B!!quote:
Nee dat is zo. En genoemde festivals zijn stukken goedkoper ook. En wat meer in de buurt.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
Oeh. en Mja, je kan toch niet overal tegelijk zijn
YW.quote:
Ik hou ook van dieren.quote:
Kuukske, lang niet gezien.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
B!!.
[..]
Nee dat is zo. En genoemde festivals zijn stukken goedkoper ook. En wat meer in de buurt.
Ah dus bezig met sollicteren en al? Leukquote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Pheno het volgende:
Hoi Kuukske. Goed, ik tief 'm straks op van fok voor een tijdje, als mijn cv goed genoeg is. Dus tegen de tijd dat je internet hebt, heb ik het niet meer
Of ik moet de iPhone toch maar eens regelen
Verhuizen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik weet het.. JD en ik zijn druk aan het verhuizen en hebben geen internet. Ziggo verhuisde niet mee en nu moeten we wachten op de nieuwe provider. En werk is heel druk, dus daar internetten is niet echt handig. Hoewel dat vandaag wel meevalt.
Hoe is het hier verder?
Oke, ik had een "," achter die leuk moeten zetten, of een "e".quote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef Pheno het volgende:
Maar wie is er dan niet leukRoddels willen we! Gesprekstof!
Van een appartement naar een huis.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Verhuizen.Groter huis of waarom zijn jullie aan het verhuizen?
Je tieft op? Wat ga je doen?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Pheno het volgende:
Hoi Kuukske. Goed, ik tief 'm straks op van fok voor een tijdje, als mijn cv goed genoeg is. Dus tegen de tijd dat je internet hebt, heb ik het niet meer
Of ik moet de iPhone toch maar eens regelen
Yns.quote:
Detachering, maar ik blijf gewoon in dienst hoor. Ik ga tijdelijk weg uit Nederland als ze me nemen, wat ik dus ook hoopquote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah dus bezig met sollicteren en al? Leuk. Hoe is het met je gezondheid inmiddels?
Zeg dat maar tegen me als ik de Waal ben ingeroetstquote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Oew skeelers. Cool.
Dat waren van die dure. Je moeder toen nieuwe laten kopen?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ze ook niet meer, mijn moeder heeft ze een keer buiten gezet, in de regen.
Het waren nog Roces ook.
Nee, ze waren ook wel redelijk afgeragd hoor. Misschien koop ik nog wel es nieuwe! Waar we nu wonen is skaten wat makkelijker te doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
Dat waren van die dure. Je moeder toen nieuwe laten kopen?
Ook, en geen gestamp meer boven ons hoofd door de bovenburen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef leonieke het volgende:
Kuukske, wat fijn dat jullie naar een huis verhuizenVeel ruimte waarschijnlijk
![]()
Eigen huisje?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook, en geen gestamp meer boven ons hoofd door de bovenburen.
Mooi stukje Qu.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:54 schreef qu63 het volgende:
Mogguh...
http://www.svenahrens.nl/index.php/2009/06/15/405/mijn-opa.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |