Jou leven jou beslissingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja, voordat ik telkens weer die opmerking krijg van:"dumpen over de mail... wat een LOSER"... dat wil ik even vóór zijn
ach zolang ze ook door zetten maakt het ook niet uitquote:Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik overdrijf niets. Hij kwam er zelf mee.. Eerst maar eens een proefles laten meedraaien. Och, en mannelijke turners zijn wel gespierd hoor
Zo zie ik het niet... hij is momenteel degene die het tempo aan moet geven. Merk aan hem dat hij wel gevoelens voor me heeft namelijk. Eén en ander zal natuurlijk afhangen van volgende week. Grotendeels zelfs, omdat we elkaar dan een keer écht in de ogen kunnen kijken.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus op zijn voorwaarden ... cijfer jij jezelf dan niet te veel weg ?
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Weer een glas wat niet wilde stuiteren![]()
Zou ik daar nou een glasverzekering voor hebben?![]()
Eerst maar een bakkie koffie en ja, ik wil er wel een knuffel (of een paar knuffels) bij
Ik denk dat menig ouder jaloers op je zou zijn. Zo een kind heeft een gouden toekomst voor zich.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
Ik weet het. Hij is altijd al erg wijs geweest voor zijn leeftijd, en ik zou soms best willen dat ie zich wat meer met kinderproblemen bezighield. Dit doet ie sinds hij een tijdschrift van het WNF vond in het portiek (en meteen zelf de kaart maar invulde om lid te worden van de rangerclub. "Mam, je hoeft alleen hier nog je bankrekeningnummer in te vullen en je handtekening")
Maar hij doet het ook met andere dingen. En soms is dat gewoon jammer. Zijn juf zegt het ook, als je met hem zit te praten is het soms net of je een volwassene tegenover je hebt zitten.
*knuffel*quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Eerst maar een bakkie koffie en ja, ik wil er wel een knuffel (of een paar knuffels) bij
Volgende keer onbrekbare glassen kopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Denk dat ik maar wegwerpbekertjes ga kopen, dan maar geen rekening houden met het milieuquote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
plastic bekers *knuffel voor Jannuk
Het vergt wel sturing hoor. En vaak wat afremming zelfs. Ik wil niet dat ie zich als een vader gedraagt tegenover zijn broertje, maar dat wil er nog niet echt in bij hem. Ik wil niet zeggen dat ie hoogbegaafd is, maar hij heeft een hoge intelligentie, dat is zeker.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat menig ouder jaloers op je zou zijn. Zo een kind heeft een gouden toekomst voor zich.
Dat hoeft niet perse.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat menig ouder jaloers op je zou zijn. Zo een kind heeft een gouden toekomst voor zich.
Scherven brengen geluk. *knuffel*quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Je hebt ze ook van milieu vriendelijk papierquote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Denk dat ik maar wegwerpbekertjes ga kopen, dan maar geen rekening houden met het milieu
Hier kom ik binnenkort misschien nog op terug bij jequote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Denk dat ik maar wegwerpbekertjes ga kopen, dan maar geen rekening houden met het milieu
Ja, ik wou dat ik zo'n remote had.quote:
Dat mag. 't kost me nu in ieder geval een klein fortuin, al die glazen die niet stuiterenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
Hier kom ik binnenkort misschien nog op terug bij je
van die plastick wel stuiterende bekers dan die je wel kan afwassenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat mag. 't kost me nu in ieder geval een klein fortuin, al die glazen die niet stuiteren
Om te zwijgen van het opruimwerk dat het met zich meebrengt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat mag. 't kost me nu in ieder geval een klein fortuin, al die glazen die niet stuiteren
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef Duimelot het volgende:
heerlijk dagje gehad
maar nu wel een klein beetje erg moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |