Hapje?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
We bewandelden de ventweg.. maar we willen naar de hoofdrijbaan, alleen weten we niet hoe. En de ventweg blijkt dood te lopen.
Iets mis mee?quote:
Dat zou mijn eerste B&J zijn..quote:
Deze is voor mij en marurk, dus laat ons nou gewoon ff vertroeteld wordenquote:
Dus jij vindt knuffelen niet lekker?quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Deze is voor mij en marurk, dus laat ons nou gewoon ff vertroeteld worden
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Deze is voor mij en marurk, dus laat ons nou gewoon ff vertroeteld worden
En nog eenquote:
Op naar de volgende.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen.. nu is het genoeg hoor. Ik word er verlegen van, het ging me er niet om om de aandacht op te eisen hier.
Kunnen we het over iemand anders hebben nu?
Blijven gewoon net zolang door knuffelen tot je ook maar ietsje pietsje beter voelt * nog een knuffelquote:Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Mensen.. nu is het genoeg hoor. Ik word er verlegen van, het ging me er niet om om de aandacht op te eisen hier.
Kunnen we het over iemand anders hebben nu?
De regen is alweer gestopt hierquote:Op maandag 1 juni 2009 19:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijven gewoon net zolang door knuffelen tot je ook maar ietsje pietsje beter voelt * nog een knuffel
quote:
Dat is mooi nog eentje dan om het af te leren *knuffelquote:Op maandag 1 juni 2009 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De regen is alweer gestopt hierZowel binnen als buiten.. tnx.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij vindt knuffelen niet lekker?
Goede avondquote:
quote:
En in wat voor bui ben jij vandaag ?quote:
Nergens.quote:
Knuffel?quote:
Whehehe.quote:
quote:
genoeg zonebrand cremequote:Op maandag 1 juni 2009 19:22 schreef Q. het volgende:
Zo. Ik ben flink rood geworden dit weekend zeg. Pffff. Maar wat was het gaaf!
Wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:22 schreef Q. het volgende:
Zo. Ik ben flink rood geworden dit weekend zeg. Pffff. Maar wat was het gaaf!
Ik denk het.quote:
Heleboel gebruikt.quote:
Lang weekend naar met Heegermeer geweest in Friesland. Met 80 man. Uitermate tof.quote:
Klinkt leukquote:Op maandag 1 juni 2009 19:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Heleboel gebruikt.
[..]
Lang weekend naar met Heegermeer geweest in Friesland. Met 80 man. Uitermate tof.
oh zo'n senioren bus reisquote:Op maandag 1 juni 2009 19:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Heleboel gebruikt.
[..]
Lang weekend naar met Heegermeer geweest in Friesland. Met 80 man. Uitermate tof.
Spannendquote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
Vraag ik de oudste wat ik hem moet voorlezen..
"van het wereldnatuurfonds"
ugh zo jong en nu al verpestquote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
Gelukkig is er nog genoeg tijd omdat te veranderen.quote:
Waar werk je dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moedruk op werk
idioten allemaal
Wat voor werk doe je danquote:Op maandag 1 juni 2009 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moedruk op werk
idioten allemaal
Jij ook een?quote:
7quote:
Je moest eens weten hoe fanatiek hij nu al is in het werven van nieuwe leden, en hoe hij bezig is met de actie om apen te redden. Ik zie zijn briefjes overal hangen, op de bso, op school.. "red de aap, word ook ranger"quote:
Leukquote:
Dan zul je het druk gehad hebben vandaag. Die mijd ik met zulke dagenquote:
Dat is toch leuk.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
7
[..]
Je moest eens weten hoe fanatiek hij nu al is in het werven van nieuwe leden, en hoe hij bezig is met de actie om apen te redden. Ik zie zijn briefjes overal hangen, op de bso, op school.. "red de aap, word ook ranger"
Werksequote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zul je het druk gehad hebben vandaag. Die mijd ik met zulke dagen
Ik ga nu aan het werk
oh ja dan zal het wel druk zijn geweestquote:
Dan nietquote:
Leuk dat hij zo bevlogen is maar als kind van 7 je al druk maken om de apen (waar we ons al overgens heel lang druk over makenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
Je moest eens weten hoe fanatiek hij nu al is in het werven van nieuwe leden, en hoe hij bezig is met de actie om apen te redden. Ik zie zijn briefjes overal hangen, op de bso, op school.. "red de aap, word ook ranger"
Tijn 18 van de 50 postsquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuk dat hij zo bevlogen is maar als kind van 7 je al druk maken om de apen (waar we ons al overgens heel lang druk over maken) vind ik persoonlijk beetje vergaan
![]()
[..]
Ja dat is ook niet alles maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet niet wat beter is vragen om ze nintendo neer te legen is ook niet alles
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet anders maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.
Maar let maar ff niet op mij gewoon ff sjaggie/verveelt
Knuffel?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet anders maar het ligt ook erg wat voor opvoeding je natuurlijk je kind wil geven.
Maar let maar ff niet op mij gewoon ff sjaggie/verveelt
Ik weet het. Hij is altijd al erg wijs geweest voor zijn leeftijd, en ik zou soms best willen dat ie zich wat meer met kinderproblemen bezighield. Dit doet ie sinds hij een tijdschrift van het WNF vond in het portiek (en meteen zelf de kaart maar invulde om lid te worden van de rangerclub. "Mam, je hoeft alleen hier nog je bankrekeningnummer in te vullen en je handtekening")quote:Op maandag 1 juni 2009 20:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leuk dat hij zo bevlogen is maar als kind van 7 je al druk maken om de apen (waar we ons al overgens heel lang druk over maken) vind ik persoonlijk beetje vergaan
![]()
[..]
Tijn 18 van de 50 posts... je kan ook meerdere berichten in 1 ding zetten man
Kan wel beetje raden hoe het gaat... die oude gevoelens leven wrs gewoon weer helemaal op als je hem zietquote:Op maandag 1 juni 2009 20:21 schreef Lotusss het volgende:
Ben ik weer...
@Tegan -> voorgeschiedenis is te lezen in R&P topic "vriend(in) in het buitenland", is te lang om zelfs in samenvatting hier neer te knallen...
@Thrustmaster_Special -> internetverbinding viel voor de zoveelste keer uit daar, en hij was dusdanig over de zeik over iets werkgerelateerds dat hij écht even iets anders moest doen om niet gek te worden. (wat het precies was wilde hij me niet vertellen)
Over iets meer dan een week zie ik hem weer voor het eerst in 6 maanden dus dat maakt de verwarring/spanning eigenlijk extra groot. Hij schreef die "dump" mail (wat wél op een hele nette manier gebeurde!!) en hij gaf later uit eigen initiatief toe dat het een gevalletje "noodrem" was...
Ik ben zelf een persoon die graag duidelijkheid wil, dus die ontmoeting over een week wordt eigenlijk extra spannend omdat ik niet weet of ik me vriendschappelijk op moet stellen of dat hij alsnog meer voor mij voelt...
Nee dat is nooit gemakkelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
goed punt maar is gewoon lastig gescheiden opvoeden heb niet alles in eigen hand
Doet hij nog iets van een teamsport ofzo ?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij is altijd al erg wijs geweest voor zijn leeftijd, en ik zou soms best willen dat ie zich wat meer met kinderproblemen bezighield. Dit doet ie sinds hij een tijdschrift van het WNF vond in het portiek (en meteen zelf de kaart maar invulde om lid te worden van de rangerclub. "Mam, je hoeft alleen hier nog je bankrekeningnummer in te vullen en je handtekening")
Maar hij doet het ook met andere dingen. En soms is dat gewoon jammer. Zijn juf zegt het ook, als je met hem zit te praten is het soms net of je een volwassene tegenover je hebt zitten.
Hij zit bij de scouting, en op zwemles. Voorlopig is dat even voldoende. Hij wil bij turnen overigensquote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan wel beetje raden hoe het gaat... die oude gevoelens leven wrs gewoon weer helemaal op als je hem ziet
[..]
Nee dat is nooit gemakkelijk
[..]
Doet hij nog iets van een teamsport ofzo ?
Als hij dat leuk vindt.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij zit bij de scouting, en op zwemles. Voorlopig is dat even voldoende. Hij wil bij turnen overigens
Klinkt als een ventje dat je een beetje tegen zichzelf in bescherming moet nemenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij zit bij de scouting, en op zwemles. Voorlopig is dat even voldoende. Hij wil bij turnen overigens
Je moet het niet overdrijvenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmmm ja bij mij waren die gevoelens nog niet helemaal weg... voor mijn gevoel is het nog zo dat als er iemand is die bij me past, dat hij dat wel is. Zowel op rationeel als op emotioneel vlak.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan wel beetje raden hoe het gaat... die oude gevoelens leven wrs gewoon weer helemaal op als je hem ziet
Nou ja, voordat ik telkens weer die opmerking krijg van:"dumpen over de mail... wat een LOSER"... dat wil ik even vóór zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
@lotus: je hoeft niet elke keer te zeggen hoe netjes het ging hoorBen benieuwd hoe het voor je is.
Mn zusje heeft een vriend btw, een andere dan dr ex en hij is ongeveer 80![]()
Ik overdrijf niets. Hij kwam er zelf mee.. Eerst maar eens een proefles laten meedraaien. Och, en mannelijke turners zijn wel gespierd hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven
Dus op zijn voorwaarden ... cijfer jij jezelf dan niet te veel weg ?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hmmm ja bij mij waren die gevoelens nog niet helemaal weg... voor mijn gevoel is het nog zo dat als er iemand is die bij me past, dat hij dat wel is. Zowel op rationeel als op emotioneel vlak.
En ik weet haast wel zeker dat die mail uit zelfbescherming is geschreven en dat hij nog wel wat voor mij voelt (heeft hij zelf aangegeven). Echter, ik weet niet zo goed wat ik ermee moet volgende week. We kunnen het heel gezellig hebben volgende week (mét wederzijdse gevoelens dus)... waarbij hij alle intiatief neemt etc...
Maar ja wie zegt niet dat hij over één a twee weken wéér zo'n mail stuurt... daar heb ik geen zin in.
Jou leven jou beslissingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja, voordat ik telkens weer die opmerking krijg van:"dumpen over de mail... wat een LOSER"... dat wil ik even vóór zijn
ach zolang ze ook door zetten maakt het ook niet uitquote:Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik overdrijf niets. Hij kwam er zelf mee.. Eerst maar eens een proefles laten meedraaien. Och, en mannelijke turners zijn wel gespierd hoor
Zo zie ik het niet... hij is momenteel degene die het tempo aan moet geven. Merk aan hem dat hij wel gevoelens voor me heeft namelijk. Eén en ander zal natuurlijk afhangen van volgende week. Grotendeels zelfs, omdat we elkaar dan een keer écht in de ogen kunnen kijken.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus op zijn voorwaarden ... cijfer jij jezelf dan niet te veel weg ?
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Weer een glas wat niet wilde stuiteren![]()
Zou ik daar nou een glasverzekering voor hebben?![]()
Eerst maar een bakkie koffie en ja, ik wil er wel een knuffel (of een paar knuffels) bij
Ik denk dat menig ouder jaloers op je zou zijn. Zo een kind heeft een gouden toekomst voor zich.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
Ik weet het. Hij is altijd al erg wijs geweest voor zijn leeftijd, en ik zou soms best willen dat ie zich wat meer met kinderproblemen bezighield. Dit doet ie sinds hij een tijdschrift van het WNF vond in het portiek (en meteen zelf de kaart maar invulde om lid te worden van de rangerclub. "Mam, je hoeft alleen hier nog je bankrekeningnummer in te vullen en je handtekening")
Maar hij doet het ook met andere dingen. En soms is dat gewoon jammer. Zijn juf zegt het ook, als je met hem zit te praten is het soms net of je een volwassene tegenover je hebt zitten.
*knuffel*quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Eerst maar een bakkie koffie en ja, ik wil er wel een knuffel (of een paar knuffels) bij
Volgende keer onbrekbare glassen kopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Denk dat ik maar wegwerpbekertjes ga kopen, dan maar geen rekening houden met het milieuquote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
plastic bekers *knuffel voor Jannuk
Het vergt wel sturing hoor. En vaak wat afremming zelfs. Ik wil niet dat ie zich als een vader gedraagt tegenover zijn broertje, maar dat wil er nog niet echt in bij hem. Ik wil niet zeggen dat ie hoogbegaafd is, maar hij heeft een hoge intelligentie, dat is zeker.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat menig ouder jaloers op je zou zijn. Zo een kind heeft een gouden toekomst voor zich.
Dat hoeft niet perse.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik denk dat menig ouder jaloers op je zou zijn. Zo een kind heeft een gouden toekomst voor zich.
Scherven brengen geluk. *knuffel*quote:Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Jannuk het volgende:
Je hebt ze ook van milieu vriendelijk papierquote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Denk dat ik maar wegwerpbekertjes ga kopen, dan maar geen rekening houden met het milieu
Hier kom ik binnenkort misschien nog op terug bij jequote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Denk dat ik maar wegwerpbekertjes ga kopen, dan maar geen rekening houden met het milieu
Ja, ik wou dat ik zo'n remote had.quote:
Dat mag. 't kost me nu in ieder geval een klein fortuin, al die glazen die niet stuiterenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
Hier kom ik binnenkort misschien nog op terug bij je
van die plastick wel stuiterende bekers dan die je wel kan afwassenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat mag. 't kost me nu in ieder geval een klein fortuin, al die glazen die niet stuiteren
Om te zwijgen van het opruimwerk dat het met zich meebrengt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat mag. 't kost me nu in ieder geval een klein fortuin, al die glazen die niet stuiteren
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef Duimelot het volgende:
heerlijk dagje gehad
maar nu wel een klein beetje erg moe
Dat is toch handigquote:
Dat ook, die "onbreekbare" Bodum glazen breken in 1000 stukjesquote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
Om te zwijgen van het opruimwerk dat het met zich meebrengt.
Gaat het zo goed?quote:
Het gaat gewoon goed.quote:
quote:
Ik zou mijn geld terugvragen als ik jou was. Heb je nog garantie?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat ook, die "onbreekbare" Bodum glazen breken in 1000 stukjes
Dat is waar.quote:
Tja bij wie niet meis , bij wie nietquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon goed.Iemand bij mij op de bank zou het afmaken, maar niet noodzakelijk
Zou ook wel iemand op de bank willenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
Het gaat gewoon goed.Iemand bij mij op de bank zou het afmaken, maar niet noodzakelijk
Bij mij is geen plaats lig zo lekkerquote:
lekker gevoel he!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zelfde hier ben moe maar wat een weekend
Ik ookquote:
Morgen werkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker gevoel he!
jammer dat ik morgen weer mag werken
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lekker gevoel he!
jammer dat ik morgen weer mag werken
2 weken toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zeker duurt alleen zolang voor ik weer zo'n weekend heb vanmiddag weer netjes naar ze moeder terug gebracht
Ja, het was echt heel gezelligquote:Op maandag 1 juni 2009 21:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
gezellig in het park gezetten
Maar dat is het mooie, het MOET niet. Het is gewoon goed zo. Ik heb nu gewoon hetquote:
Ja, heerlijk hèquote:
Inderdaadquote:
was gezellig, pijn belemmert wel een hoop mja ff wat afleidingquote:
Werken is toch leukquote:
jah ik mag niet klagen maar toch, deze dagen waren zo heerlijk, die mogen nog wel even doorgaan zo!quote:
Fijn om te horenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
was gezellig, pijn belemmert wel een hoop mja ff wat afleiding
dat ik er geen andere mensen bij wilde dan dit groepje is ook niet persoonlijk btw
Ja inderdaad de afgelopen dagen waren heerlijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah ik mag niet klagen maar toch, deze dagen waren zo heerlijk, die mogen nog wel even doorgaan zo!
quote:
dan heb ik slecht nieuws voor je... overmorgen is het nog maar een graad of 12 en morgen een graad of 18quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad de afgelopen dagen waren heerlijk.Tot eind september
Warm zat toch.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan heb ik slecht nieuws voor je... overmorgen is het nog maar een graad of 12 en morgen een graad of 18
neuh vandaag was het warm zat... dan is het gewoon weer frips aan de bipsquote:
Hoezo? Je leeft immers om te werkenquote:
Ach dat geeft niet. Ik werk toch binnenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan heb ik slecht nieuws voor je... overmorgen is het nog maar een graad of 12 en morgen een graad of 18
Dan moet je ook niet in je blote kont gaan lopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neuh vandaag was het warm zat... dan is het gewoon weer frips aan de bips
Soms is het wel fijn om zo visueel in gesteld te zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Lekker juist in plaats van die hitte.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Tijn hoe is het met je Tattoo ontwerp ?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet in je blote kont gaan lopen.
Morgen in Spanje.quote:
Writersblockquote:
Hoiiquote:
Ja.quote:
Yeps, in het knuffeltopic moet mag geknuffeld wordenquote:
Fijne vakantiequote:
Achhhh, kom maar *knuffel*quote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
gedver, alweer een knuffeltopic?
ik ben zooooooooooo dood
elk topic waar ik post is een knuffeltopicquote:
Alleen als jij er bentquote:Op maandag 1 juni 2009 22:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
elk topic waar ik post is een knuffeltopic
Dank je wel.quote:
Knuffelquote:
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:
Vergeet ik helemaal te knuffelen *knuffel*quote:
Jaquote:
Fijne vakantie!!quote:
Slaap lekkerquote:
ArTIC hoiiquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo en ik ga gelijk maar mn nest in, chronisch slaap te kort dit weekend.. pffffffoe!
quote:
hoiiiquote:
Goed.quote:
Hoiquote:
quote:
?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb dit weekend geen enkele vrouw aangeraakt!
Nja, alleen 3 ingesmeerd met zonnebrand, maar dat telt niet
Ik heb ook geen enkele vrouw aangeraakt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb dit weekend geen enkele vrouw aangeraakt!
Nja, alleen 3 ingesmeerd met zonnebrand, maar dat telt niet
Inkopper?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkele vrouw aangeraakt.
Dan heb je jezelf dus ook een heel weekend niet gewassenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkele vrouw aangeraakt.
+1 op wat huiswerk in de ochtend naquote:
Op de klimduin vandaag met de meidenmarktquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan heb je jezelf dus ook een heel weekend niet gewassen!
Kindjes gaan als laatstquote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alle kindjes moesten naar bed vind je het gek
Wat is die meidemarkt gebeuren waar je het toch steeds overhebtquote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Op de klimduin vandaag met de meidenmarkt
Ja, hun waren de uitzonderingenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geil!
@Kud: ingesmeerd heb je ze toch ook aangeraakt
Vleeskeuring die elk jaar in schoorl is.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is die meidemarkt gebeuren waar je het toch steeds overhebt
Nja net even op internet...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Kluts het volgende:
Maar voor niemand dus keiharde porno-actie dit weekend?
Geniaalquote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef KudFokker het volgende:
www.meidenmarkt.nl
Ik was er ook nooit geweest hoor
Wat zeg je ervan, nog 45minuten overquote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Kluts het volgende:
Nou ga jij de uitzondering zijn ?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Kluts het volgende:
matig eerderquote:
Ik heb niet gezegd dat ook ik geen keiharde porno-actie heb gehad.quote:
Dat vond ik ookquote:
slaap zequote:Op maandag 1 juni 2009 23:10 schreef djayzz het volgende:
Wat een drukte hier, ik ga maar eens horizontaal. truste singles
Lijkt me wel grappig om een keer naar toe te gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vond ik ook![]()
Die hele duin vol met ingegraven bankstellen en GI - GAN - TISCH veel bier
Ik was alleen de bobvolgend jaar maar even anders aanpakken
Nog nietquote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ook ik geen keiharde porno-actie heb gehad.
Nou ja, geen daadwerkelijke porno voor mij dit weekend.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog niet
(Daar gaan we maar even van uit dan)
Als je kansloos bent moet je daarheen gaan. Verder geen zak aan. (keer langs gereden dat ik nog een vriendin daar in de buurt had)quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig om een keer naar toe te gaan
Het was mijn idee om er een singles meet te maken, maar niemand ging er op inquote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig om een keer naar toe te gaan
Jij welquote:Op maandag 1 juni 2009 23:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, geen daadwerkelijke porno voor mij dit weekend.
Wel een paar kansen gehad, waar ik maar wijselijk niets mee gedaan heb.
Oja? Dan heb ik dat iig gemist.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het was mijn idee om er een singles meet te maken, maar niemand ging er op in
Ooh en je kreeg toen je langs reed meteen door hoe het wasquote:Op maandag 1 juni 2009 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je kansloos bent moet je daarheen gaan. Verder geen zak aan. (keer langs gereden dat ik nog een vriendin daar in de buurt had)
'ze' zeiden, het komt door de persoon die het voorstelt dat het niks wordtquote:
Wat er nog niet is kan nog komenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het was mijn idee om er een singles meet te maken, maar niemand ging er op in
Speltip 1: Weet waar je kansen liggen.quote:
Daarvoor hoef ik niet daarheen te gaan. Mensen die daarheen gaan gaan om te "scoren" verder niks.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh en je kreeg toen je langs reed meteen door hoe het was?
Je hoeft toch niet met al het gedoe mee te doen ?
Je kan toch ook net als ik gewoon lekker chillen op die duin en van het mooie weer / spektakel en de mensen genieten ?
Fuck " ze" .quote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
'ze' zeiden, het komt door de persoon die het voorstelt dat het niks wordt![]()
Ligt eraan, wat schortte eraan?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speltip 1: Weet waar je kansen liggen.
Maar ff serieus, soms moet je er gewoon beter niks mee doen.
Het is maar 1x per jaarquote:
Wat een bullshit manquote:Op maandag 1 juni 2009 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet daarheen te gaan. Mensen die daarheen gaan gaan om te "scoren" verder niks.
Was het zo dramatischquote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Speltip 1: Weet waar je kansen liggen.
Maar ff serieus, soms moet je er gewoon beter niks mee doen.
? zeg je nu omdat jij het voorstelt het automatisch niets is ?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
'ze' zeiden, het komt door de persoon die het voorstelt dat het niks wordt![]()
Met jou kan ik pratenquote:
Ja, daarom wilde er niemand komen, omdat ik het zou regelen...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:19 schreef mrbox het volgende:
? zeg je nu omdat jij het voorstelt het automatisch niets is ?
Daarvoor is dat wel opgezet, waarom denk je dat het zo heet.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat een bullshit man?!
Ik ben er toch ook niet heen gegaan om te scoren, desondanks ik meer dan genoeg kansen heb gehad
Ja duh, ik probeer je alleen uit te leggen dat je er kortzichtig naar kijkt...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarvoor is dar wel opgezet, waarom denk je dat het zo heet.
Dus wat één iemand zegt is meteen zo?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde er niemand komen, omdat ik het zou regelen...
Vind ik een beetje kortdoor de bocht, maar je moet wel een beetje rekening houden dat veel mensen uit het hele land komen. En niet 2 uur in de trein gaan zitten voor iets dat wel een beetje verkoperstalent nodig heeft om verkocht te worden. En daarbij heb ik ook niets van het voorstel gezien...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde er niemand komen, omdat ik het zou regelen...
Nja, als 4 of 5 andere mensen van de 'harde kern' van singles er mee instemmen zegt het al heel veel jaquote:Op maandag 1 juni 2009 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus wat één iemand zegt is meteen zo?
Nee. Sommige mensen vallen in de categorie: Beter van niet.quote:
Once again, mijn mening, kansloos gedoe vind ik het. En inderdaad daarom ga ik er ook niet heen.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja duh, ik probeer je alleen uit te leggen dat je er kortzichtig naar kijkt...
Je HOEFT niet mee te doen met dat gedoe ?
Joh, Sedan heeft een hekel aan alles waar gezelligheid bij komt kijken.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
Ja duh, ik probeer je alleen uit te leggen dat je er kortzichtig naar kijkt...
Je HOEFT niet mee te doen met dat gedoe ?
Heb een week van de voren gepolst hoeveel interesse er was, geen dus...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vind ik een beetje kortdoor de bocht, maar je moet wel een beetje rekening houden dat veel mensen uit het hele land komen. En niet 2 uur in de trein gaan zitten voor iets dat wel een beetje verkoperstalent nodig heeft om verkocht te worden. En daarbij heb ik ook niets van het voorstel gezien...
Sex is sexquote:Op maandag 1 juni 2009 23:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Sommige mensen vallen in de categorie: Beter van niet.
Meer omdat dat dan weer bekenden van bekenden zijn en zulks.
Noukquote:Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joh, Sedan heeft een hekel aan alles waar gezelligheid bij komt kijken.
Ja nu zeg je het goed, JOUW mening...quote:Op maandag 1 juni 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Once again, mijn mening, kansloos gedoe vind ik het. En inderdaad daarom ga ik er ook niet heen.
Uiteraard, vooral aan jou hequote:Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joh, Sedan heeft een hekel aan alles waar gezelligheid bij komt kijken.
Zijn ze ookquote:Op maandag 1 juni 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja nu zeg je het goed, JOUW mening...
Net loop je nog te verkondigen dat mensen die daarheen gaan kansloos zijn
Niet helemaal dus. Been there, done that, en probeer dat soort vergissingen te voorkomen.quote:
Joebelquote:
Ducktape en een papieren zak meequote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet helemaal dus. Been there, done that, en probeer dat soort vergissingen te voorkomen.
Mja goed! Ik ben net thuis, maar pfff het is warm!quote:
Hey KFquote:
Dat kan kloppen, ik ben één en al gezelligheidquote:
Mijnes was super !quote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey KF
Mijn weekend was, echt heel leuk. En jouw weekend? Was iets gebeurd vrijdagavond ofzo? Maar heb verder niets meer gelezen
[..]
Dat kan kloppen, ik ben één en al gezelligheid
Koelt best snel af nuquote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja goed! Ik ben net thuis, maar pfff het is warm!
Als je je scheur dicht houdquote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik ben één en al gezelligheid
Hoi!quote:
Ik merk er weinig van :-(quote:
Als ik wil, dan heb ik gewoon een sekslevenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Maar anyway: Houdt het single zijn in voor jullie dat je vrijwel geen sexleven hebt op dat moment, of helemaal niet?
Ach, gewoon naast je neer leggenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef KudFokker het volgende:
Mijnes was super !
Ja zaterdag was dat...
Stond met een groepje meiden te praten tijdens het uitgaan, gewoon heel vriendelijk, geen intenties, helemaal niks
Toen zeiden ze opeens iets van "wat denk je wel niet !?"
Weet me god niet waar dat vandaan kwam
KEI GEZELLIG!quote:
Nee, dat houdt het zeker niet in.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Maar anyway: Houdt het single zijn in voor jullie dat je vrijwel geen sexleven hebt op dat moment, of helemaal niet?
Oh nee hoor maar geen behoefte aan met iemand waarvoor het toch geen betekenis voor heeft.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een prima sexleven.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
biertje en een Irish coffeequote:
Dag muppetquote:
Nu juist niet meer natuurlijkquote:
Was er wel even stil van...quote:
beschaafd...beschaafdquote:
Mja in de auto, maar niet op mijn kamerquote:
Toch niets aan met jou dus was er verder niet van plan om nog op in te gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 23:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu juist niet meer natuurlijkYou're giving me a challenge now.
Auto op je kamer?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja in de auto, maar niet op mijn kamer
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch niets aan met jou dus was er verder niet van plan om nog op in te gaan
Mijn lieve auto staat buitenquote:
quote:
Dat is wel grappig danquote:Op maandag 1 juni 2009 23:34 schreef KudFokker het volgende:
Was er wel even stil van...
Nja daarna een heel leuk gesprek gehad met 2 meiden, ze wisten me echt precies te vertellen hoe ik in elkaar zat volgens hun en het klopte ook nog eens
Doe dat dan ook een keer vanaf het beginquote:Op maandag 1 juni 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
Toch niets aan met jou dus was er verder niet van plan om nog op in te gaan
Ik draai niets om, ik plaats gewoon een opmerking & in dit geval tegen jou. Je kan ook iets liever zeggen dat iemand z'n mond moet houden.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pardon? Wie doet er d'r mond open? Nou niet de dingen gaan omdraaien
Op een zolderkamer meer dan welkom zo'n dingquote:Op maandag 1 juni 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haat airco, gister ook helemaal uitgedroogd door dat ding
omdat ik alleen nog maar sex wil met iemand waar ik echt om geef...sex om de sex heeft voor mij geen meerwaarde meer iigquote:
Als jij dat voortaan ook gewoon lekker wegblijft zijn we klaar toch.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is wel grappig dan
[..]
Doe dat dan ook een keer vanaf het begin
Moet ze geen commentaar leveren elke keer als ik wat zeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik draai niets om, ik plaats gewoon een opmerking & in dit geval tegen jou. Je kan ook iets liever zeggen dat iemand z'n mond moet houden.
Vanwaar de meer?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik alleen nog maar sex wil met iemand waar ik echt om geef...sex om de sex heeft voor mij geen meerwaarde meer iig
en ik wil voorlopig geen relatie etc
Laat we daar om gaan stemmen. Wie wil dat ik blijf en wie wil dat jij blijft?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
Als jij dat voortaan ook gewoon lekker wegblijft zijn we klaar toch.
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als jij dat voortaan ook gewoon lekker wegblijft zijn we klaar toch.
[..]
Moet ze geen commentaar leveren elke keer als ik wat zeg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |