quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb je besloten de lens te kopen?
dank je , eerst even wachten tot de files opgelost zijnquote:
en er staan er heel watquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je , eerst even wachten tot de files opgelost zijn
Sorry, ik was 'even' wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
Al een dag hier niet ingepost. Dat mag niet hoor
joh hquote:
Ik bedoel meer dat ik gisteren een stukje was gaan rijden in de autoquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik gisteren een stukje was gaan rijden in de autoIn totaal 650km in 13 uur
Gaat op zich wel, voel me nog wel wat weird, maar er zijn nog meer dingen gebeurt de afgelopen dagen.. Gelukkig minder stress van school, dus dat helpt ook wel!
En morgen dan de crematie..
En dan ben ik ook nog uitgenodigd voor een verjaardag 's avonds.. Moet nog ff kijken of ik daar heen ga..
sterkte morgenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik gisteren een stukje was gaan rijden in de autoIn totaal 650km in 13 uur
Gaat op zich wel, voel me nog wel wat weird, maar er zijn nog meer dingen gebeurt de afgelopen dagen.. Gelukkig minder stress van school, dus dat helpt ook wel!
En dan ben ik ook nog uitgenodigd voor een verjaardag 's avonds.. Moet nog ff kijken of ik daar heen ga..
Gecondoleerd nog.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
[13-06-2009] DefQon.1 Festival #6: KNALLENquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:28 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet eens wat het is, maar dan mis ik het ook niet
Die hebben vorig jaar nog opgetredenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ken alleen Charly Lownoise & Mental Theo. EN of ik daar blij moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |