lijk gestemd waarbij niemand weet wie er verder in die partij zit en wat hun ideeën nou zijn. Die maken er een zooitje van en niet heel erg veel later wordt Fortuyn gekozen tot Grootste Nederlander ooit! Voor wàt? Het bedenken van de OV-jaarkaart voor studenten was nou ook weer niet zo'n enorme prestatie.
Ik vind D'66 werkelijk waar een sympathieke (zie hier de emotie) partij met goede ideeën waarbij vrijheid en nuance in de politiek heel belangrijk zijn. Maar, D'66 wil ook de democratie graag veel verder doorvoeren, ze willen meer referenda, gekozen burgemeesters etc. In godsnaam niet zeg, de meeste mensen zijn veel te dom (als in onwetend en kiezend op de persoon) om over alles maar te moeten meepraten. Dus voor mij op die grond alleen al geen D'66, ze zijn veel te democratisch
(idealen zijn leuk hoor, maar het pakt vaak zo verrot uit)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Gewoon negeren tenzij die een tijdmachine in z'n kast had liggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Simplistisch. Goh. Net gesprek gehad op school met begeleidend docent. Die zei eventjes dat het beter was geweest als ik 3 jaar geleden de overstap naar MBO had gemaakt. Ouch.
Ouch indeed!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Simplistisch. Goh. Net gesprek gehad op school met begeleidend docent. Die zei eventjes dat het beter was geweest als ik 3 jaar geleden de overstap naar MBO had gemaakt. Ouch.
Ik ben een doener. Geen bureau-werker. En ik zei nog: ja daar hebben we nu weinig aan, achteraf kijk je de koe in z'n je weet welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Ouch indeed!Jij bent veel te slim voor het MBO...
Ja, dat je er wel om kan janken begrijp ik wel, maar goed, opmerking negeren zoals Steer zegt en bedenken dat je een prima verpleegkundige op HBO niveau zal zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben een doener. Geen bureau-werker. En ik zei nog: ja daar hebben we nu weinig aan, achteraf kijk je de koe in z'n je weet welMaar nu kan ik er verdomme wel om janken.
Ik wil al niet eens meer verpleegkundige zijn nu. Maar ik ga door. En daarna weet ik veel, in een doperwtjesfabriek werken ofzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat je er wel om kan janken begrijp ik wel, maar goed, opmerking negeren zoals Steer zegt en bedenken dat je een prima verpleegkundige op HBO niveau zal zijn![]()
ps: dat cadeautje van de dag van de zorg, was dat ook voor de mbo'ers? Ik vond het namelijk tenenkrommend betuttelend en simpel qua toon
Oh ze zei nog wel dat ik na een paar jaar deeltijd HBO had kunnen gaan doen als ik wat volwassener geworden was.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch indeed!Jij bent veel te slim voor het MBO...
Helderquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil al niet eens meer verpleegkundige zijn nu. Maar ik ga door. En daarna weet ik veel, in een doperwtjesfabriek werken ofzo.
Dat boekje, was voor iedereen. Schoonmakers, fysiotherapeuten, verzorgenden niveau 2 (en lager, maar ook hoger), artsen, teamleiders. Dus afgestemd op de domste doelgroep.
Eet zequote:
Wat een k**opmerkingquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh ze zei nog wel dat ik na een paar jaar deeltijd HBO had kunnen gaan doen als ik wat volwassener geworden was.
*kras*
Je zou bijna zeggen dat ze niet geschikt is als begeleidster.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een k**opmerkingMag dat zomaar? Totaal niet productief en tamelijk demotiverend achteraf-gebabbel?
Zo is het beterquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:36 schreef ColdFeet het volgende:
Noem mij vanilla, maar ik snap werkelijk niet hoe iemand zich seksueel aangetrokken kan voelen tot een paard dier
Dat plaatje!
Dan ben ik blij dat die van mij een mannetje is. En ik zou die gast zn eigen lul op laten vreten als ie ooit in de buurt van Apollo zou durven komen. Dat een ander paard aan Apollo's edele delen gaat zitten snuffelen en rommelen, prima, ga je gang. Maar een MENS... Met seksuele bedoelingen? Nooooo way. Smerig walgelijk ranzig verwerpelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Kom er net achter dat we een echte paardenliefhebber op fok hebben
http://fotoboek.fok.nl/user/79143
De mooiste zinnen uit zijn fobo:
"Relatie Nee
Seksualiteit Zoo exclusive "
"Vooral van paarden, en rij ook paard sinds mijn 15de" (dat rijden is wel wat dubbelzinnig nu)
"Wil ooit een eigen paard als het leven en de tijd dit ooit gaat toelaten" (je doet het dus met andermans paarden ook nog)
(ps: elders op fok zegt hij idd gewoon dat hij paarden neukt, wat vind je daar nou van als paardenbezitster, Lein?)
3 jaar geleden hebben we het zijdelings als optie besproken. Maar zij mag alles zeggen wat ze wil. Het is wel erg demotiverend en stom maargoed. Who cares, gedane zaken nemen geen keer. Overigens vind ik haar wel aardigquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:07 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een k**opmerkingMag dat zomaar? Totaal niet productief en tamelijk demotiverend achteraf-gebabbel?
Truequote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo is het beterIk snap daar namelijk echt niets van.
Twee konijnen dan, hoop ik. Een konijn is zielig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
TrueIk bedoelde dit specifieke geval, natuurlijk.
Een relatie met een dier is toch van een volkomen andere orde?
Ik wil trouwens een konijn voor m'n verjaardag![]()
Nog leukerquote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Twee konijnen dan, hoop ik. Een konijn is zielig.
Plus ik moet microeconomie over doen. Als ik ergens de ballen van snap is Micro economiequote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Borisz, je bent nog jong, je hebt weinig aan je hoofd: ga jezelf niet gek zitten maken door dubbele vakken te doen, word je alleen maar gefrustreerd van, en waarschijnlijk heb je dan het semester erna een flinke studiedip, omdat je echt helemaal op bent.
Als je een leuke, uitgebreide stage zoekt, of een relevante bijbaan, dan heb je een pluspunt op je CV dat veel groter is dan het minpunt van een jaar langer over je studie doen. En het is veel prettiger werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |