negerzoen mag niet meer (overigens een van meest briljante publiciteitsstunt ooit).. maar een Jodenkoek nog welquote:
Zelf geen idee wat de idee achter is. Ik vind gewoon dat het een normale naam is. Alleen is het minder leuk als mensen dat gebruiken om het daarmee te spotten zoals 'Ey, mag ik een negerzoen van je?'. Bij blanke vla en Jodenkoek heb je dat minder..quote:Op maandag 1 juni 2009 21:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
negerzoen mag niet meer (overigens een van meest briljante publiciteitsstunt ooit).. maar een Jodenkoek nog wel
Jodenkoek![]()
Hey lieve neger, mag ik je zoenen?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Zelf geen idee wat de idee achter is. Ik vind gewoon dat het een normale naam is. Alleen is het minder leuk als mensen dat gebruiken om het daarmee te spotten zoals 'Ey, mag ik een negerzoen van je?'. Bij blanke vla en Jodenkoek heb je dat minder..
Dan hebben we het nog niet eens gehad over blanke vlaquote:Op maandag 1 juni 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Haha PB ik heb het ook niet bedacht
Jodenkoek, nomnom
Gevulde koeken vind ik eigenlijk alleen lekker wanneer ze nog vers (warm) van de bakker komen
quote:
Wish we couldquote:
Weekendjeweg.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |