Dat is toch handigquote:
Dat ook, die "onbreekbare" Bodum glazen breken in 1000 stukjesquote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
Om te zwijgen van het opruimwerk dat het met zich meebrengt.
Gaat het zo goed?quote:
Het gaat gewoon goed.quote:
quote:
Ik zou mijn geld terugvragen als ik jou was. Heb je nog garantie?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat ook, die "onbreekbare" Bodum glazen breken in 1000 stukjes
Dat is waar.quote:
Tja bij wie niet meis , bij wie nietquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon goed.Iemand bij mij op de bank zou het afmaken, maar niet noodzakelijk
Zou ook wel iemand op de bank willenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
Het gaat gewoon goed.Iemand bij mij op de bank zou het afmaken, maar niet noodzakelijk
Bij mij is geen plaats lig zo lekkerquote:
lekker gevoel he!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zelfde hier ben moe maar wat een weekend
Ik ookquote:
Morgen werkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker gevoel he!
jammer dat ik morgen weer mag werken
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker gevoel he!
jammer dat ik morgen weer mag werken
2 weken toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zeker duurt alleen zolang voor ik weer zo'n weekend heb vanmiddag weer netjes naar ze moeder terug gebracht
Ja, het was echt heel gezelligquote:Op maandag 1 juni 2009 21:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
gezellig in het park gezetten
Maar dat is het mooie, het MOET niet. Het is gewoon goed zo. Ik heb nu gewoon hetquote:
Ja, heerlijk hèquote:
Inderdaadquote:
was gezellig, pijn belemmert wel een hoop mja ff wat afleidingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |