Milkshakes met koffie- & vanillesmaak 14.gif?quote:
Voor zover ik nu weet gaat de BK naar beneden waat eerst de Tickets&Service zat, naast de Hema. Daar zijn ze nu steeds bezig. En daarna de SB naar boven.quote:Op maandag 21 september 2009 10:09 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Jezus, gaat dat ten koste van de BK? Die zit er voorlopig nog, dus naar de SB kunnen we voorlopig fluiten
Ja, zou ook wel een soort van prijslijst willen zien. Maar dan wel van die op het station, Schiphol zal nog wel wat duurder zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:49 schreef mickeyD het volgende:
is het teveel gevraagd om wat prijzen te dumpen hier?
caramel macchiato bijvoorbeeld? :p
Precieze prijzen weet ik niet, maar het prijsniveau ligt wel iets lager dan op Schiphol. Dat is ook niet zo moeilijk gezien de hoge prijzen daar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Ja, zou ook wel een soort van prijslijst willen zien. Maar dan wel van die op het station, Schiphol zal nog wel wat duurder zijn.
De eerste keer dat ik er kwam duurde het echt heel lang, toen was het zelfs minutenlang zo dat de rij helemaal niet bewoog. De keer daarna werd het al een stuk beter, blijkbaar moest de routine er even in komen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:36 schreef Felixa het volgende:
Ik was vorige week zaterdag bij SB in Utrecht. De rij stond tot aan de deur en toch was ik met een minuut of 8 weer buiten. Alles liep gesmeerd achter de balie moet ik zeggen.
Alleen vind ik dat er binnen wel erg weinig zitplaatsen zijn.
Aha, ik dacht dus toen er geruchten waren over SB, dat, op de plek waar HEMA nu zit, daar de SB kwam.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:50 schreef C_a_K_e het volgende:
[..]
Voor zover ik nu weet gaat de BK naar beneden waat eerst de Tickets&Service zat, naast de Hema. Daar zijn ze nu steeds bezig. En daarna de SB naar boven.
Ze hebben een klein hoekje met grote stoelen, een 'bar' tegen het raam aan, banken in een andere hoek en een terrasje buiten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:58 schreef dabadbass het volgende:
Kun je trouwens ook een beetje lekker zitten/hangen in SB op Utrecht CS? Heb het tot nu toe in elke grote stad kunnen doen (Schiphol geen stad - niet meegerekend)
Beargumenteerquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:43 schreef raptorix het volgende:
SB is zwaar overrated
Whehe, dit zinnetje:quote:
Die gasten hebben dus ook gewoon trek in een bakkie van SB voordat ze 's ochtends aan de slag gaan in politiek Den Haagquote:De christendemocraten trokken onlangs bij het stadsbestuur aan de bel omdat naar hun mening een vestiging van de koffiegigant in Den Haag niet zou misstaan.
Een single espresso is daar 2 Euro, dus zal een (klein) kopje koffie ook wel in die prijsklasse zitten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:40 schreef Felagund het volgende:
Weet iemand wat een gewone (zwarte) koffie kost op Utrecht Centraal?
Ik haal mijn koffie altijd bij CaféT (zit er tegenover), wil dit nu wel eens uitproberen als ik er de tijd voor heb.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef Felixa het volgende:
Ik had een grande Espresso Frappuccino, die was volgens mij 4,80 en het broodje was volgens mij 3,90.
Totaal moest ik in ieder geval 8,70 betalen.
Mmm SB toch beneden? Morgens eens kijken als ik langsloopquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:50 schreef dabadbass het volgende:
[..]
pff broodje is wel duur, daarentegen vind ik die Frappu niet zo heel duur.
Btw. Naast de HEMA op A'dam CS wordt er geklust, er hangen nu borden met Soon... Starbucks (of iets in die trend)
Inderdaad naast de Hema op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:33 schreef C_a_K_e het volgende:
[..]
Mmm SB toch beneden? Morgens eens kijken als ik langsloop
Ah, weer zo'n iemand die wat gehoord heeft maar er eigenlijk nooit serieus naar binnen is gestapt..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wens de eigenaars van Starbucks een snel een pijnlijk faillissement toe. Kan nog steeds niet begrijpen dat dit staaltje idiocratie nog klanten trekt.
Ik vond het aardig groot?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:51 schreef C_a_K_e het volgende:
[..]
Inderdaad naast de Hema op Amsterdam CS.
Niet echt groot, vraag me af hoe ze het gaan indelen.
Ja want ze hebben echt waar voor je geldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n iemand die wat gehoord heeft maar er eigenlijk nooit serieus naar binnen is gestapt..
Weet jij waar ergens 'ie komt? Boven ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:57 schreef Extraordinaire het volgende:
De vestiging op Leiden Centraal wordt in ieder geval lekker ruim!
Jup! Hij komt beneden, als je vanaf 't centrum het station binnenkomt aan de linkerkant. En ondanks de verhipping van 't Centraal met neon-bordjes en stroomlijn gaat SB z'n eigen stijltje gewoon doorvoeren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Weet jij waar ergens 'ie komt? Boven ofzo?
Beter ontstaat er met de opening dan een niet al te lange rij, wil wel naar m'n trein toekunnenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Jup! Hij komt beneden, als je vanaf 't centrum het station binnenkomt aan de linkerkant. En ondanks de verhipping van 't Centraal met neon-bordjes en stroomlijn gaat SB z'n eigen stijltje gewoon doorvoeren.
Enneuh, december!
Niet zo DUUR! Fokking 10 GULDEN betaal je zowat voor 1 bakkie. Ben je helemaal in je hoofd?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:50 schreef dabadbass het volgende:
[..]
pff broodje is wel duur, daarentegen vind ik die Frappu niet zo heel duur.
Btw. Naast de HEMA op A'dam CS wordt er geklust, er hangen nu borden met Soon... Starbucks (of iets in die trend)
Guldens, srsly?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Niet zo DUUR! Fokking 10 GULDEN betaal je zowat voor 1 bakkie. Ben je helemaal in je hoofd?
Opnieuw een zwarte dag voor de weldenkende mens...quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:25 schreef C_a_K_e het volgende:
Zoals ik een paar weken geleden al wou zeggen, op Amsterdam CS openen ze op 6 November naast de Hema. En volgens mij is het alleen maar waar die SB reclame voorhangt, aan de rechterkant, want die hele tussenmuur was dicht. Maar dat blijft nog even een verrassing
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opnieuw een zwarte dag voor de weldenkende mens...
Op Schiphol kost een kleine latte 3,40 volgens mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:05 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel kost nu een kleine koffie daaro? Ik mag toch hopen rond de 2,50 of daaronder..
Reken dr maar niet opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:05 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel kost nu een kleine koffie daaro? Ik mag toch hopen rond de 2,50 of daaronder..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Op Schiphol kost een kleine latte 3,40 volgens mij.
Schei uit ...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef edino het volgende:
Vind the Mokka frappuccino in Starbucks heel lekker; bijna elke dag pop ik binnen en neem er een mee for tijdens het rijden.
Ik verslikte me in mn cruesliquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:46 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Dat betáál je toch niet voor een kopje. Hoeveel is de duurste koffie daar? Een soort Latte Raspberry Mocca Fudge Frappu-quanta-chino met slagroom en toppings ofzo? 15 euro?
Ik zweer het je, zodra de Starbucks in Nederland doorbreekt gaat iedereen massaal een MacBook kopen om in de Starbucks dure koffie te kunnen drinken en interessant te klooien met hun MacBook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ook altijd prachtig om te zien hoe mensen daar gaan zitten lezen of achter hun laptop zitten.
Dat snapte ik in Amerika ook al niet. Van die mongolen die urenlang in de Starbucks gaan zitten leren met hun boeken/aantekeningen of laptop. En je dan serieus boos aankijken als je een beetje hard praat met je vrienden aan het tafeltje ernaast. Hebben die mensen geen huis of zo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ook altijd prachtig om te zien hoe mensen daar gaan zitten lezen of achter hun laptop zitten.
Is een goede plek om te werken hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Sj0rs het volgende:
of van die mensen die er speciaal voor naartoe gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:03 schreef Blaxje het volgende:
Inmiddels heb ik een haat ontwikkeld jegens dit bedrijf. De magie is er snel af met zo'n simpel filiaal op Utrecht CS
kijk zo hoort starbucks te zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:44 schreef ClioSporT het volgende:
Zo hoort het.
[ afbeelding ] 1 v/d starbucks filialen in Istanbul..
Ik zou voor de zwarte koffie gaan. Of de cappuccino, natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:23 schreef Radioheader het volgende:
Welke koffie is nu echt een aanrader op Utrecht Centraal? Ik hou van zwarte koffie of cappuccino.
Ooh joh, ik dacht dat ze dat daar niet haddenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:24 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik zou voor de zwarte koffie gaan. Of de cappuccino, natuurlijk!
Bohhhh, echt?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ooh joh, ik dacht dat ze dat daar niet haddenAllemaal speciale shit, maar ok dat kan ik dus gewoon skippen.
Medium koffie zwart = 2,80 volgens mij. En dan heb je echt een sloot aan koffie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
starbucks, daar komen alleen maar mensen die geld te veel hebben of niet weten waar ze hun geld aan moeten uitgeven
ik drink geen koffie en wat ik wel drink, is ook te duurquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:42 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Medium koffie zwart = 2,80 volgens mij. En dan heb je echt een sloot aan koffie.
Wat drink je dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik drink geen koffie en wat ik wel drink, is ook te duur
Niet projecteren hequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vloeibare vlammen van puur kwaad.
Ik hoop dat je een vrouw bent, meneerjte.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet projecteren he![]()
Ik studeer in Leiden en kom nu 8x per week op Leiden CS en die Starbucks komt precies op de hoek waar ik heen moetHeb nu al zin in een lekkere overpriced café mocha in de winter
![]()
Het zal alleen wel stervensdruk worden met een van de grootste bus-en treinstations van de regio binnen 20 meter
Ja, je ziet op Utrecht CS altijd mensen met van die gigantische bekers speciale shizzle lopen, dus ik dacht misschien verkopen ze daar allemaal extreem speciale koffie, maar dat valt dus gewoon mee/tegen...quote:
Is dat even een antithesequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een vrouw bent, meneerjte.
Prachtigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:17 schreef Sj0rs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
In de vestiging in Amsterdam stond het bord inderdaad ook al voor het raam, inclus. mistletoequote:Op woensdag 4 november 2009 11:47 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Was vanmorgen nog even in de Starbucks op Utrecht Centraal (ik weet het:).
De hele zaak is al in Kerstsfeer ..... speciale bekers, andere borden achter de kassa (waar de te kiezen koffies op staan zeg maar). En drie "speciale" blends/smaken die dus tijdelijk te krijgen zijn. Eentje met gingerbread, eentje met kersen en een ander met warme toffee en geroosterde nootjes. Die laatste heb ik maar genomen, was lekker.
Ja, inderdaad. Al wat meer bekend over wanneer die nou open gaat?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Hopen dat Rotterdam CS snel klaar is en daar een mooie starbucks komt.
Is hier terug te vinden.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:50 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Al wat meer bekend over wanneer die nou open gaat?
2012 dan pas, bij inrichting van het Stationsplein en dergelijke?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Is hier terug te vinden.
Duurt nog vet lang allemaal.
"2011: Eindoplevering nieuw Metrostation CS"quote:Op woensdag 4 november 2009 12:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Is hier terug te vinden.
Duurt nog vet lang allemaal.
Klopt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
"2011: Eindoplevering nieuw Metrostation CS"
Dat was toch dik een maand geleden al of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |