Je geeft geen antwoord op de vraag, je ontwijkt hem.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat voor vraag?!
[..]
Medici zijn per definitie slecht. Niet persé de persoon zelf maar wel de vanzelfsprekendheid van alles terwijl letterlijk alles bedrog is. Medici doen NIET aan gezondheid. Eigenlijk he als je echt weet wat je aan het doen bent in gezondheidzorg dan zou je je kapot moeten schamen dat je daar je geld mee verdient.
Mensen die denken dat ze goed bezig zijn. Heb geen enkele notitie of (norm) besef wat voor onmenselijk beroep zij uitoefenen. Dat zijn de domste, naiefste.
Ja ik vind mijn vader nog al dom/naief als het over politiek, overheid en dat soort zaken aankomt.
[..]
Wat zijn dat nu voor vragen? Zoals je ziet ben ik echt niet in mijn eentje die gigantische vraagtekens zet bij het functioneren van de maatschappij?!
Heb jij wel vrienden!? En zijn de vrienden die je hebt wel eerlijk. Zijn het je vrienden omdat je materieel hebt bijv. een gedownload films/mp/games. Of zijn het je vrienden omdat je poen hebt.
Ik heb vorig weekend gebbqed bij vrienden en afgelopen weekend met weer andere naar het strand geweest. Week ervoor op verjaardagsvisite bij 1 jarig kind van een vriend.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag, je ontwijkt hem.
Ten eerste omdat je enkel in dingen schijnt te geloven die helemaal van de pot gerukt zijn, ten tweede omdat je je ook geroepen voelt om die altijd overal tegen iedereen te moeten schreeuwen, ten derde omdat je mensen die het niet met je eens zijn altijd uitmaakt voor vanalles en nog wat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend gebbqed bij vrienden en afgelopen weekend met weer andere naar het strand geweest. Week ervoor op verjaardagsvisite bij 1 jarig kind van een vriend.
Waarom zou ik geen vrienden hebben? Omdat ik stellingen poneer die tegen de orthodoxie ingaan? Wie heeft er nu een overversimpeld en hokjesdenkend wereldbeeld?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ten eerste omdat je enkel in dingen schijnt te geloven die helemaal van de pot gerukt zijn, ten tweede omdat je je ook geroepen voelt om die altijd overal tegen iedereen te moeten schreeuwen, ten derde omdat je mensen die het niet met je eens zijn altijd uitmaakt voor vanalles en nog wat.
Kortom, je lijkt me nou niet echt makkelijk vriendjes-materiaal.
Tssk, psychologie is bedacht door de mensen achter de NWO om ons allemaal dom te houden en aan de medicijnen te krijgen.quote:
Dat heb ik nou altijd met jouw gezien de manier hoe jij je op internet fora uitlaat over personen...zeer onrespectvol.quote:Kortom, je lijkt me nou niet echt makkelijk vriendjes-materiaal.
"Met jou", zonder w.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:28 schreef merlin693 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met jouw gezien de manier hoe jij je op internet fora uitlaat over personen...zeer onrespectvol.
De mensen die me dat verwijten zijn eigenlijk altijd mensen die zelf geen argumenten hebben in een discussiequote:maarja jij doet het ook alleen maar om de troll uit te hangen en discussies in het honderd te laten lopen
Gelukkig ben jij het toonbeeld van normaal discussie voeren of niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
"Met jou", zonder w.
[..]
De mensen die me dat verwijten zijn eigenlijk altijd mensen die zelf geen argumenten hebben in een discussie
Ook die 'heb' in het italic, de manier hoe je het vraagd zegt genoeg!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:03 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Lambiekje, je hebt nog nooit antwoord gegeven op mijn vraag.
Foeter je tegen je ouders en vrienden ook altijd zo over allerlei conspiracies, de nare wetenschap en duivelse medici ? En wat vinden die daar nou van ?
Heb je eigenlijk nog wel vrienden ? (En dan bedoel ik niet op internetfora maar in het echte leven)
"vraagt", met een T.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het toonbeeld van normaal discussie voeren of niet?![]()
[..]
Ook die 'heb' in het italic, de manier hoe je het vraagd zegt genoeg!
Je zou zo graag willen dat iedereen hier tegen je opkijkt.
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:53 schreef merlin693 het volgende:
je maakt mn punt![]()
Ik zelf trouwens nooit z'n behoefte om met trollen in discussie te gaan.
Zo'n "ignore" button waardoor je de post van bepaalde personen niet meer ziet zou bij jou een verademing zijn.
Is dit nou niet precies een dingetje wat op veel (let wel, veel, niet allemaal) believers van toepassing is? Een beetje de Messias uit willen hangen? Mensen de 'ogen willen openen'. Mensen 'bekeren'? Graag iets willen betekenen te midden van 'alle makke schapen die de gevestigde media blindelings volgen' ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:50 schreef Ticker het volgende:
Je zou zo graag willen dat iedereen hier tegen je opkijkt.
Er is een verschil tussen jezelf als toonbeeld zetten doordat je met nieuwe ideeën of andere benaderingen komt, dan wanneer je dit doet door diegene die met dit soort ideeën en benaderingen komen, belachelijk te maken -omdat het gewoonweg niet kan-.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dit nou niet precies een dingetje wat op veel (let wel, veel, niet allemaal) believers van toepassing is? Een beetje de Messias uit willen hangen? Mensen de 'ogen willen openen'. Mensen 'bekeren'? Graag iets willen betekenen te midden van 'alle makke schapen die de gevestigde media blindelings volgen' ?
Het is een beetje sneu om als doel te hebben dat een groep mensen die je verder niet IRL kent, en w.s. het overgrote deel ook nooit zult kennen tegen je op te laten kijken he? Dat doe je alleen maar als je naast je 'internetleven' verder geen leven hebt, en dat zijn meestal de mensen die documentaires van 10 uur op youtube kijken en zo...
Dan moet je beter kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:12 schreef merlin693 het volgende:
jammer heb geen friends/foes in mn edit_prefs pagina , anders had ik er zeker gebruik van gemaakt.
Hoe kom jij op het idee dat ik een abonnement heb ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:00 schreef merlin693 het volgende:
Ah...jij betaald ook nog om een beetje te trollen ! , hoe triest kun je zijn.
daaruit impliceer ik dat jij die mogelijkheid ook hebtquote:http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
Ga naar "Friends/Foes".
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Jij impliceert niet, een uitspraak kan iets impliceren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:03 schreef merlin693 het volgende:
[..]
daaruit impliceer ik dat jij die mogelijkheid ook hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |