abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69628033
Goeiemorgen
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
pi_69628065
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Maar als ie jeuk aan zijn ballen heeft kan ie het op zijn minst bespreken toch? Ik vind het echt getuigen van disrespect naar jou toe om je zo in de maling te nemen.
Ja, maar dan gaat het dus over het liegen, DAT is wat het voor mij zo erg maakte, niet het vreemdgaan zelf.
Okee, leuk vond ik het niet, maar ik heb daardoor nooit aan zijn liefde voor mij getwijfeld.

En ik twijfelde aan het feit of ik hem wel kon vertrouwen of niet doordat hij loog, niet door het vreemdgaan op zich.
compact en kleverig.
pi_69628066
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:32 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben geen expert, heb alleen een paar dingen gelezen
dat vroeg ik me dus af...
zou kunnen toch? dat jij de hele historie kende van al die ellende
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:43:33 #104
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69628099
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, maar dan gaat het dus over het liegen, DAT is wat het voor mij zo erg maakte, niet het vreemdgaan zelf.
Okee, leuk vond ik het niet, maar ik heb daardoor nooit aan zijn liefde voor mij getwijfeld.

En ik twijfelde aan het feit of ik hem wel kon vertrouwen of niet doordat hij loog, niet door het vreemdgaan op zich.
Ik zou al flink ziek worden van het vreemdgaan, ook zonder liegen
pi_69628100
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Vind ik ook
Je kiest ervoor te blijven, dan heeft lijven verwijten weinig zin, daar heb je hem niet alleen mee, maar ook jezelf.
Ik koos er niet voor om te blijven. Ik gaf hem de keus: Of je beseft dat je een probleem hebt en doet er wat aan, of je tieft gelijk op. Hij koos voor het eerste.

Maar de volgende keer dat iemand me dat flikt ben ik gelijk weg. Voel me echt te goed voor iemand die mij niet voldoende op prijs stelt om z'n gulp dicht te kunnen houden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_69628127
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Maar als ie jeuk aan zijn ballen heeft kan ie het op zijn minst bespreken toch? Ik vind het echt getuigen van disrespect naar jou toe om je zo in de maling te nemen.
vreemdgaan doe je gewoon niet wat voor excuses ze ook gebruiken je bent gewoon een lul als je zoiets doet
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_69628212
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Ik zou al flink ziek worden van het vreemdgaan, ook zonder liegen
Dan staan we daar dus anders in
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik koos er niet voor om te blijven. Ik gaf hem de keus: Of je beseft dat je een probleem hebt en doet er wat aan, of je tieft gelijk op. Hij koos voor het eerste.

Maar de volgende keer dat iemand me dat flikt ben ik gelijk weg. Voel me echt te goed voor iemand die mij niet voldoende op prijs stelt om z'n gulp dicht te kunnen houden.
Ik kijk daar echt totaal anders tegenaan
Wat hij met zn gulp doet heeft niet persé te maken met onze relatie of zijn gevoelens voor mij.
Ik ga daardoor echt niet twijfelen aan wat hij voor mij voelt.

Ja, het KAN een teken zijn dat je relatie niet goed zit, maar dat is lang niet altijd zo.
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:48:00 #108
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_69628215
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:42 schreef rival het volgende:

[..]

dat vroeg ik me dus af...
zou kunnen toch? dat jij de hele historie kende van al die ellende
Nja vind het wel interessant stond na mijn examen een 9.5 voor geschiedenis
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_69628233
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan heb jij dus toch gekozen om te blijven, onder voorwaarden weliswaar, maar toch.
compact en kleverig.
pi_69628260
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dan staan we daar dus anders in
[..]

Ik kijk daar echt totaal anders tegenaan
Wat hij met zn gulp doet heeft niet persé te maken met onze relatie of zijn gevoelens voor mij.
Ik ga daardoor echt niet twijfelen aan wat hij voor mij voelt.

Ja, het KAN een teken zijn dat je relatie niet goed zit, maar dat is lang niet altijd zo.
Mwah. Als ik een relatie heb, dan waardeer ik die exclusiviteit van het alleen elkaar batsen ontzettend.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:49:51 #111
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_69628265
Hmm ik ben nooit vreemdgegaan
Wel met een paar meisjes geil lopen smsen ( ) tijdens die relatie van 4 jaar, daar is ze ook achter gekomen...
Aan het eind van de relatie ging het een beetje als een knipperlicht relatie, de hele tijd aan / uit...
Toen ben ik wel een paar keer met een andere ex naar bed geweest maar dat is niet echt vreemdgaan vind ik
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_69628331
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:49 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben nooit vreemdgegaan
Wel met een paar meisjes geil lopen smsen ( ) tijdens die relatie van 4 jaar, daar is ze ook achter gekomen...
Aan het eind van de relatie ging het een beetje als een knipperlicht relatie, de hele tijd aan / uit...
Toen ben ik wel een paar keer met een andere ex naar bed geweest maar dat is niet echt vreemdgaan vind ik
we were on a break!
pi_69628344
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mwah. Als ik een relatie heb, dan waardeer ik die exclusiviteit van het alleen elkaar batsen ontzettend.
Dat kan en dat is je goed recht

Kan er alleen niet zo goed tegen als mensen zeggen dat het hen noooooit zal overkomen, imo kan dat altijd.
hoeveel procent van de mensen is ook alweer ooit vreemd gegaan of doet dat ooit in zn leven?
Kijk daarnaar, de kans is groter dat het wel gebeurt dan dat het niet gebeurt...
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:54:32 #114
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_69628366
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:52 schreef rival het volgende:
we were on a break!
Ik vind die aflevering van Friends erg grappig, maar als het zelf tegen je gezegd wordt
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:54:54 #115
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69628373
quote:

[..]

De hele essentie van vreemdgaan is liegen en bedriegen toch? Anders was het geen vreemdgaan meer, maar sex met een ander met medeweten van jou

Als iemand me voorliegt en bedriegt houdt ie kennelijk niet genoeg van me om respect te hebben voor mijn gevoelens of om zijn gevoelens met mij te delen. Ik snap je redenatie daarom niet zo goed.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_69628423
Ga er weer van tussen tot later mensen fijne dag
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 10:58:17 #117
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_69628467
Hey Ripley, wanneer gaan we op dobbeldate?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:58:33 #118
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69628474
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ga jij je haar eens minder blond verven, hup hup!. .
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:00:47 #119
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69628536
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Kan er alleen niet zo goed tegen als mensen zeggen dat het hen noooooit zal overkomen, imo kan dat altijd.
hoeveel procent van de mensen is ook alweer ooit vreemd gegaan of doet dat ooit in zn leven?
Kijk daarnaar, de kans is groter dat het wel gebeurt dan dat het niet gebeurt...
Dat dus, heb het begod nog niet meegemaakt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:01:28 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69628550
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

.

Ik ben nog een beetje kribbig omdat ik moet werken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:02:05 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_69628567
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Ik ben vrij vandaag. Zo maar eens lekker naar buiten. Blijf wel uit de zon, ben al genoeg verbrand dit weekend.
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:03:13 #122
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_69628589
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ben vrij vandaag. Zo maar eens lekker naar buiten. Blijf wel uit de zon, ben al genoeg verbrand dit weekend.
Ik zou toch in de zon gaan, na vandaag is het afgelopen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:05:29 #123
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69628656
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:01 schreef HeatWave het volgende:

.

Nou oke.. voor deze keer
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_69628665
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:54 schreef Ripley het volgende:

[..]

De hele essentie van vreemdgaan is liegen en bedriegen toch? Anders was het geen vreemdgaan meer, maar sex met een ander met medeweten van jou

Als iemand me voorliegt en bedriegt houdt ie kennelijk niet genoeg van me om respect te hebben voor mijn gevoelens of om zijn gevoelens met mij te delen. Ik snap je redenatie daarom niet zo goed.
Okee.

Mijn ex en ik hadden een nogal vreemde relatie, maar we hielden wel van elkaar.
We praatten niet zo heel veel, omdat we dat gewoon niet konden, hij was veel te opvliegerig en daardoor leerde ik mezelf aan om heel erg om dingen heen te draaien en dat irriteerde hem dan weer.
We konden gewoon niet praten, hij hoorde overal een verwijt in, ik kon er niet tegen dat hij me niet serieus nam, enfin, het werkte gewoon niet.
Beetje dubbelop, maar okee.

Hij kaartte dus maar niet aan dat ie jeuk had, praten werkte niet.
Achteraf hebben weer ook niet veel over gepraat, dat ging gewoon niet.
Dat had niets met respect of zijn gevoelens voor mij te maken, maar puur met hjet praten tussen ons dat niet ging.
Onze relatie was niet goed, maar dat was omdat we elkaar niet begrepen.

Zijn keuze om het er niet over te hebben was niet goed. Voor mij was hij echter wel begrijpelijk.
compact en kleverig.
pi_69628726
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Okee.

Mijn ex en ik hadden een nogal vreemde relatie, maar we hielden wel van elkaar.
We praatten niet zo heel veel, omdat we dat gewoon niet konden, hij was veel te opvliegerig en daardoor leerde ik mezelf aan om heel erg om dingen heen te draaien en dat irriteerde hem dan weer.
We konden gewoon niet praten, hij hoorde overal een verwijt in, ik kon er niet tegen dat hij me niet serieus nam, enfin, het werkte gewoon niet.
Beetje dubbelop, maar okee.

Hij kaartte dus maar niet aan dat ie jeuk had, praten werkte niet.
Achteraf hebben weer ook niet veel over gepraat, dat ging gewoon niet.
Dat had niets met respect of zijn gevoelens voor mij te maken, maar puur met hjet praten tussen ons dat niet ging.
Onze relatie was niet goed, maar dat was omdat we elkaar niet begrepen.

Zijn keuze om het er niet over te hebben was niet goed. Voor mij was hij echter wel begrijpelijk.
Ik denk eerder dat jij wat meer je mannetje moet staan als ik alles zo eens lees...
pi_69628738
quote:

[..]

Ik heb wel eens iemand gebatst waar ik achteraf van dacht, goh, dat was niet zo netjes tegenover die en die.
Maar in een relatie ga ik gewoonweg niet vreemd. Je hebt de keuze om dat te doen, en als ik iemand tegenkom tijdens een relatie waarvan ik denk: Damn, die is te tof om te laten schieten, dan moet ik misschien eens kijken of mijn relatie nog wel ok is.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:09:27 #127
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69628754
Moguh

Ah ik kom weer op het juistte moment binnen zie ik
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:09:32 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_69628756
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:03 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Ik zou toch in de zon gaan, na vandaag is het afgelopen
Ik kan nou al bijna niet meer lopen van de pijn. Toch maar niet. .
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:10:21 #129
240240 Howl
Find me in the future
pi_69628771
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:09 schreef Q. het volgende:
Ik kan nou al bijna niet meer lopen van de pijn. Toch maar niet. .
Zonnebrandolie FTW!
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:11:05 #130
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69628787
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb wel eens iemand gebatst waar ik achteraf van dacht, goh, dat was niet zo netjes tegenover die en die.
Maar in een relatie ga ik gewoonweg niet vreemd. Je hebt de keuze om dat te doen, en als ik iemand tegenkom tijdens een relatie waarvan ik denk: Damn, die is te tof om te laten schieten, dan moet ik misschien eens kijken of mijn relatie nog wel ok is.
Gewoon eerst een punt erachter zetten en dan pas naar iemannd anders. Of je huidige relatie beter maken.
pi_69628788
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef rival het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij wat meer je mannetje moet staan als ik alles zo eens lees...
Kijk en die redenatie snap ik dan weer niet.
Ja, in mijn vorige relatie was ik een muisje, dat wil niet zeggen dat ik niet voor mezelf kon/kan denken.

Ik kijk er gewoon wat anders tegenaan dan 'gemiddeld', maar dat deed ik al voor die relatie en komt ws omdat ik zelf niet heel veel moeite heb met sex zonder liefde (wat niet inhoudt dat ik een slet ben of wat dan ook, heb niet zoveel mannen gehad als hier gedacht wordt volgens mij )
compact en kleverig.
pi_69628817
quote:

[..]

Als ik daar vanuit zou gaan kan ik net zo goed niemand meer vertrouwen.
Het enige wat ik van een vent vraag is dat ik van 'm op aan kan, als dat al teveel moeite is is hij me niet eens waard.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:13:01 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69628822
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Kijk en die redenatie snap ik dan weer niet.
Ja, in mijn vorige relatie was ik een muisje, dat wil niet zeggen dat ik niet voor mezelf kon/kan denken.
Communicatie in een relatie is toch wel een ding wat erg belangrijk is. Zonder zou ik het niet eens een relatie noemen.
pi_69628829
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan koppel je die sexuele gevoelens dus automatisch aan je relatie, wat imo echt niet hoeft.
Geil worden van iemand anders wil toch niet zeggen dat je minder om je partner geeft?

Dat wil gewoon zeggen dat je geil bent...
Wat ook gewoon kan als je geen relatie hebt, waarom dan ineens niet meer als je er wel een hebt?
compact en kleverig.
pi_69628871
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als ik daar vanuit zou gaan kan ik net zo goed niemand meer vertrouwen.
Het enige wat ik van een vent vraag is dat ik van 'm op aan kan, als dat al teveel moeite is is hij me niet eens waard.
Zo kun je het ook zien ja
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Communicatie in een relatie is toch wel een ding wat erg belangrijk is. Zonder zou ik het niet eens een relatie noemen.
Klopt, daarom ging het ook mis tussen ons, maar als je 8,5 jaar samen bent en de communicatie zit niet goed, wat heb ik dan met hem gehad die tijd?
compact en kleverig.
pi_69628893
quote:

[..]

Ja, maar dan gaat het dus over het liegen, DAT is wat het voor mij zo erg maakte
Ik ben met dit 100% met je eens. De rest van deze discussie niet, maar die hebben we al eens gevoerd, JBtje.

Ik hou niet van mensen die liegen.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:16:38 #137
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69628911
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Klopt, daarom ging het ook mis tussen ons, maar als je 8,5 jaar samen bent en de communicatie zit niet goed, wat heb ik dan met hem gehad die tijd?
Dan ga je dingen opkroppen en dat werkt niet, ja vind je het gek dat het stukloopt. Qua dit soort dingen lieg je jezelf volgens mij enorm voor. (zoals je het zo neerzet)
pi_69628940
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

Geil worden van iemand anders wil toch niet zeggen dat je minder om je partner geeft?
Maar zodra er ook maar enige actie is in die richting, dan zegt dat het wel.
imho dan
pi_69628947
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dan ga je dingen opkroppen en dat werkt niet, ja vind je het gek dat het stukloopt. Qua dit soort dingen lieg je jezelf volgens mij enorm voor. (zoals je het zo neerzet)
Nee, ik vond het niet gek dat het stukliep, dat zat er al jaren aan te komen.
Ik zie niet zo goed in in welk opzicht ik mezelf nu voorlieg dan
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:18:44 #140
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_69628964
Ik weet serieus niet wat het is, maar ik heb echt het gevoel geen enkel meisje meer aandacht te geven omdat het lijkt alsof het toch allemaal voor niks is
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:19:13 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69628978
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik zie niet zo goed in in welk opzicht ik mezelf nu voorlieg dan
Je zegt net zelf dat doordat jullie niet communiceerden dat hij daardoor vreemdging. Als hij echt van je gehouden had deed hij dat gewoon niet. In dat opzicht vind ik het dat je je voorliegt, omdat het "maar" sex is.
pi_69628998
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

Weetje hoe lang 1 kutdag duurt?
en dan praat je hier over, dat zat er al jaren aan te komen....

je hebt dus bewust jaren van je leven weggegooit zeg je eigenlijk.........
pi_69628999
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef rival het volgende:

[..]

Maar zodra er ook maar enige actie is in die richting, dan zegt dat het wel.
imho dan
Imo niet.

maar goed, ik ben de enige hier die er zo over denkt
compact en kleverig.
pi_69629016
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat doordat jullie niet communiceerden dat hij daardoor vreemdging. Als hij echt van je gehouden had deed hij dat gewoon niet. In dat opzicht vind ik het dat je je voorliegt, omdat het "maar" sex is.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:20:26 #145
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69629018
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet serieus niet wat het is, maar ik heb echt het gevoel geen enkel meisje meer aandacht te geven omdat het lijkt alsof het toch allemaal voor niks is
Succes
pi_69629034
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Imo niet.

maar goed, ik ben de enige hier die er zo over denkt
Als jij hem van te voren toestemming geeft om zoiets te doen (en jij mag het ook) dan is het wat anders....
maar dat is hier niet het geval denk ik...
pi_69629077
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat geloof ik simpelweg niet.
Kun jij zeggen dat ik mezelf voorlieg, ik kan jou ook zeggen dat je het misschien gewoon verkeerd ziet...
We krijgen elkaar toch niet overtuigd.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef rival het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.
Hoe vaak ik niet op het punt heb gestaan om weg te gaan...
Maar ik hield echt van hem, hoe cliché ook.
compact en kleverig.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:22:48 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_69629078
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Succes
Kan je dat wel aan Cue, geen aandacht meer?
pi_69629094
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:19 schreef rival het volgende:

[..]

Alsof dat zo weinig mensen doen. Je sluit een relatie pas af als je er echt aan toe bent.
Het is niet altijd zo makkelijk als het hier gezegd wordt.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:23:43 #150
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69629097
Goedemorgen lieverds!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')