abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69620542
Tijdens mijn treinrit van Den Haag Centraal naar Ede-Wageningen moest ik vandaag overstappen op station Schiphol. Ik had een kwartier de tijd en besloot een bezoek te brengen aan de Starbucks, om hier mijn cafeïne-behoefte te bevredigen. Na ongeveer drie minuten in de rij te hebben gestaan werd ik geholpen door een knappe Nederlandse medewerkster met een Amerikaans accent. Nadat mijn bestelling was opgenomen (zijnde een grote koffie en een blueberry cheesecake) stapte ik met mijn reeds vergaarde cheesecake opzij om de koffie aan een balie aan de zijkant in ontvangst te nemen. Na enkele minuten gewacht te hebben werd ik ongeduldig en wierp ik enkele ontevreden blikken richting het personeel, om hen te laten weten dat ik nog steeds op mijn (toch simpele) bestelling stond te wachten. Hierop werd vriendelijk geknikt als teken dat ze mij toch echt hadden zien staan. Nadat mensen die achter mij in de rij hadden gestaan met hun bestelling wegliepen werd het mij te gortig en veranderde ik mijn blik van 'ontevreden' ( ) naar 'vernietigend' ( ). Pas op dit moment kwam er een medewerkster op mij af om mij te vragen wat ik besteld had, terwijl ik deze bestelling nota bene 10 minuten eerder al had genoemd en afgerekend (laat dat nu de reden zijn dat ik niet al veel eerder was weggelopen) bij het knappe meisje. Ik liet weten mijn trein gemist te hebben dankzij het trage, incapabele optreden van het personeel, waarna mijn bestelling plotseling in 10 seconden tijd bereid kon worden. Een excuus was echter een té grote aanslag op de trots van het meisje, ze wist er slechts een ronduit brutaal 'asjeblief' uit te persen.

Klachten (tevens samenvatting):
1. Mijn bestelling bij Starbucks laat 15 minuten op zich wachten
2. Het brutale personeel biedt geen excuses aan
3. TS mist z'n trein vanwege het incapabele Starbucks personeel

Bonusklacht:
4. Achterlijk dure koffie bij Starbucks
5. Enorme omleidingen in het OV




Disclaimer: spelfouten voorbehouden.

[ Bericht 2% gewijzigd door swarmahoer op 01-06-2009 23:25:08 ]
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:24:20 #2
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_69620689
De koffie van SB is zo goed dat je de rest er omheen moet vergeten.

Het doel heiligt de middelen, zeker in 't geval van SB
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:24:55 #3
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_69620723
Cafeïne-behoefte .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 1 juni 2009 @ 23:25:47 #4
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_69620766
Precies, zo moeilijk moet het toch niet zijn om een bekertje in het open riool vol te scheppen?
Ik ga naar huis.
pi_69620908
Sinds wanneer worden te verwachten reacties weggehaald? Misschien moet ik het gedrag van moderators in het vervolg ook maar onder een kopje in de OP zetten.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_69620920
Ja dat krijg je.
Iedereen wil van die Amerikaanse turbo shit als McDonalds en Starbucks, iedereen krijgt turboshit als McDonalds en Starbucks.
Service, is echter heel wat anders.
pi_69620932
De koffie smaakte overigens net zo slecht als ieder ander bakje koffie bij een willekeurige kiosk op een treinstation. De cheesecake daarentegen

Ik overweeg een klacht naar Starbucks te mailen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:32:32 #8
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_69621027
Omdat klaagbaak genadeloos gezuiverd wordt, je weet toch

Starbucks koffie trouwens, echt zwaar overschat. Het is laffe, slappe bud voor veelteveel geld. Water met koffiesmaak komt ook uit de senseo, hoor!
Ik wens je een dolfijne dag
  maandag 1 juni 2009 @ 23:36:27 #9
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_69621162
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Cafeïne-behoefte en dan naar Starbucks gaan
Uberhaupt Starbucks .
Ik heb al een boek.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:38:39 #10
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69621251
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef GauloisesB. het volgende:
De koffie van SB is zo goed dat je de rest er omheen moet vergeten.

Het doel heiligt de middelen, zeker in 't geval van SB
Voor dezelfde smaakervaring kun je net zo goed een hap suiker nemen, om daarna het filter van een DE-automaat af te likken. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_69621293
Nou voor een gesprek met een leuke meid wil ik best een trein missen, klacht niet terecht.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:40:30 #12
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69621340
Starbucks-hype
  maandag 1 juni 2009 @ 23:43:51 #13
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_69621454
Ach wat zeik je, je hebt een kwartier naar die knappe medewerkster mogen kijken.
tevens: starbucks

onterechte klacht dus.
pi_69621579
Mensen die koffie nodig hebben omdat ze anders hun dag niet kunnen opstarten
pi_69621802
Starbucks in Nederland. Wat een pretentieus, interessant volk gaat daar altijd naar toe.
pi_69621892
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef Casparovvv het volgende:
Nadat mensen die achter mij in de rij hadden gestaan met hun bestelling wegliepen werd het mij te gortig en veranderde ik mijn blik van 'ontevreden' ( ) naar 'vernietigend' ( ).
_!

en daarna nam je braafjes je koffie in ontvangst, waarna je met rode wangetjes, verlegen "dankuwel" mompelde?
pi_69622334
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Starbucks in Nederland. Wat een pretentieus, interessant volk gaat daar altijd naar toe.
Beetje naar elkaar twitteren op hun macbooks in de SB Lounge .

Mjah ben er wel eens geweest, bij de Starbucks in Praag werken ook wel lekkere chicks .
pi_69622361
Starbucks.
pi_69622428
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef Casparovvv het volgende:
Tijdens mijn treinrit van Den Haag Centraal naar Ede-Wageningen moest ik vandaag overstappen op station Schiphol. Ik had een kwartier de tijd en besloot een bezoek te brengen aan de Starbucks, om hier mijn cafeïne-behoefte te bevredigen. Na ongeveer drie minuten in de rij te hebben gestaan werd ik geholpen door een knappe Nederlandse medewerkster met een Amerikaans accent. Nadat mijn bestelling was opgenomen (zijnde een grote koffie en een blueberry cheesecake) stapte ik met mijn reeds vergaarde cheesecake opzij om de koffie aan een balie aan de zijkant in ontvangst te nemen. Na enkele minuten gewacht te hebben werd ik ongeduldig en wierp ik enkele ontevreden blikken richting het personeel, om hen te laten weten dat ik nog steeds op mijn (toch simpele) bestelling stond te wachten. Hierop werd vriendelijk geknikt als teken dat ze mij toch echt hadden zien staan. Nadat mensen die achter mij in de rij hadden gestaan met hun bestelling wegliepen werd het mij te gortig en veranderde ik mijn blik van 'ontevreden' ( ) naar 'vernietigend' ( ). Pas op dit moment kwam er een medewerkster op mij af om mij te vragen wat ik besteld had, terwijl ik deze bestelling nota bene 10 minuten eerder al had genoemd en afgerekend (laat dat nu de reden zijn dat ik niet al veel eerder was weggelopen) bij het knappe meisje. Ik liet weten mijn trein gemist te hebben dankzij het trage, incapabele optreden van het personeel, waarna mijn bestelling plotseling in 10 seconden tijd bereid kon worden. Een excuus was echter een té grote aanslag op de trots van het meisje, ze wist er slechts een ronduit brutaal 'asjeblief' uit te persen.

Klachten (tevens samenvatting):
1. Mijn bestelling bij Starbucks laat 15 minuten op zich wachten
2. Het brutale personeel biedt geen excuses aan
3. TS mist z'n trein vanwege het incapabele Starbucks personeel

Bonusklacht:
4. Achterlijk dure koffie bij Starbucks
5. Enorme omleidingen in het OV




Disclaimer: spelfouten voorbehouden.
Wat een kuthoer.
Maja wat ben jij voor lul dat je die amerikaanse waterige SHIT gaat zuipen. Je kijkt teveel Sex and the city. Ga liever langs bij de Illyshop of koffiemeesters.
Allah u akbar
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:16:52 #20
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_69622538
Starbucks .
Koffie is koffie, nja behalve als je Senseo hebt ( )..
Feyenoord Rotterdam
pi_69622610
al die zogenaamde koffie experts die hier ineens opduiken _@
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:23:29 #22
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_69622681
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef McKillem het volgende:
Ja dat krijg je.
Iedereen wil van die Amerikaanse turbo shit als McDonalds en Starbucks, iedereen krijgt turboshit als McDonalds en Starbucks.
Service, is echter heel wat anders.
"Turboshit", doe eens normaal man.
2000 light years from home
pi_69622991
turboshit
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:41:35 #24
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_69623022
Een Starbucks binnenstappen en dan over incapabel beginnen. Hoe toepasselijk.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:44:56 #25
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_69623082
Starbucks... das die koffiezaak waar ze alle smaken hebben behalve koffiesmaak
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')