Niet voor iedereen hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef conleche het volgende:
[..]
In het kader van dat, kan je beter vermelden dat ze huge zijn, dat werkt meestal beter!!![]()
Ik had het leuker gevonden als er een plaatje van 2 theezakjes boven stondquote:
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zo kan je het ook bekijken ja.
Ik heb niet zo'n heel grote cup en dan valt de invloed van de zwaartekracht (gelukkig) reuze mee. Een van de voordelen van kleinere beewbs.
Handjevol is perfect, B/C zoietsquote:
Rotkop?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik heb niks met Salma. Rotkop, veel te grote borsten voor haar lengte. Maar goed wie ben ik
Stomme vraag misschien, maar hoe zie je dat zwaartekracht grip heeft op de boobies?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.
Dat zou toch elk moment moeten gaan gebeuren zou je denken, op mijn bijna 36e. Ik vrees de dag.
Da's echt het enige waar ik echt tevreden over ben, lijfsgewijsgezien. Mijn boobs!
Ik wil dat ze voor altijd zo blijven. Ze compenseren mijn knieën
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Handjevol is perfect, B/C zoiets
Ben jij een kleine-boobies vrouw??
Misschien wel nooit!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wanneer het grip krijgt op de mijne. Echt grip dan. Die zwaartekracht.
Dat zou toch elk moment moeten gaan gebeuren zou je denken, op mijn bijna 36e. Ik vrees de dag.
Da's echt het enige waar ik echt tevreden over ben, lijfsgewijsgezien. Mijn boobs!
Ik wil dat ze voor altijd zo blijven. Ze compenseren mijn knieën
Maar wat is er 'rot' aan de 'kop' van Salma dan?quote:
Salma is ook heel mooi!quote:
Nou, ik vind dat mijn borsten voor hun formaat nog maar heel weinig 'hangen'quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar hoe zie je dat zwaartekracht grip heeft op de boobies?Als ze groot zijn, hangen ze toch altijd wel een beetje? Of is dat ook al grip krijgen? In dat geval: het heeft de mijne nu al in zijn macht
.
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wiltquote:Op maandag 1 juni 2009 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou ze wel eens samen boos willen zien/horen!
Heb je Penelope dan gezien in Vicky, Cristina, Barcelona?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat je dat wilt![]()
Spaans-sprekende mensen ratelen sowieso al - als ze boos zijn wordt het alleen maar verwarrender
Ah zoquote:Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat mijn borsten voor hun formaat nog maar heel weinig 'hangen'
En ik vrees de tijd dat ze per dag een centimeter of 1,5 lager gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |