Dat is in ieder geval beter dan de slogan die ze nu hebben, en die slechts 125 .000 pond kostte: Welcome to Scotland.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Schotland zou haar moeten benaderen voor een reclamecampagne. Met deze foto en dan de tekst er onder:
Who doesn't want to visit Alba.
Harry Redknapp?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Hint: Wist Bolton Wanderers om te vormen van degradatiekandidaat tot subtopper/middenmoter, maakt onderdeel uit van de recente trainerskerkhof bij Newcastle United.
Die gierige Schotten altijd.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter dan de slogan die ze nu hebben, en die slechts 125 .000 pond kostte: Welcome to Scotland.
Ook niet.quote:
En of. En dan is het nog niet eens af.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:40 schreef Siniti het volgende:
Geen idee maar het ziet er wel fucking prachtig uit.
Nee, Loirestreek.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Versailles?
Dat kan ik niet goedrekenen. Lijkt er wel een beetje op.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:53 schreef qonmann het volgende:
Valneris
Geen idee of het in Monopoly zat, maar Vilnus is goed genoeg (Vilnius)quote:
Apart hoe je geheugen soms werkt he?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:57 schreef qonmann het volgende:
Valnerus is een dammer ..weird
Normaal weet ik ze wel van die Baltische staten, vreemdquote:Op maandag 1 juni 2009 23:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Apart hoe je geheugen soms werkt he?
Ja die weet ik maar ik ga snurken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:07 schreef Siniti het volgende:
Pink Floyd is goed, naam liedje is een inkopper
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:22 schreef vaagsel het volgende:
Cameron Diaz
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:26 schreef vaagsel het volgende:
Film is in her shoes, was deze week nog op TV volgens mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |