quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja gisteren wist meneer van niets en was alles netjes en conform de regels gegaan, en nu loopt ie opeens te janken als PSV een streek uithaalt......
Munsterman moet niet zo lopen zeiken. Enge man
Jankt Munsterman? Loopt hij te zeiken? Lees het stuk over PSV eens goed, dan zie je dat Aldo van der Laan, lid van de Raad van Commissarissen deze uitspraken doet...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja gisteren wist meneer van niets en was alles netjes en conform de regels gegaan, en nu loopt ie opeens te janken als PSV een streek uithaalt......
Munsterman moet niet zo lopen zeiken. Enge man
ik trek me er allemaal weinig van aan wat anderen van Munsterman vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laten we dat niet vergeten, tussen alle heisa door
nou zoals Munsterman zich laat kennen ivm Ten Hag/psv doet ie zichzelf en twente niets positief aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Shivo het volgende:
Munsterman is een typisch geval van een klootzak zolang hij bij andere clubs zit, maar een aanwinst zolang hij bij onze club zit. De overige Nederlandse clubs moeten niet zo zeiken, het gaat gewoon om heel veel centen en dat Munsterman daar heel slim mee omspringt is zijn winst. Hij zou alleen wat voorzichtiger moeten zijn met zijn media uitspraken, maar door schade en schande wordt hij heus wel wijs.
En waar laat Munsterman zich dan zo kennen volgens jou in de kwestie Ten Hag/PSV?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
nou zoals Munsterman zich laat kennen ivm Ten Hag/psv doet ie zichzelf en twente niets positief aan.
De overige clubs zeiken helemaal niet! Waar dan wel volgens jou?
Dan ben ik blij met onze voorzitter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
De overige clubs zeiken helemaal niet!
daar ben ik het mee eens, als je iemand met een contract weghaald bij een club, betaal je daarvoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef 9christensen het volgende:
PSV moet gewoon een vergoeding betalen
Betaal ons dan ook ff een paar miljoen i.p.v een paar tonquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens, als je iemand met een contract weghaald bij een club, betaal je daarvoor
weet je ook hoeveel er is betaald?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Betaal ons dan ook ff een paar miljoen i.p.v een paar ton
De clubs zijn er nog niet uit , of onderhand al wel ? nee ik zou het echt niet weten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:58 schreef 9christensen het volgende:
[..]
weet je ook hoeveel er is betaald?
had het niet over bedragen, maar over uberhaupt betalenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Betaal ons dan ook ff een paar miljoen i.p.v een paar ton
quote:Hendriks wil meer geld voor Cissé: 'Hij is beter dan Elia'
De soap rondom Sekou Cissé lijkt maar geen einde te krijgen. De felbegeerde Ivoriaan van Roda JC leek zo goed als rond met FC Twente, maar tot op heden staat Cissé (24) nog onder contract bij de Limburgers. Geldschieter Nol Hendriks overweegt zelfs om Cissé zelf te kopen en voor Roda JC te behouden als de Limburgse club vasthoudt aan een in zijn ogen te lage transfersom, zo weet het weekblad Voetbal International. Hendriks, voormalig commissaris en geldschieter van de eredivisionist, liet zich vrijdag uit over de situatie, die zo langzamerhand meer op een soap begint te lijken. “Genoeg clubs willen hem hebben, maar Roda heeft nog geen bod geaccepteerd. Gelukkig maar. Ik las dat hij 2,5 miljoen euro zou moeten kosten. Geloof mij, voor dat geld gaat hij echt niet weg. Dan koop ik hem eerder zelf en blijft hij gewoon in Kerkrade. Echt waar”, aldus een vastbesloten Hendriks.
Het voormalig bestuurslid wees daarbij naar de transfer van spits Arouna Koné, die in de zomer van 2005 van Roda naar PSV vertrok en inmiddels bij Sevilla onder contract staat. “Ik vind Cissé veel beter dan Koné, en die ging voor negen miljoen naar PSV. In mijn hoofd heb ik een prijs die ik voor hem wil betalen. Alleen als andere clubs meer bieden, dan vertrekt hij.” Ook Feyenoord is in de markt om de gewilde vleugelspits deze zomer over te nemen.
“FC Twente denkt hem voor een fooi te kunnen halen zeker. Ze vangen zelf vijftien miljoen euro voor Marko Arnautovic en nóg een enorm bedrag voor Eljero Elia. Terwijl Cissé een veel betere buitenspeler is dan Elia. Cissé is veel sterker aan de bal, haalt de achterlijn vaker, is tweebenig en heeft een fantastisch schot. Ik zeg je dat hij een Europese topper wordt. Roda moet zich hard durven opstellen”, zo besluit Hendriks zijn relaas tegenover het medium.
tja hij wil de prijs natuurlijk opdrijvenquote:
Zalhij wel van Munsterman geleerd hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
tja hij wil de prijs natuurlijk opdrijven
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:17 schreef Fortitudo het volgende:
ik vnd hem echt fucking slechtniet bijzonder. snap niet dat hij zo enorm wordt gehyped
Zondag uit vind ik ook het ideaalst.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:38 schreef Mark-Hgl het volgende:
Had ik gehoopt dat we de eerste 3 speelronden niet op zaterdag hoefden te spelen, is Sparta-uit al gelijk op zaterdag.
Dan mag er voor Schreuder nog wel wat gestort wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had het niet over bedragen, maar over uberhaupt betalen
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:22 schreef jjstyle333 het volgende:
Als psv het duel in ieder geval niet wil verschuiven i.v.m supporters die op vakantie zijn.
mooi werkquote:Op maandag 15 juni 2009 16:34 schreef Deval het volgende:
Nu officieel, Kuiper tekent voor vijf jaar.
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8606
uit de Gelderlanderquote:Vitesse ontvangt voor 7,5 ton voor Nicky Kuiper
Vitesse en FC Twente hebben maandag overeenstemming bereikt over de transfer van Nicky Kuiper. Vitesse ontvangt naar verluidt 750.000 euro voor de 20-jarige linksback, die in Arnhem een contract had tot medio 2010. Kuiper heeft bij FC Twente een contract voor vijf jaar getekend.
In Enschede wordt hij de opvolger van de naar Bayern München vertrokken Edson Braafheid. Kuiper moet nog wel medisch worden gekeurd.
Gelukkig kunnen er 50.000 in hèquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
Kaarten voor Schalke-Twente binnen. Liep behoorlijk hard, voor mij werden er 5 verkocht en achter mij ook nog eens 7 net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |