Hehe, nee, we waren toen nog maar met alleen jongens, de dames waren al op tijd naar huis gegaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef mspoez het volgende:
En jullie zoon is net 15 geworden?
Dat het op een lowlands-editie was, vind ik al knapquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Vertel mij wat..Ik haal alle 16 edities die ik heb meegemaakt, door elkaar heen..
![]()
Ik heb ook de grootste moeite om bij een herinnering van de vorige edities het daarbij horende en juiste jaartal erachter te plakken..
Er sindsdien ook redelijk wat asfalt bijgekomen. Ik was er in 1999 voor het eerst, toen was het redelijk droog geloof ik. Jaren daarna heb ik ook nog houtsnipperstrooiacties meegemaakt. Die dingen gingen enorm stinken na verloop van tijd. Ik kan me niet herinneren dat het in recente jaargangen nog gebeurd is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij was die LL ook vrij nat, ik kan me heugen dat er op zondag nog van die houtsnippers werden gestrooid tegen de ergste modderpoelen.
2008 koud en regenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:06 schreef Noukjee het volgende:
2008 en 2009 naar lowlands geweest.
2008 was koud en veel regen
2009 was warm en éen dikke bui,
dit jaar sla ik lowlands over en ga ik naar sziget!
Ben benieuwd!
Ja zondag was eind van de dag regenachtig, voor de rest hadden we prachtweer.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:04 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
2008 koud en regen![]()
Volgens mij weet ik echt niks meer van 2008 dan
Dacht dat het wel lekker weer was en 1 regenachtige dag ja.
Op http://www.lowlove.nl/tag/aftellen staan bij de "Hoe was het in ...." ook de oude blokkenschema's.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Hmm ik ben in de jaren negentig ook drie keer geweest, maar was niet erg op de hoogte van de muziek, dus kende bv in 2008 meer bands dan dat ik in de jaren 90 kende, wil eigenlijk wel weten wat er toen kwam omdat ik nu veel meer op de hoogte ben, maarja nergens te vinden.
Dankzij die link ben ik er achter gekomen dat 1999 m'n eerste lowlands was (offspring geskipped voor atari teenage riot, met gasmaskers op rondspringen bij biohazard, mooie tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op http://www.lowlove.nl/tag/aftellen staan bij de "Hoe was het in ...." ook de oude blokkenschema's.
Die van mij in 2000. Kan me er werkelijk niets meer van herinneren, op het optreden van muse en coldplay na.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:55 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Dankzij die link ben ik er achter gekomen dat 1999 m'n eerste lowlands was (offspring geskipped voor atari teenage riot, met gasmaskers op rondspringen bij biohazard, mooie tijd)
het is dus toch zo dat je je vaak beter de nare ervaringen herinnertquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Die van mij in 2000. Kan me er werkelijk niets meer van herinneren, op het optreden van muse en coldplay na.
was je dit jaar eigenlijk nog?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:wat een heerlijke site is dat zeg, val die Lowlovers!
Dat weet ik nog. Toen at ik een hamburger, want toen was het broodje een bietje zompigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:16 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ja zondag was eind van de dag regenachtig, voor de rest hadden we prachtweer.
Absoluut! Was weer een topjaar! Erg leuke groep mensen, paar zeer mooie optredens gezien.. top dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
was je dit jaar eigenlijk nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |