Nou, dat is precies het gevoel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:03 schreef Muck het volgende:
[..]
oh wat ontzettend balen zeg
Ik kan me goed voorstellen dat je nu iets hebt van 'bekijk het maar'
Indahquote:
waarom gaan ze je ontslaan eigenlijk?quote:
sterktequote:
Mogguhquote:
Kredietcrisisquote:
Fruts!quote:
welke onderhandelingen zijn er dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kredietcrisisik was de laatste met een contract voor bepaalde tijd. Ze wilden me heel graag houden maar ik was nu het makkelijkst/goedkoopst om te ontslaan.
[..]
Fruts!
marcquote:
marcquote:
he bah... bij mij op het werk zijn ook al heel veel mensen ontslagenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kredietcrisisik was de laatste met een contract voor bepaalde tijd. Ze wilden me heel graag houden maar ik was nu het makkelijkst/goedkoopst om te ontslaan.
[..]
quote:
Herenquote:
Muckquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
marc
[..]
marc
[..]
he bah... bij mij op het werk zijn ook al heel veel mensen ontslagen
Juuquote:
LLquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Heren
Koffietijd
Ben zo druk bezig dat ik al 2 mokken koud heb laten worden
Je zei wippenquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:52 schreef Ladylike het volgende:
mn baas zal ook vandaag even langswippen
Diekquote:
Nou, er zijn wel wat dingen. Mijn contract was namelijk in principe verlengd, dat heb ik ook al op papier. Of ik 'wilde overwegen te doen alsof dat contract er nooit was geweest'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
welke onderhandelingen zijn er dan?
bij een contract voor bepaalde tijd zijn ontslagvergoedingen e.d. toch wel heel erg duidelijk
Hier ook al heeeel veel..quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Muck het volgende:
he bah... bij mij op het werk zijn ook al heel veel mensen ontslagen
Koffiepauzequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
Godver.. nou laat ik um zelfs koud worden op het apparaat zelf
tijd voor een korte pauze
Leedie!quote:
Mucksterquote:
Heyquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Fruts!
DnDnDniekquote:
Mpgselquote:
In sept 2007 ben ik stage gaan lopen, nu een jaar officieel in dienst.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat suf zeg![]()
Hoe lang werk je daar al dan?
[..]
Frustelquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leedie!![]()
![]()
![]()
[..]
Muckster![]()
![]()
[..]
Hey![]()
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
Wat suf zeg![]()
Hoe lang werk je daar al dan?
[..]
DnDnDniek![]()
![]()
[..]
Mpgsel![]()
hmm nja met een vast contract geldt volgens mij toch alleen maar de kantonrechtersformule en krijg je dus per gewerkt jaar een maandsalaris mee ...quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel wat dingen. Mijn contract was namelijk in principe verlengd, dat heb ik ook al op papier. Of ik 'wilde overwegen te doen alsof dat contract er nooit was geweest'.
triest...quote:
whehehe er stond een nieuwsberichtquote:
Dat verwijderd is, en door een herschreven bericht is vervangen:quote:
Fhaquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef Fha het volgende:
gister nog naar je eigen huis gegaan of toch maar niet?
whehe we zijn om 11 uur vertrokkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:17 schreef Fha het volgende:
gister nog naar je eigen huis gegaan of toch maar niet?
dat is toch ergquote:
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe we zijn om 11 uur vertrokken
[..]
dat is toch erg
Zeg je me nou twee keer goeiedag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
en dat is inderdaad erg
MPG![]()
![]()
Marc![]()
Je mag delenquote:
Maar ik heb een contract voor bepaalde tijd, niet vast..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hmm nja met een vast contract geldt volgens mij toch alleen maar de kantonrechtersformule en krijg je dus per gewerkt jaar een maandsalaris mee ...
Oh kut..moet nog broodje bestellen
zal hier ook niet echt wat gaan worden die bbqquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
Nijns
GoldJa ik wil ook wel bbq, maar dat gaat hem niet worden denk ik
Bleeeg studeren lukt niet
Kom in Eindhoven BBQ'en, hier schijnt de zonquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal hier ook niet echt wat gaan worden die bbq![]()
het is niet echt weer ervoor
mijn schoonouwelui komen naar hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Kom in Eindhoven BBQ'en, hier schijnt de zon.
Heul niet. Ik deel de zon met mijn studiegenotenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef Fha het volgende:
Gemeen MPGJij houdt natuurlijk weer alle zon voor jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |