Die Oreo's uit Amerika zijn ook speciaal, die smaken echt beter dan die Oreo's die uit Spanje komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Felixa het volgende:
Ik denk dat een deel van de hype te maken heeft met het credo "wat je van ver haalt, is lekker".
Voor SB in Utrecht openging (filialen Schiphol even daargelaten) kon je alleen SB in het buitenland drinken.
Daar moest je dus nogal wat moeite voor doen.
De hype is natuurlijk over een paar maanden weg als er meer filialen open zijn gegaan.
Ander voorbeeldje is bijvoorbeeld de Oreo-koekjes. Vroeger kon je die alleen in Amerika kopen, dus leken ze extra speciaal. Nu ze ook gewoon in de Nederlandse supermarkten liggen, is het de normaalste zaak van de wereld. Niks bijzonders meer aan. Zo zal het met SB ook wel gaan, denk ik.
Da's merkwaardig. Want ze hanteren gewoon standaard dezelfde werkwijze en hebben overal dezelfde bonen, lijkt mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:06 schreef Noax het volgende:
[..]
Al moet ik daarbij zeggen dat niet elke Starbuck in Amerika lekkere koffie heeft.
In sommige filialen was de koffie te sterk, dat geldt overigens ook voor een aantal filialen in Toronto.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Da's merkwaardig. Want ze hanteren gewoon standaard dezelfde werkwijze en hebben overal dezelfde bonen, lijkt mij.
Verschilt de kwaliteit van het personeel dan zo?
Nou, bij mij zit daar een heel pijnlijk verhaal achter, een klap die ik nog steeds niet te boven ben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:32 schreef abominabel het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. Ik ben liefhebber van een goede espresso en erg kritisch op alle koffie die je her en der kunt kopen. De laatste die ik bij Starbucks op Schiphol heb gehad vond ik gewoon best oke. Ah to go en Kiosk halen dat niveau niet. Wat mij betreft zou Starbucks kwa koffiekwaliteit best een verrijking zijn op de stations in Nederland.
Daarom snap ik de anti-starbucks maffia ook niet zo.
jou plezier erin vergallen. zo moeilijk is het toch niet mensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk doen, behalve je te gek gave unieke persoonlijkheid tentoonstellen door alles wat andere mensen wel leuk/lekker vinden de grond in te stampen?
Als een bedrijf vanwege te duur goor slootwater dood en kapot moet........quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Nou, bij mij zit daar een heel pijnlijk verhaal achter, een klap die ik nog steeds niet te boven ben.
Overpriced, goor slootwater in plaats van lekkere sterke Spaanse koffie. Tevoren liet ik Starbucks gewoon links liggen of kon ik er nog wel eens zo'n chocolate cookie halen. Maar nu moet het gewoon dood. Kapot!
Noemde je me nou mensquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef Laton het volgende:
[..]
jou plezier erin vergallen. zo moeilijk is het toch niet mens
Nee, maar het leuke tentje uit het boekje was weg, snappie?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als een bedrijf vanwege te duur goor slootwater dood en kapot moet.......... niemand dwingt je om het te drinken
Als zo'n vies bakkie het voor andere mensen rechtvaardigt dat ze om half negen 's ochtends met vreugdetranen en een kwijlende bakkes gaan staan ejaculeren bij tien fluitende conducteurs die een filiaal van een koffietoko openen, dan mogen andere mensen dat ook pijnlijk vinden.quote:En een vies bakkie is een heel pijnlijk verhaal? Als dat al pijnlijk voor je is, dan zul je tijdens de rest van je leven nog heeeeeeeeel veel pijnlijke verhalen meemaken!
Jij vindt Starbucks lekkere koffie maken, dus de paella was waarschijnlijk gewoon top en zoals 'ie hoort.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook eens naar een restaurantje uit dat 100% Barcelona geweest, maar daar was de paella niet goed meer.
Gewoon een gaar boekje.
Ik drink geen koffie, ik ben alleen verslaafd aan de hot hazelnut chocolate die ze 's winters hebbenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij vindt Starbucks lekkere koffie maken, dus de paella was waarschijnlijk gewoon top en zoals 'ie hoort.
Ja, bij paella horen de garnaaltjes inderdaad niet terug naar boven te kruipen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, ik ben alleen verslaafd aan de hot hazelnut chocolate die ze 's winters hebben. Ik ben juist bang dat de Broodzaak enorm gaat lijden onder de Starbucks op Utrecht CS. Hun chocolate chip cookies en muffins zijn echt
. Dus wat mij betreft mag het weer winter worden.
En had zelf de paella niet gegeten, maar hij kwam bij een reisgenootje midden in de stad weer achterstevoren naar boven.
Ik vind de wraps en de panini's erg lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:40 schreef Leatherface het volgende:
Hoe is het voedsel doorgaans bij Starbucks?
Voedsel is OK, inderdaad al eerder genoemde wraps en pannini's en de cheesecakes, brownies enz zijn ook gewoon lekker. Als enige land ter wereld heeft de Nederlandse Starbucks ook appeltaart, speciaal voor de NL marktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:40 schreef Leatherface het volgende:
Hoe is het voedsel doorgaans bij Starbucks?
De SB (met zitplaatsen) op Schiphol sluit ook om 22:00 uur, die in de vertrekhal is geloof ik 24/7 open. Geen idee wat de openingstijd van de SB na de douane isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:09 schreef Superher0 het volgende:
Eerste teleurstelling al weer. Sta ik gisteren om 22:30 op Utrecht CS, met nog 20 minuten te gaan voordat mijn trein vertrekt met best wel veel zin in een Frappuccino, zijn ze al dicht!!!!!!!! Ze sluiten al om 10 uur! Wat zijn dat voor tijden! Dat is toch niet Amerikaans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |