Ongesteld, denk ik, ik zie een rood kruisje.quote:
In de middag geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:42 schreef Ynske het volgende:
hoelaat zouden ze down gaan vandaag?
nouja hij zit ook te spammen in Zwangerschap en Geboortequote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ongesteld, denk ik, ik zie een rood kruisje.
Gaat niet werken als je niet kan klikken. Spam dan ook goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja hij zit ook te spammen in Zwangerschap en Geboorte
http://forum.fok.nl/user/history/259437quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat niet werken als je niet kan klikken. Spam dan ook goed.
Dus kansloos spammen in meerder topics met een roodk kruisje? There is a God!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/259437
Nja.. is een votepolll-icon. Hebben we al veel van gehad (tvp-spammers)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus kansloos spammen in meerder topics met een roodk kruisje? There is a God!
Moeten ze het wel goed linken?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja.. is een votepolll-icon. Hebben we al veel van gehad (tvp-spammers)
Wat een poepicoon danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Afaik doen ze dat al, ook al is het een kruisje.
Neen, ik ga naar Huntenpop dit jaar, want The Offspring, en Nirwana Tuinfeest, want Heideroosjes en Zebrahead!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
Quuks!
Ga jij dit jaar nog naar LL? Of moet je achter een verkooppunt staan?
Oeh. en Mja, je kan toch niet overal tegelijk zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neen, ik ga naar Huntenpop dit jaar, want The Offspring, en Nirwana Tuinfeest, want Heideroosjes en Zebrahead!!!
Dan kom ik het wel weer verpesten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |