quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bellen en wanhopig zeggen dat ie het ook eerlijk mag zeggen als ie niet meer wil
O wat leuk! een plantagequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
![]()
Starbucks is geen koffie, al die rare combinatie'sKoffie drink je gewoon zwart en sterk. That's it
Zie je wel, een uurtje koffie had je geredquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, ik hoor ineens niks meer van Tibo.
Zou ik nu al gedumpt zijn?!
OMG!!!!!!!!!
en dan opteer jij voor de rol van Ashton Main ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O wat leuk! een plantageThat's so North&South
![]()
Hier hebben wij een espresso machine, maar ik ben de enige die er veel gebruik van maak.
Ik denk dat het eerder het feit was dat ik zondagavond niet bij hem en z'n vrienden cocktails ging drinken omdat ik al op stap was met vrienden. En daar kon ik niet weg want een daarvan had zijn fiets en spullen bij mij staan. En maar smeken en proberen over te halen, maar ik bleef nee zeggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zie je wel, een uurtje koffie had je gered
Nou volgens mij kan je na 0.00 uur in Pallaz geen koffie meer bestellenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zie je wel, een uurtje koffie had je gered
was dat die bitch?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan opteer jij voor de rol van Ashton Main ?
o, so u didn't fuck him mmkay...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder het feit was dat ik zondagavond niet bij hem en z'n vrienden cocktails ging drinken omdat ik al op stap was met vrienden. En daar kon ik niet weg want een daarvan had zijn fiets en spullen bij mij staan. En maar smeken en proberen over te halen, maar ik bleef nee zeggen
Jij ziet jezelf liever als Elkanah Bent ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat die bitch?![]()
en bedankt!![]()
Nee, ik speel alleen Alexis als ik moet onderhandelen voor rest ben ik heel lief en zachtaardig
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder het feit was dat ik zondagavond niet bij hem en z'n vrienden cocktails ging drinken omdat ik al op stap was met vrienden. En daar kon ik niet weg want een daarvan had zijn fiets en spullen bij mij staan. En maar smeken en proberen over te halen, maar ik bleef nee zeggen
Al iemand dat over dat kontje zou sms's dan zou ik toch even vragen hoe oud ie is bijt bijt pfff . En welkom in mijn wereld, fuck off wie denkt ie wel niet wie ie is. Sorry hoor maar ik zou hem gelijk dumpenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, ik gooi het nog ff op de smsjes voorheen:Hallo, Pallaz! Je hebt mij toch? Nee ik hou niet op. Je bent leuk en veel waard. Welkom in mijn wereld. Het was hier leuker geweest als je er bij zou zijn. Te lekker kontje heb je. Bijt bijt!
Voordta ik ga stressen
Wat ben jij toch ook een nephomo met wansmaakquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
Heb ik al aangegeven dat FUCK YOU van Lily Allen best leuk is?![]()
Dat was vrijdag alquote:
Weeknie......quote:misschien voelde hij zich gepasseerd.. het zijn net hetero's
Ik herken zijn character niet. ik was te jong nog..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf liever als Elkanah Bent ?
ik dacht dat zo'n mailjte wel helemaal in jouw straatje past.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Al iemand dat over dat kontje zou sms's dan zou ik toch even vragen hoe oud ie is bijt bijt pfff . En welkom in mijn wereld, fuck off wie denkt ie wel niet wie ie is. Sorry hoor maar ik zou hem gelijk dumpen
xei toch dat ik een nephomo ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een nephomo met wansmaak![]()
nummer is strontvervelend, en alleen vanwege het taalgebruik een hitje
pas mooi in het lijstje van Lil'louis en 2 live crew
bah
mogguh jongenquote:
Hij is nog getrouwd geweest met Ashton Mainquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik herken zijn character niet. ik was te jong nog..
ooooooooooo , waarom bel je hem niet?quote:
Nee, al een poosje, maar Fok is het laatste deel van mijn routine.quote:
elk nummer dat uitgebracht wordt en maar iets ranzig is/ of dat schuttingtaal bevat, en het liefst ergens geboycot wordt, wordt daardoor juist een hitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
xei toch dat ik een nephomo ben.![]()
Ik vind het een leuk deuntje hebben. And i love that trainwreck..![]()
lil'louis met French Kiss? tering das oud. Nee vond er toen niets aan dat gekreun van dat wijf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |