quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als pompjongen?
is veel te link voor je, want naast gasolina verkopen ze er ook vast autobanden
Kirby zit er nu in. Wat een kutje) Zij komt in seizoen 3 erin. En prins Michael en Amanda komen geloof ik in seizoen 4 binnen. ik weet alleen niet of the season finale is dat iedereen op bruiloft wordt neergeschoten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In welk seizoen kwam die Kirby erbij en was dat Moldavische prinsje nu 1 of 2 seizoenen later ?
welke man wordt er nu niet geil van een autoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
autobanden??vandaar dat ik geil word elke keer dat ik een auto zie.
![]()
(grapje.)
Leuk nummer! dame la gasolinaaaaaaaaaa
jaarafsluiting is toch in augustus?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ochend is voor mij vanaf een uur of 07.00 in NL, en toen ging het hier braaf over boekhoudkundige zaken zoals maand en jaar afsluiting en al dan niet gebroken boekjaren
moet je niet aan mij vragen, ik ben PC nerd, maar een van de boekhouders hier kan dat straks vast wel aan je uitleggenquote:
Auto's doen mij niets. Niet dat ik zie welke vet zijn etc... maar word er niet echt opgewonden van zoals de meeste hetero's. Alhoewel een vriend van mij de nieuwe Audi R8 heeft gekocht.... daar werd ik wel warm van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welke man wordt er nu niet geil van een auto![]()
en kon je dit nummer niet?
is volgens mij toch al een paar jaar oud en wel een bescheiden hitje geweest
Wie is er hier dan boekhouder? God, ik weet van de meesten niet eens wat ze doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je niet aan mij vragen, ik ben PC nerd, maar een van de boekhouders hier kan dat straks vast wel aan je uitleggen
Qua land, klimaat, mensen wel, functie niet zo denk ik maar ik heb het gisteren pas gehoord en weet dus nog niet veel. Heb meer info gevraagd voordat ik beslisquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en alle twee zie je wel als een vooruitgang/verbetering ten opzichte van dat koude natte eiland waar je nu zit ?
heb je een nieuwe baan??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Qua land, klimaat, mensen wel, functie niet zo denk ik maar ik heb het gisteren pas gehoord en weet dus nog niet veel. Heb meer info gevraagd voordat ik beslisR was er ook niet zo blij mee
ik heb ook altijd geroepen dat een auto een vervoermiddel is. Maar toen ik in Berlijn op de hoek van de Friederichstrassen en Unter dem Linden voor de etalage stond met al die topmodellen van VAG moest ik toch een beetje kwijlen om de Bugatti Veyron.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Auto's doen mij niets. Niet dat ik zie welke vet zijn etc... maar word er niet echt opgewonden van zoals de meeste hetero's. Alhoewel een vriend van mij de nieuwe Audi R8 heeft gekocht.... daar werd ik wel warm van.
Nieuwe stek gaat goed, alleen internet aansluiting laat nog op zich wachtenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wie is er hier dan boekhouder? God, ik weet van de meesten niet eens wat ze doen.![]()
Je nieuwe stek helemaal aan kant?
R is natuurlijk pas helemaal gelukkig als ze je niet een nieuw/ander land aanbieden, maar aankondigen dat zuid america ook jullie werkterrein gaat wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Qua land, klimaat, mensen wel, functie niet zo denk ik maar ik heb het gisteren pas gehoord en weet dus nog niet veel. Heb meer info gevraagd voordat ik beslisR was er ook niet zo blij mee
Geen niuwe baan, ander land misschien. Ik eindig eind van de maand hier in Englandquote:
Nu al wakker, bitch?quote:
Welk land dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen niuwe baan, ander land misschien. Ik eindig eind van de maand hier in England
Is goed!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nieuwe stek gaat goed, alleen internet aansluiting laat nog op zich wachten
maar ik zal er weinig over verklappen, je komt maar kijken als je in NL bent
Zuid america zitten we natuurlijk ook, ben alleen geen expert op het gebied van ZA, meer van Europa. Misschien moet ik mijn kennis een beetje gaan veranderenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
R is natuurlijk pas helemaal gelukkig als ze je niet een nieuw/ander land aanbieden, maar aankondigen dat zuid america ook jullie werkterrein gaat worden
ja, je moet wel werken for your love.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zuid america zitten we natuurlijk ook, ben alleen geen expert op het gebied van ZA, meer van Europa. Misschien moet ik mijn kennis een beetje gaan veranderen
lees anders even een paar regels terug Mieke. Ik zei toch Italia en Espanaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Welk land dan?
Lijkt me wel kut om als expat te werken. een jaar hier, een jaar daar.
Wij zijn Portugees, we doen GEEN water in wijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, je moet wel werken for your love.![]()
Kan hij geen water bij de wijn doen? of was dat geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |