Ik deel je blijdschapquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo leeft nog, hoezee!
Schiet ook eens op manquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.
Bellen met Amerikaanse Consulaat, situatie voorleggen, vragen of je je paspoort morgen weer kan komen ophalen. Gelijk daarna bellen met Gemeentehuis voor een nood-paspoort (Nem heeft hier ervaring mee), en situatie uitleggen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohnee ohnee ohnee wat moet ik doen
Net op het Amerikaanse consulaat geweest. Het bezoek liep niet vlekkeloos, maar uiteindelijk hd ik toch alle spullen bij elkaar om mijn visum an te vragen. Ik moest mijn paspoort inleveren, iets wat niet van te voren gemeld was.Dt deed ik dus braaf. Achteraf realiseerde ik me, dat ik, overwhelmed door het hele gebeuren, vergeten was dat ik overmorgen naar Spanje ga... Shit shit fuck!
Ik heb gebeld, maar je kan het consulaat niet direct te pakken krijgen. Het callcenter zegt dat ik anders de hele procedure opnieuw moet ingaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bellen met Amerikaanse Consulaat, situatie voorleggen, vragen of je je paspoort morgen weer kan komen ophalen. Gelijk daarna bellen met Gemeentehuis voor een nood-paspoort (Nem heeft hier ervaring mee), en situatie uitleggen.
Hup, bellen!
Ik bel je zometeen even vanuit de auto, maar in het kort: bel NU met het gemeentehuis, en leg de situatie kort en bondig uit. Paspoort niet in bezit, buitenlandreis over 24-48 uur, NOODPASPOORT nodigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb gebeld, maar je kan het consulaat niet direct te pakken krijgen. Het callcenter zegt dat ik anders de hele procedure opnieuw moet ingaan
Gemeentehuis en noodpaspoort, hoe wat?
Hoe kan ik zo fucking dom zijn![]()
Okee, ben aan het bellen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik bel je zometeen even vanuit de auto, maar in het kort: bel NU met het gemeentehuis, en leg de situatie kort en bondig uit. Paspoort niet in bezit, buitenlandreis over 24-48 uur, NOODPASPOORT nodig
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ben aan het bellen...
zijn ze nooitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gemeente was absoluut niet behulpzaam
Ja dat wordt m denk ik..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgenvroeg naar de balie, eeuropese identiteitskaart aanvragen meestal binnen 24 uur klaar. Kost wel meer. Anders op Schiphol bij de Marechaussee
Niet wat ik kan vinden, en volgens de vrouw die ik aan de telefoon kreeg kom ik niet in aanmerking voor een noodpaspoort omdat ik m niet kwijt benquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
staat er geen procedure op de website van de gemeente Amsterdam?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
Ik leef nog![]()
ging wel goed volgens mij. Maar dat zegt nikswordt dus echt afwachten tot ik het cijfer heb
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Morgenvroeg naar de balie, eeuropese identiteitskaart aanvragen meestal binnen 24 uur klaar. Kost wel meer. Anders op Schiphol bij de Marechaussee
Ik vlieg vanaf Brusselquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je naar de KMar op Schiphol gaan. Ga dan erg ruim voor vertrek. De procedure kan soms uren duren!
Dat is, als ze je een noodpaspoort toestaan.
Maakt niets uit. Je kunt gewoon naar de KMar op Schiphol om het af te handelen als de gemeente niet wil meewerken. Of kies een ander afgifte punt van de KMar. Eindhoven? Ligt redelijk op de route naar Brussel?quote:
misschien noem je het verkeerd. de meeste gemeenten hebben een spoedprocedure voor het aanvragen van een reisdocument. een collega van me heeft het laatst ook nog gedaan omdat zijn paspoort bij de Russische ambassade lag voor een visumaanvraagn en hij in die tijd ook nog naar Frankrijk moest. Was ook binnnen een dag geregeld (gemeente Nijmegen)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet wat ik kan vinden, en volgens de vrouw die ik aan de telefoon kreeg kom ik niet in aanmerking voor een noodpaspoort omdat ik m niet kwijt ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |