Goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej boeffie![]()
das lang geleden hoe ist met je?
klacht over jezelf?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Krijg ik direct een mailtje terug van hem of ik hem van dit soort zaken gespaard wil laten![]()
Oh, mijn ex vroeg me net gewoon hoe mijn vakantie wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag ik even klagen over m'n ex?
Daarnet een verkeerd mailtje geopent en dus stuurt hij die door naar m'n contactpersonen (blijkbaar).. En hierdoor toevallig ook naar mijn ex.
Krijg ik direct een mailtje terug van hem of ik hem van dit soort zaken gespaard wil laten![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Daarnet een verkeerd mailtje geopent en dus stuurt hij die door naar m'n contactpersonen (blijkbaar).. En hierdoor toevallig ook naar mijn ex.
Jaaa heerlijk naar het strand geweest en lekker BBQquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GoedLekker lang weekend gehad, maar hij mocht nog wel langer duren hehe.
En jij nog van het lekkere weertje genoten?
Waarom heb je hem ook als contactpersoon dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Tuulk, door mij wordt dat spul verstuurd, maar ik mag hopen dat hij snapt dat het echt niet mijn bedoeling is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef rival het volgende:
klacht over jezelf?
lees verder geen verkeerd iets van je ex?
Ik ga er zondag 3 tegelijk ontmoeten zelfsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik maar 1, maar die telt voor 100(oke telde)
Mijn exen zijn ook niet naar. Ik hoef ze alleen nooit meer te sprekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, mijn ex vroeg me net gewoon hoe mijn vakantie was.
Ik heb eigenlijk geen nare exen ook.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk naar het strand geweest en lekker BBQ
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ookJammer dat het na vandaag weer gedaan is met het mooie weer.
Geen idee, nooit aan gedacht om hem te verwijderen uit m'n contactlijst. Heb er geen last van namelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom heb je hem ook als contactpersoon dan?
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef Ripley het volgende:
Gewoon niet antwoorden was zeker geen optie voor 'm?
Mede door jou ja, ik probeer al jaren dat soort dingen te verbannenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tuulk, door mij wordt dat spul verstuurd,
Nu toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, nooit aan gedacht om hem te verwijderen uit m'n contactlijst. Heb er geen last van namelijk
Het was in ieder geval niet met opzet en het was ook niet zo'n "stuur dit naar zoveel vrienden toe" - ding, dus heb hem niet eens bewust gekozen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Mede door jou ja, ik probeer al jaren dat soort dingen te verbannen
Morgen weer een jas aan enzo, zucht. Hopelijk is het binnekort weer mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]echt erg!! Was er al helemaal aan gewend... heerlijk tot laat buiten zitten met lekker drankje
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:
Ah, dat was het dus. Hij had zelf ook wel kunnen zien dat je dat niet zelf hebt doorgestuurd. standaard spam mailtje namelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Jaaa die zon komt heus wel terugquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen weer een jas aan enzo, zucht. Hopelijk is het binnekort weer mooi
Maar mocht jij hier ook van gespaard willen worden, kan je dat natuurlijk altijd mailenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:38 schreef djayzz het volgende:
Ah, dat was het dus. Hij had zelf ook wel kunnen zien dat je dat niet zelf hebt doorgestuurd. standaard spam mailtje namelijk.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen weer een jas aan enzo, zucht. Hopelijk is het binnekort weer mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |