Geen uitgebreid verslag, wel foto's. Daar wordt nu aan gewerkt.quote:
Niet lekker?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef borisz het volgende:
Net Jillz gedronken, eens maar nooit weer zullen we maar zeggen.
Niet lekker is overdreven, maar het is mijn drankje nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet lekker?
Ik lust het echt welMaar strongbow is lekkerder. En echte cider helaas niet verkrijgbaar in dit land....
Waarom eigenlijk niet?
Hmmm TARA drinkt het liever dan ik... En meer vrienden van mij.quote:
Ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef freecell het volgende:
Niet lekker?
Ik lust het echt welMaar strongbow is lekkerder. En echte cider helaas niet verkrijgbaar in dit land....
Waarom eigenlijk niet?
Ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:28 schreef freecell het volgende:
Niet lekker?
Waarom eigenlijk niet?
Ja, dat rquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
eten?
Strongbow is trouwens wel te krijgen in NL hoor
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
eten?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
eten?
iep ik laatst ook al in dit topic, dat ontken ik dan ook niet in mijn post.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
eten?
Ahá! En waar kan je dat dan kopen? En is het betaalbaar? Valt te proberen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
Woodpecker is wel lekker volgens m'n moeder
En dan even buiten Barcelona bij El Bulli eten.quote:
Verrot voor je. Kom maar ik ben het gewendquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Ik wil weer mn bed in. Gister om 5 uur op, vandaag om 5 uur op. Ook nog twee nachten achter elkaar te kort geslapen. Ik ben moe, niet te motiveren en chagrijnigIs er iemand die graag even afgezeken wil worden? Ik ben wel toe aan een potje schelden
Ik heb er geen kracht meer voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Verrot voor je. Kom maar ik ben het gewend
Zelfs rellen kost me teveel energie nu. Na 4 koppen koffie voel ik me nog steeds een veenlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:17 schreef DarkElf het volgende:
oh ja lein:
misschien moet je gewoon een rel beginnen in oud, kan soms erg verlichtend werken begreep ik ...
gelukkig zie je er vast beter uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zelfs rellen kost me teveel energie nu. Na 4 koppen koffie voel ik me nog steeds een veenlijk.
Ik heb vanmorgen een stukje gelopen. Heb gewoon echt nergens zin in. En nu ga ik aan de slag en stoppen met zeveren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig zie je er vast beter uit
misschien knap je op een rondje buiten lopen, frisse lucht en zon?
Volgende zomerquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Madeira, wil ik ook nog heen, schijnt heel leuk te zijn
Sicilie kan altijd nog een andere keer, zeker doen, erg leuk!
Leuk!! Lekker!! enquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:30 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja en de mr en ik gaan op onze trouwdag in augustus naar 'Au gastronome' in de Ardennen, inclusief overnachtingen daarna nog even door naar de champagne...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef freecell het volgende:
* freecell fnuffelt Lein
Ik had nog een fnuffel liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die andere mensen beoordelen op wat ze wel of niet mooi vindenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oooooh
Gaudi![]()
Barcelona
Mensen die Gaudi niet geweldig vinden
Ik hou van Barcelona, de sfeer, de stad, het is gewoon prachtig!! golfer zou er zo willen wonen!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:47 schreef DarkElf het volgende:
een vermeende hoer naast jullie Bluezz?![]()
Wat je verder zegt over Gaudi kan ik me idd in vindenIk zou het heel graag wel willen zien (Barcelona) maar tis niet dat ik t mooi vind al die fratsen, ik zou meer voor de stad, de sfeer en zo gaan.. dan voor de gebouwen...
Kan alleen in juli. Zal wel warm worden maar ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
DH, Madeira is tof! Ga je in september? Volgens mij is het dan het lekkerst, september of mei/juni.
mijn uitbarstingen zijn iets anders (ik ben tenslotte geen moeder) maar ik ken het ook hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:00 schreef freecell het volgende:
Och, labiele momenten kennen we allemaal
Ik heb gisteren iets tegen TARA geroepen als 'laat maar, het is allemaal toch gewoon stom, het is hier een chaos en ik ben toch wel een kutmoeder!'
En toen kreeg ik een knuffel
Ik zou het madeira-topic in TRV even opzoekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kan alleen in juli. Zal wel warm worden maar ja.
nog tips van dingen die ik moet doen?
Vul ze met veel water en je hebt geniale waterbommen! De zomer staat voor de deur! Vul ze vol genoeg, dan knappen ze makkelijk. En je slachtoffer is in een klap doorweekt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Great
Van Menzis 100 gratis condooms opgestuurd gekregen, als onderdeel van mijn verzekering.
* Stereotomy gooit condooms bij de andere 200 condooms van voorgaande jaren
Hoe weet jij datquote:
Ik ben net wakker hèquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, als ik sex heb met Isa dan zwellen we allebei dus als twee grote aardbeien op?
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Die mental image doet weinig goeds voor het misselijke gevoel in mn maag
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, als ik sex heb met Isa dan zwellen we allebei dus als twee grote aardbeien op?
Ik ben nu zo moe dat ik niet weet waar ik meer zin in heb, huilen, kotsen of slapen. Gister bij Kaas na 11 uur in slaap gevallen, en om kwart voor 5 ging de wekker. Maar gelukkig zit ik in de trein naar huis en hoef ik niks meer te doen vandaag. Ga straks eerst even slapen thuis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellenHeb je nou al wat bijgeslapen, Lein? Want je sleurt jezelf maar door...
Weltrusten! Denk dat ik bij thuiskomst ook even de ogen dicht doe.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben nu zo moe dat ik niet weet waar ik meer zin in heb, huilen, kotsen of slapen. Gister bij Kaas na 11 uur in slaap gevallen, en om kwart voor 5 ging de wekker. Maar gelukkig zit ik in de trein naar huis en hoef ik niks meer te doen vandaag. Ga straks eerst even slapen thuis.
dan moet je nu gewoon lekker naar huis gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:03 schreef Leintjeuh het volgende:
En nu staan de tranen weer in mn ogen en zou ik die brok in mn keel het liefst uitkotsen. Zucht
...naar mijn weten is niemand zwangerquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef golfer het volgende:
Er gieren volgens mij hormonen in het rond in dit topic.
Ik ben iig heel erg zenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef golfer het volgende:
Nou... Ik vind het oefeningengedeelte van yoga echt geweldigquote:
Standaardquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef golfer het volgende:
Pilates.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het buikje gaat er ECHT af eind deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |