quote:
Voorhuid in u ster?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
"laatst nog een klant. Er zat een klein sterretje in de ruit, en vlak voordat hij op vakantie ging, vroor het. Daarom deed hij de verwarming in zijn auto aan, daardoor wordt de kans op een barst 3000 keer groter. Er kwam dus een barst in zijn raam.
Gelukkig konden wij hem nog op tijd helpen en kon hij met ene gerust hart op vakantie.
In dit geval kostte het geld, maar meestal is de behandeling nog gratis ook!"
CARGLASS REPAREERT CARGLASS VERVANGTquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
"laatst nog een klant. Er zat een klein sterretje in de ruit, en vlak voordat hij op vakantie ging, vroor het. Daarom deed hij de verwarming in zijn auto aan, daardoor wordt de kans op een barst 3000 keer groter. Er kwam dus een barst in zijn raam.
Gelukkig konden wij hem nog op tijd helpen en kon hij met ene gerust hart op vakantie.
Je kent de reclame uit je hoofd? Gecondoleerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is niet zo aardig om dat van je moeder te zeggen, zus.quote:
BINGO! Je gaat door voor de standaard uitvoering BMW 1 serie.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BINGO! Je gaat door voor de standaard uitvoering BMW 1 serie.
Daten met je broer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig om dat van je moeder te zeggen, zus.
Als je dat al om te huilen vind, zou ik al helemaal niet op het niveau in het algemeen letten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:08 schreef Lakitu het volgende:
Het niveau van de humor hier tegenwoordigHUILEN
Mag ik door voor de Volkswagen T1?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jitzzzze zijn lease bak gejatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Incest the best toch.quote:
En ik? En ik? En ik?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het lijkt er niet eens op. Ik vind jou wel een Ronald.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
krast "4EBE versieren" van TODO lijstje.
Het heet wincest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |