In welk opzicht? Ik geloof dat ik het nog eens moet gaan kijken trouwens, kan me er niet zo veel van herinnerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
![]()
![]()
![]()
Al lijkt het wel of de rol van Abby iets afgezwakt is?
Weet ik veelquote:
Misschien komt het omdat ik net de aflevering heb gezien waar ze geen CafPow meer drinkt. Aan het eind van de aflevering begint ze weer, dus het zal wel weer goed komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik geloof dat ik het nog eens moet gaan kijken trouwens, kan me er niet zo veel van herinnerenBehalve dan van de finale
Die vent zal wel niet meer zo lang voetballen als je hem zo bekijkt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet ik veel
Stond bij een voetbalartikel.
Oh ja, Abby on decafquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik net de aflevering heb gezien waar ze geen CafPow meer drinkt. Aan het eind van de aflevering begint ze weer, dus het zal wel weer goed komen.![]()
Ik moet het weer een keer zeggen; wat een super cast hebben ze samen weten te stellen voor deze serie.Elke acteur heeft de rol die die zou moeten hebben.
Je hebt nog iemand aangestoken om bij ons clubje te komen?quote:
Het is een zware taak, maar íemand moet het doenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Je hebt nog iemand aangestoken om bij ons clubje te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Edward Sturing, zo'n beetje de eerste verhuurde trainer (van Vitesse naar Volendam)quote:
Ah. Voetbal....... Daar weet ik nu echt helemaal niets over.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Edward Sturing, zo'n beetje de eerste verhuurde trainer (van Vitesse naar Volendam)
Doei Etcie!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Mijn volgende serie begint 4 juni weerBurn Notice
Ik ben er vandoorTot later
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
En ook een NCIS fan Mark?
Voor de stand van zaken in de USA e.d. moet je bij Etcie zijn. Die weet dat allemaal wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:05 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb de eerste 4 seizoenen netjes gekocht, en seizoen 5 volgt binnenkort. Ik ben alleen niet helemaal bij met de huidige stand van zaken omdat ik weinig TV meer kijk, en sowieso niet de stand in de USA volg. Maar vind het een top-serie, met goed gecaste acteurs en een goede mix van denkwerk, actie en humor.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je wel eens dat je iets anders denkt te lezen dan dat er staat? Dat had ik bij de TT 'In scheiding en stapelgek op een ander,wat moet ik nu doen??'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf toevallig een stageplek aan het zoeken?![]()
Volgens mij is dat edward sturing.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehe Nozzman is heerlijk.
Dit stond bij een artikeltje op Nu. Wat een enge foto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef Mark het volgende:
Meteen maar actie ondernomen en seizoen 5 besteld
Goeiemiddag PSquote:
Nee, volgend jaar pas een keerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zelf toevallig een stageplek aan het zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |