Dat is toch handigquote:
Dat ook, die "onbreekbare" Bodum glazen breken in 1000 stukjesquote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
Om te zwijgen van het opruimwerk dat het met zich meebrengt.
Gaat het zo goed?quote:
Het gaat gewoon goed.quote:
quote:
Ik zou mijn geld terugvragen als ik jou was. Heb je nog garantie?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat ook, die "onbreekbare" Bodum glazen breken in 1000 stukjes
Dat is waar.quote:
Tja bij wie niet meis , bij wie nietquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon goed.Iemand bij mij op de bank zou het afmaken, maar niet noodzakelijk
Zou ook wel iemand op de bank willenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
Het gaat gewoon goed.Iemand bij mij op de bank zou het afmaken, maar niet noodzakelijk
Bij mij is geen plaats lig zo lekkerquote:
lekker gevoel he!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zelfde hier ben moe maar wat een weekend
Ik ookquote:
Morgen werkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker gevoel he!
jammer dat ik morgen weer mag werken
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker gevoel he!
jammer dat ik morgen weer mag werken
2 weken toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zeker duurt alleen zolang voor ik weer zo'n weekend heb vanmiddag weer netjes naar ze moeder terug gebracht
Ja, het was echt heel gezelligquote:Op maandag 1 juni 2009 21:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
gezellig in het park gezetten
Maar dat is het mooie, het MOET niet. Het is gewoon goed zo. Ik heb nu gewoon hetquote:
Ja, heerlijk hèquote:
Inderdaadquote:
was gezellig, pijn belemmert wel een hoop mja ff wat afleidingquote:
Werken is toch leukquote:
jah ik mag niet klagen maar toch, deze dagen waren zo heerlijk, die mogen nog wel even doorgaan zo!quote:
Fijn om te horenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
was gezellig, pijn belemmert wel een hoop mja ff wat afleiding
dat ik er geen andere mensen bij wilde dan dit groepje is ook niet persoonlijk btw
Ja inderdaad de afgelopen dagen waren heerlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ik mag niet klagen maar toch, deze dagen waren zo heerlijk, die mogen nog wel even doorgaan zo!
quote:
dan heb ik slecht nieuws voor je... overmorgen is het nog maar een graad of 12 en morgen een graad of 18quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad de afgelopen dagen waren heerlijk.Tot eind september
Warm zat toch.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan heb ik slecht nieuws voor je... overmorgen is het nog maar een graad of 12 en morgen een graad of 18
neuh vandaag was het warm zat... dan is het gewoon weer frips aan de bipsquote:
Hoezo? Je leeft immers om te werkenquote:
Ach dat geeft niet. Ik werk toch binnenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan heb ik slecht nieuws voor je... overmorgen is het nog maar een graad of 12 en morgen een graad of 18
Dan moet je ook niet in je blote kont gaan lopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuh vandaag was het warm zat... dan is het gewoon weer frips aan de bips
Soms is het wel fijn om zo visueel in gesteld te zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lekker juist in plaats van die hitte.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tijn hoe is het met je Tattoo ontwerp ?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in je blote kont gaan lopen.
Morgen in Spanje.quote:
Writersblockquote:
Hoiiquote:
Ja.quote:
Yeps, in het knuffeltopic moet mag geknuffeld wordenquote:
Fijne vakantiequote:
Achhhh, kom maar *knuffel*quote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
gedver, alweer een knuffeltopic?
ik ben zooooooooooo dood
elk topic waar ik post is een knuffeltopicquote:
Alleen als jij er bentquote:Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
elk topic waar ik post is een knuffeltopic
Dank je wel.quote:
Knuffelquote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Vergeet ik helemaal te knuffelen *knuffel*quote:
Jaquote:
Fijne vakantie!!quote:
Slaap lekkerquote:
ArTIC hoiiquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo en ik ga gelijk maar mn nest in, chronisch slaap te kort dit weekend.. pffffffoe!
quote:
hoiiiquote:
Goed.quote:
Hoiquote:
quote:
?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb dit weekend geen enkele vrouw aangeraakt!
Nja, alleen 3 ingesmeerd met zonnebrand, maar dat telt niet
Ik heb ook geen enkele vrouw aangeraakt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb dit weekend geen enkele vrouw aangeraakt!
Nja, alleen 3 ingesmeerd met zonnebrand, maar dat telt niet
Inkopper?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkele vrouw aangeraakt.
Dan heb je jezelf dus ook een heel weekend niet gewassenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkele vrouw aangeraakt.
+1 op wat huiswerk in de ochtend naquote:
Op de klimduin vandaag met de meidenmarktquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf dus ook een heel weekend niet gewassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |