da's bekender dan ik dachtquote:
Voldoende roadmovies gezien en roadbooks gelezenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
da's bekender dan ik dachtHertog +1
Dat is een beetje een verduitsing van Gavrilo Princip, maar zeker niet foutquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:11 schreef ScottTracy het volgende:
Gabriel Prinzip
Gezien die Britse inzet zal het wel iets Oostelijks zijn lijkt me zo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij zijn de meeste vlaggen van de 'standaard staten' redelijk niet-standaard
Kan, maar volgens mij hebben ze na de onafhankelijkheid allemaal 'onafhankelijke vlaggen' genomen. De vlaggen die ik ken zijn zegels of wapens en dergelijke op een achtergrond. En de zuidelijke staten, die nog gedeeltes van de Confederate vlag hebben. Maar de overzeese gebieden tellen niet als echte staten, dus vandaar mijn gok op alaskaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:33 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Gezien die Britse inzet zal het wel iets Oostelijks zijn lijkt me zo?
Hmm, telt de panama kanaalzone als een staat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry was even weg. Nog geen goed antwoord, De_Hertog zat er (op een bepaalde manier) nog het dichtste bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |