abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:04:04 #26
138595 Bafnek
DE Bafnek
pi_69644179
Zeg dat Lowlands vol met vieze hippies zit.
kaasboer
  dinsdag 2 juni 2009 @ 22:51:10 #27
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_69651143
Nou jongens, toffe tips zeg.
Niet douchen, al je kleren naar de tering..

Ja, ik heb er wel zin in als ik dat zo hoor.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_69651697
Vergeet de vuilniszakken niet.
*****Kraak........
pi_69651801
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1. Klaag over het kunstwerk bij de ingang. De wortel is veel beter. Waarom? Weten wij ook niet, maar hij was tenminste niet zo lelijk.
Dat nieuwe 'ding' doet me hier aan denken:

dinsdag 2 juni 2009 @ 23:08:05 #30
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_69651826
Niet klagen dat als je op vrijdagmiddag aankomt, je de tent alleen nog in een greppel kan opzetten. RECHT tegenover de 24-uurs tent.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_69651892
Maak je tent herkenbaar om deze volledig lam nog terug te kunnen vinden.
*****Kraak........
pi_69652017
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Maak je tent herkenbaar om deze volledig lam nog terug te kunnen vinden.
En niet zeiken als er een lamme malloot over je scheerlijn struikelt en op je slapende kop valt en tijdens z'n val je tent sloopt.

Alvast sorry ook voor dit jaar trouwens.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_69652138
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En niet zeiken als er een lamme malloot over je scheerlijn struikelt en op je slapende kop valt en tijdens z'n val je tent sloopt.

Alvast sorry ook voor dit jaar trouwens.
En daarom beveiligen wij de scheerlijnen van de partytent altijd met lege bierblikjes. En dan met z'n allen heel hard 'PAS OP PAS OP PAS OP' roepen als er iemand langs loopt, die dan vervolgens zo schrikt dat hij/zij als nog over de scheerlijn struikelt

Ook een tip: een (fake) beveiligingscamera aan je partytent hangen (zo een op batterijen die echt heen en weer beweegt). Geheid een constante flow van nieuwsgierige, camerageile bezoekers met de nodige bijbehorende lol!
pi_69654013
Niet zeiken over Depeche Mode. Want die komt gewoon.
pi_69654043
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niet klagen dat als je op vrijdagmiddag aankomt, je de tent alleen nog in een greppel kan opzetten. RECHT tegenover de 24-uurs tent.
Dat was vorig jaar een soort van bewuste keuze al op donderdagavond. Lang leve oordopjes!

pi_69658297
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:24 schreef Tasha het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar een soort van bewuste keuze al op donderdagavond. Lang leve oordopjes!

Fucking Hell...dan "beleef" je LL pas goed. Elk jaar zeggen we weer tegen elkaar: "Je zal daar maar staan", maar nu weet ik dat het bewust is!
pi_69663482
Ga een kijkje nemen bij Kees van Hondt. Whatever it takes.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neem geen houtskool en 2 kilo bbq-vlees mee.
Damn, ik lachte hardop.
pi_69663608
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:36 schreef Hpzone het volgende:
Ga een kijkje nemen bij Kees van Hondt. Whatever it takes.
En neem je kliko mee
pi_69663967
- Denk niet: het is een hippie festival (of iig gedeeltelijk), DUS ik kan best op donderdagavond/nacht overal heen sjouwen met blote poten. Want echt IEDEREEN vraagt of er wat mis is met je hoofd (uit ervaging).
- Doe het dan vervolgens lekker toch, want dat zou je een rotzorg zijn en kom erachter dat om 1 uur 's nachts asfalt wat de hele dag heeft liggen bakken veel warmer is dan gras.
- Je mag 12 blikken + een literfles meenemen. Dus niet of. En een literfles, daar kan 1,5 tot 2 liter in. En dat mag ook pure vodka/rum/berenburg/etc. zijn. En je neemt uiteraard 16+ blikken mee. Je hoeft er alleen voor te zorgen dat je er niet meer dan 12 bij je hebt op het moment dat je naar binnen gaat en je moet een paar uur daarop wachten!
- Ben je met de auto? Daar kunnen nog veel meer blikken in. Je mag 12 blikken + een literfles mee naar binnen nemen. Er staat nergens dat dat maar 1x mag.
- Zorg dat je tent op donderdag rond een uur of 6~7 staat. Donderdagavond/nacht is één van de leukste avonden. Er is geen fuck te doen en iedereen heeft nog sterke drank. DE avond om je buren te leren kennen.
- Heb geen grote mond over hoe je wel even dat tentje de sloot in mikt dat is opgezet op je zorgvuldig ingerichte binnenplaatsje VOOR je hebt gezien of het geen lekkere vrouwen zijn. Staat zo hypocriet als je zeer netjes die meiden helpt om het tentje een klein stukje te verplaatsen (ja, mijn vrienden, de helden).
- Van de volgende dingen word je NIET minder nat: sjagrijnig worden, schelden op het weer, schelden op je vrienden, schelden op wat dan ook, kranten boven je hoofd, 500 meter rennen door de stromende regen om in een tent te komen.
- Van de volgende dingen word je WEL minder nat: laarzen, een korte afstand rennen naar een tent, goede ponchos.
- Van de volgende dingen word je NIET minder nat: maar heb je wel meer plezier aan: een regendansje met een mooie meid/jongen, genieten van de regen na 78 uur Sahara zon (ja zo voelt het soms), je hand boven je biertje houden in de stromende regen.
- Ga op vrijdag ruim voor het eerste optreden naar de ingang, of ruim er na. Maak het jezelf niet te lastig om 2 uur in de rij te staan, dat is niet heel veel aan.
- Een vol pak Barleduc helpt prima tegen katers en om vocht aan te vullen dat je kwijt bent geraakt door zon/dansen/etc.
- Een leeg pak Barleduc kan prima dienen om 2~3 's nachts je blaas in te legen in je voortent (dames even een trechter.
- Haal 's ochtends niet het pak Barleduc met water door elkaar met het pak Barleduc met urine.
- Theo roepen is echt helemaal uit.
- Begin met een beugel op vrijdagmiddag en eindig met een beugel op zondagavond.
- Oordopjes voor 's nachts.
- Je kunt overdag/'s avonds leven of 's avonds/'s nachts, je kunt dat niet een heel weekend vol houden met combineren. Tenzij je drugs gebruikt en drugs are bad mkay!
- Neem condooms mee!
- Spaar je eigen bekers en het milieu, maar ga geen bekers verzamelen terwijl je een nieuwe band kunt ontdekken.
pi_69664071
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef stbabylon het volgende:
- Haal 's ochtends niet het pak Barleduc met water door elkaar met het pak Barleduc met urine.
.

En per ongeluk die fles gevuld met pure vodka pakken ipv water is ook niet fijn als je 's ochtends brak wakker wordt.
pi_69664253
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

.

En per ongeluk die fles gevuld met pure vodka pakken ipv water is ook niet fijn als je 's ochtends brak wakker wordt.
Of als je je tanden aan het poetsen bent
pi_69664352
Loop niet naar het toiletgebouw als je moet zeiken, elke willekeurige tent werkt ook.
pi_69664412
Neem je zoon/dochter mee om bekers te rapen.
pi_69664544
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef knox_ het volgende:
Loop niet naar het toiletgebouw als je moet zeiken, elke willekeurige tent werkt ook.

pi_69664547
Roep verbaast in het rond dat je de Higher Ground niet kan vinden.
pi_69664705
quote:
En wanneer je moet schijten kun je overdag altijd terecht in knox zijn tentje
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 14:35:47 #47
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_69665346
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef stbabylon het volgende:
- Je kunt overdag/'s avonds leven of 's avonds/'s nachts, je kunt dat niet een heel weekend vol houden met combineren. Tenzij je drugs gebruikt en drugs are bad mkay!
. En dan al die tips met alcohol
quote:
pure vodka/rum/berenburg/etc.... Je mag 12 blikken + een literfles mee naar binnen nemen. Er staat nergens dat dat maar 1x mag. ... sterke drank. ... je hand boven je biertje houden in de stromende regen. ... katers
Ik ga niet naar LL maar als ik zou gaan geen of misschien een klein beetje slaap zodat je niks hoeft te missen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_69665395
quote:
Wel bizar dat de tenteigenaren het niet zo leuk vinden.
pi_69665549
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

. En dan al die tips met alcohol
[..]

Ik ga niet naar LL maar als ik zou gaan geen of misschien een klein beetje slaap zodat je niks hoeft te missen.
Alcohol is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets anders dan een lijntje snuiven of pillen slikken.

En dat niet of klein beetje red je alleen door je lijf de ziekte in te snuiven/slikken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:47:53 #50
247356 infp2009
More cowbell!
pi_69665720
En omrekenen naar guldens is nog altijd acceptabel op Lowlands. (Vier munten?!?! Dat is bijna 50 gulden!)
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')