quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:09 schreef Electric_Wizard het volgende:
Roep 'Theeeeo'
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neem geen houtskool en 2 kilo bbq-vlees mee.
Vroeger kon je die dingen nog helemaal niet inleveren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef Dlocks het volgende:
Zeg dat je vroeger toen je nog jong was ook lege bekertjes verzamelde om aan gratis bier te komen.
Is dat serieus zo? Ik heb die pannenkoeken altijd links laten liggen omdat ze zo duur waren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
Zit je krap bij kas? De Lowlands pannenkoeken™ bieden de best gevulde maag voor je munten.
Geen gezeik over geld tijdens LLquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is dat serieus zo? Ik heb die pannenkoeken altijd links laten liggen omdat ze zo duur waren.
Dat nieuwe 'ding' doet me hier aan denken:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1. Klaag over het kunstwerk bij de ingang. De wortel is veel beter. Waarom? Weten wij ook niet, maar hij was tenminste niet zo lelijk.
En niet zeiken als er een lamme malloot over je scheerlijn struikelt en op je slapende kop valt en tijdens z'n val je tent sloopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Maak je tent herkenbaar om deze volledig lam nog terug te kunnen vinden.
En daarom beveiligen wij de scheerlijnen van de partytent altijd met lege bierblikjes. En dan met z'n allen heel hard 'PAS OP PAS OP PAS OP' roepen als er iemand langs loopt, die dan vervolgens zo schrikt dat hij/zij als nog over de scheerlijn struikeltquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En niet zeiken als er een lamme malloot over je scheerlijn struikelt en op je slapende kop valt en tijdens z'n val je tent sloopt.
Alvast sorry ook voor dit jaar trouwens.
Dat was vorig jaar een soort van bewuste keuze al op donderdagavond. Lang leve oordopjes!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Niet klagen dat als je op vrijdagmiddag aankomt, je de tent alleen nog in een greppel kan opzetten. RECHT tegenover de 24-uurs tent.
Fucking Hell...dan "beleef" je LL pas goed. Elk jaar zeggen we weer tegen elkaar: "Je zal daar maar staan", maar nu weet ik dat het bewust is!quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:24 schreef Tasha het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar een soort van bewuste keuze al op donderdagavond. Lang leve oordopjes!
![]()
Damn, ik lachte hardop.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En neem je kliko meequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:36 schreef Hpzone het volgende:
Ga een kijkje nemen bij Kees van Hondt. Whatever it takes.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef stbabylon het volgende:
- Haal 's ochtends niet het pak Barleduc met water door elkaar met het pak Barleduc met urine.
Of als je je tanden aan het poetsen bentquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
En per ongeluk die fles gevuld met pure vodka pakken ipv water is ook niet fijn als je 's ochtends brak wakker wordt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef knox_ het volgende:
Loop niet naar het toiletgebouw als je moet zeiken, elke willekeurige tent werkt ook.
En wanneer je moet schijten kun je overdag altijd terecht in knox zijn tentjequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef knox_ het volgende:
Loop niet naar het toiletgebouw als je moet zeiken, elke willekeurige tent werkt ook.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef stbabylon het volgende:
- Je kunt overdag/'s avonds leven of 's avonds/'s nachts, je kunt dat niet een heel weekend vol houden met combineren. Tenzij je drugs gebruikt en drugs are bad mkay!
Ik ga niet naar LL maar als ik zou gaan geen of misschien een klein beetje slaap zodat je niks hoeft te missen.quote:pure vodka/rum/berenburg/etc.... Je mag 12 blikken + een literfles mee naar binnen nemen. Er staat nergens dat dat maar 1x mag. ... sterke drank. ... je hand boven je biertje houden in de stromende regen. ... katers
Wel bizar dat de tenteigenaren het niet zo leuk vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:04 schreef knox_ het volgende:
Alcohol is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel iets anders dan een lijntje snuiven of pillen slikken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. En dan al die tips met alcohol
[..]
Ik ga niet naar LL maar als ik zou gaan geen of misschien een klein beetje slaap zodat je niks hoeft te missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |