Ligt aan jou.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geluid staat wel zwaar zacht of ligt dat aan mij?
Was twee jaar geleden ook al zo. En toen won Serviëquote:
Die gozer gaat het echt niet halen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:17 schreef One_conundrum het volgende:
kan wel genieten van die Balotelli soms, wat een balgevoel
Zou me niks verbazen als het weer gebeurd, al hebben ze aanvallend nog niets laten zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:13 schreef WeebI het volgende:
[..]
Was twee jaar geleden ook al zo. En toen won Servië [ afbeelding ]
Hij is toch ook eens uit een ziekenhuis ontsnapt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die gozer gaat het echt niet halen.
Heeft de mentaliteit niet.
Nu ook weer een domme gele kaart
Teams managed:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:24 schreef Radegast het volgende:
Wie is die trainer van Servie? Komt me bekend voor.
Jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:27 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Hij is toch ook eens uit een ziekenhuis ontsnapt?
Het was toch zo omdat hij hoofdwond had opgelopen,en van inter moest die blijven in de ziekenhuis.En niet mee eens was en uit ziekenhuis is ontsnapt,en later op stap gingquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:33 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Het was toch zo omdat hij hoofdwond had opgelopen,en van inter moest die blijven in de ziekenhuis.En niet mee eens was en uit ziekenhuis is ontsnapt,en later op stap ging
Of mondspoelwaterquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:06 schreef sjimz het volgende:
Aquafresca, klinkt echt als een tandpasta merk.
Wedstrijden van Duitsland iig op de ZDF. Verder weet ik het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef Survivalism het volgende:
Is het overigens nog ergens te bekijken?
http://video.uefa.com/Vid(...)ry=NL/MatchList.htmlquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:08 schreef Survivalism het volgende:
Is het overigens nog ergens te bekijken?
Inderdaad!quote:
Hij stond wel vrij zeg om in te koppenquote:
Berg mag topscorer worden, zolang Spanje het toernooi maar wintquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:58 schreef d_b01 het volgende:
Nederland![]()
![]()
zweden moet het toernooi winnen, en berg moet topscoorder woorden en/of speler van het toernooi![]()
daar teken ik ook wel voorquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Berg mag topscorer worden, zolang Spanje het toernooi maar wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |