Ik vind die dingen ook super ranzig, en bij mij blijven ze nooit lekker zitten. Ik doe gewoon van die gele dingen in, sommige werken beter dan anderen. Volgens mij zijn die groengele van de Hema heel erg goed, die had ik vorig jaar iig en prima geslapenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die vind ik altijd heel vies![]()
En nee ik wil ook niet ver van het festivalterrein
Aha, ik heb altijd de herriestoppers. Ik zal die van de HEMA eens testen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind die dingen ook super ranzig, en bij mij blijven ze nooit lekker zitten. Ik doe gewoon van die gele dingen in, sommige werken beter dan anderen. Volgens mij zijn die groengele van de Hema heel erg goed, die had ik vorig jaar iig en prima geslapen
Inderdaad. Als de mogelijkheid bestaat dat je wakker gehouden word door het lawaai, dan is het simpelweg nog geen tijd om te slapen.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
Als je EN niet ver van het festivalterrein wilt staan, EN goed kunnen slapen EN niet alles wilt, dan weet ik nog maar 1 oplossing
Zuip jezelf lam, dans/hos/doe gek tot je kapot bent en als je an niet slaapt
Tsja, ik wil de volgende dag ook graag weer genieten.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:34 schreef Caspian het volgende:
[..]
Inderdaad. Als de mogelijkheid bestaat dat je wakker gehouden word door het lawaai, dan is het simpelweg nog geen tijd om te slapen.
Lang genoeg blijven slapen en weer beginnen met de drank waarmee je ge-eindigd bent dan gaat dat vanzelf weer goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, ik wil de volgende dag ook graag weer genieten.
Ja, zo deed ik dat vroeger, toen ik nog, komt ie, jong was.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lang genoeg blijven slapen en weer beginnen met de drank waarmee je ge-eindigd bent dan gaat dat vanzelf weer goed.
Zo doe ik het nu nog steeds, maar iets minder alcohol, zo nu en dan een cola tussendoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zo deed ik dat vroeger, toen ik nog, komt ie, jong was.
Het is nooit stilquote:Op maandag 22 juni 2009 14:34 schreef Caspian het volgende:
[..]
Inderdaad. Als de mogelijkheid bestaat dat je wakker gehouden word door het lawaai, dan is het simpelweg nog geen tijd om te slapen.
Dan moet je dus lekker met een camper op het campergrasveld gaan staan, of niet zeuren dat het niet geluidsloos isquote:Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar zeur ik ook niet over. Ik doe gewoon oordopjes inquote:Op maandag 22 juni 2009 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet je dus lekker met een camper op het campergrasveld gaan staan, of niet zeuren dat het niet geluidsloos is
Hij bedoelt ook niet dat het stil moet zijn, maar dat je lam en moe genoeg bent om gelijk in een coma te raken, zodra je in je tentje ligt.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het is nooit stilDe eerste keer dat ik in de auto zat na Lowlands, was het heel vreemd: 'huh, het is stil?
'
Ik 'zuip' nooit op Lowlands, vies bier en wijn. Alleen donderdagavond met zelf meegebrachte versnaperingen. En sowieso heb ik slaapproblemen, geluid is een extra factor waardoor ik niet kan slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hij bedoelt ook niet dat het stil moet zijn, maar dat je lam en moe genoeg bent om gelijk in een coma te raken, zodra je in je tentje ligt.
Dan moet je juist niet gaan slapen, en terug sms-en dat ze niet zo moet zeuren, en dat zij maar moet komen feestenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:29 schreef MB88 het volgende:
Je moet pas gaan slapen als je in de 24h tent staat en je een smsje van je vriendinnetje krijgt dat je NU moet komen slapen omdat er anders wat zwaait...
Dat betekent geen sex. En sex = vies. En sex op festivals = dubbel viesquote:Op maandag 22 juni 2009 16:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan moet je juist niet gaan slapen, en terug sms-en dat ze niet zo moet zeuren, en dat zij maar moet komen feesten
en vies is goooooeeeeedquote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef MB88 het volgende:
[..]
Dat betekent geen sex. En sex = vies. En sex op festivals = dubbel vies
Ik nam tot vorig jaar telkens een handje mee van het werk. Gelukkig heb ik nog een voorraadje liggen. Ik geruik ze alleen bijna nooit.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Noortje. het volgende:
Niemand heeft van oordopjes gehoord?
Edit: Oh misschien moet ik eens lezen.
Ik heb een paar van Pinkpop, die werken wel goed.
Je hebt dus ervarting met jong zijn. Dan komt het allemaal wel goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Van die gele in een blauw/wit/geel doosje? Daar heeft mijn vader altijd stapels van in zijn nachtkastje liggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:31 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik nam tot vorig jaar telkens een handje mee van het werk. Gelukkig heb ik nog een voorraadje liggen. Ik geruik ze alleen bijna nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |