o, dat had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lees anders even een paar regels terug Mieke. Ik zei toch Italia en Espana
don't get down on the first nite. zelfs Monica zong datquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, ik hoor ineens niks meer van Tibo.
Zou ik nu al gedumpt zijn?!
OMG!!!!!!!!!
Bellen en wanhopig zeggen dat ie het ook eerlijk mag zeggen als ie niet meer wilquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Hij komt vanmiddag aan, dus heel veel uurtjes koffiequote:
niet??quote:
wat proef is dan voor vreemds aan zo'n fles Mateus Roséquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wij zijn Portugees, we doen GEEN water in wijn![]()
komt R de koffie dan niet de neus uit ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hij komt vanmiddag aan, dus heel veel uurtjes koffie
Moet ik hem even voor je bellen en vragen of hij je nog wel leuk vind?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Ang3l het volgende:
OMG!!!!!!!!!
Na de vierdaagse vlieg ik meteen naar Zaragoza voor Madonna concert. (ik weet het, een beetje kut geregeld.) Dus daarna kan het wel. zal wel eerste week augustus worden. Maar niets is nog definitief. Ga jij nog op vakantie?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je al wanneer er plek is in je agenda zodat ik voldoende cava kan regelen?
ik leef ook op coffee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt R de koffie dan niet de neus uit ?
Rose is geen wijn, dat is een soort water kun je liters van drinkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat proef is dan voor vreemds aan zo'n fles Mateus Rosé
we schakelen heel snel over op de wijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt R de koffie dan niet de neus uit ?
niet in die periode dus mijn agenda is dan minder dwingend dan die van jouquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Na de vierdaagse vlieg ik meteen naar Zaragoza voor Madonna concert. (ik weet het, een beetje kut geregeld.) Dus daarna kan het wel. zal wel eerste week augustus worden. Maar niets is nog definitief. Ga jij nog op vakantie?
ja lijkt wel limonadequote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Rose is geen wijn, dat is een soort water kun je liters van drinken
moet jij je grenzen dan niet verleggen en in die hoek eens informeren of er wel hiring plaats vindt ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
Dit is zoooooo geweldig!Hopelijk word het goeie shit.
With the success of Star Trek and Wolverine, all the sci-fi geeks are out to bank on the hype!
Now, there will be a prequel to Alien, which would make it the 5th film in the franchise.
Being that it is a prequel, that surely cancels out Sigourney Weaver playing Ripley, but if the creators are smart, they will fit her in somewhere.
Production will hopefully begin by the end of this year.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet in die periode dus mijn agenda is dan minder dwingend dan die van jou
Maar ik heb het idee dat zodra jij hier een voet op NL bodem gezet hebt een andere Fokker wel een flink beslag op je tijd gaan doen
Hij dan wel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jullie hebben toch geen plantage ?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij dan wel?
Nee, maar wel Starbucks etc.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef mike_hunt het volgende:
Angel,
Vind het album steeds beter, die van Tori.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |