abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69626748
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:19 schreef lidewyz het volgende:

[..]

hoe kan een vagina even strak zijn als er een baby uit komt.. ja toch..
Geen idee, ben zelf ook verbaasd, maar mijn man voelt geen verschil en hij kan het weten toch?
pi_69628182
eh denk je dan dat daar zon gapend gat achterblijft?
Jij was ook ooit nieuw.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:48:22 #28
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_69628221
De vagina bestaat uit spieren, niet uit elastiekjes. Daar gaat de rek niet vlug uit.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:54:11 #29
158452 IQM
I am the one
pi_69628361
Het wijder worden zal volgens mij vooral komen door ouderdom, omdat dan de weefsels in het lichaam slapper en minder elastisch worden.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_69629448
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef Crack_ het volgende:
het wordt toch wijder? Of waarom doet bij sommige mensen ontmaagding "zo verschrikkelijk veel pijn" en even later niet meer?!
maagdenvlies.

(lang niet bij iedereen trouwens)
pi_69629653
En omdat ze het vaak eng vinden de eerste keer
Jij was ook ooit nieuw.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:46:54 #32
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69629678
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:01 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Jup, toen die tijd iig, nu ben ik een proud single mom hehe
Ja, fijn, op je 25e met 2 kinderen zitten zonder partner

Verder schijnt de vrouw haar bekkenbodemspier te kunnen trainen, waardoor ze de man beter kan "omklemmen"..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:48:32 #33
158452 IQM
I am the one
pi_69629723
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ja, fijn, op je 25e met 2 kinderen zitten zonder partner
Wat is het probleem?
Scio Melius
Gelul.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:58:26 #34
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69633026
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef IQM het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Kinderen opvoeden zonder mannelijk figuur. Even uitgesloten dat haar partner gestorven is (dat hoop ik nl. niet voor dr) vind ik het nou niet echt iets om trots op te zijn..

Daarnaast zal het vinden van een vriend/man lastig zijn als je al 2 kleintjes rond hebt lopen. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken...
Leer spaties gebruiken!
pi_69634202
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Kinderen opvoeden zonder mannelijk figuur. Even uitgesloten dat haar partner gestorven is (dat hoop ik nl. niet voor dr) vind ik het nou niet echt iets om trots op te zijn..

Daarnaast zal het vinden van een vriend/man lastig zijn als je al 2 kleintjes rond hebt lopen. Ikzelf moet er bijv. niet aan denken...
sommige mannelijke figuren kan je beter kwijt als rijk zijn tijdens de opvoeding. Daar al aan gedacht?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:03:47 #36
159841 Dzy
It is I
pi_69636452
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

sommige mannelijke figuren kan je beter kwijt als rijk zijn tijdens de opvoeding. Daar al aan gedacht?
`
Die gozer is 25, woont nog bij z'n ouders, betaalt geen huur maar is wel "financieel zelfstandig". Ik denk niet dat hij erg veel snapt van de echte wereld.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_69658398
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:18 schreef La_Vita het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat nadat een vrouw kinderen heeft gehad het weer even strak is als voorheen. Vrouwen zeggen altijd van wel maar volgens mij is dat puur uit schaamte
Toch is het zo, het is ook niet zo dat er even zomaar een baby uitkomt, maar het lichaam maakt heel wat hormonen en shit aan om dat mogelijk te maken, weekmakers voor spieren en pezen bv, het iets uitdijen van het bekken, er gaat een hoop aan vooraf.

Zolang de bekkenbodem niet beschadigt is er eigenlijk niets wat een vagina wijder kan maken, wel is het zo dat als je op dat moment bezig bent en gespeeld hebt met wat grotere voorwerpen dat het vlak daarna wel iets wijder is, maar een orgasme eroverhee en het is weer zoals het was.
De volgende dag ben je gewoon weer zoals je was.

Zelfs dingen als fisten maken niet wijder, zolang er niet geforceerd wordt waardoor haarscheurtjes kunnen ontstaan die de rek tegen kunnen gaan.
Het strakheidssyndroom maakt dat veel vrouwen erg bang zijn om "wijd" te worden, maar het is een ongerede angst, forceer niets en alles komt gewoon weer helemaal goed.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_69658450
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef Crack_ het volgende:
het wordt toch wijder? Of waarom doet bij sommige mensen ontmaagding "zo verschrikkelijk veel pijn" en even later niet meer?!
Spanning voornamelijk, dat geeft een erg strakke bekkenbodem(schrap zetten) en dat doet pijn, ook kan het maagdenrandje stug zijn en pijnlijk inscheuren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:43:57 #39
158452 IQM
I am the one
pi_69658455
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch is het zo, het is ook niet zo dat er even zomaar een baby uitkomt, maar het lichaam maakt heel wat hormonen en shit aan om dat mogelijk te maken, weekmakers voor spieren en pezen bv, het iets uitdijen van het bekken, er gaat een hoop aan vooraf.

Zolang de bekkenbodem niet beschadigt is er eigenlijk niets wat een vagina wijder kan maken, wel is het zo dat als je op dat moment bezig bent en gespeeld hebt met wat grotere voorwerpen dat het vlak daarna wel iets wijder is, maar een orgasme eroverhee en het is weer zoals het was.

Zelfs dingen als fisten maken niet wijder, zolang er niet geforceerd wordt waardoor haarscheurtjes kunnen ontstaan die de rek tegen kunnen gaan.
Het strakheidssyndroom maakt dat veel vrouwen erg bang zijn om "wijd" te worden, maar het is een ongerede angst, forceer niets en alles komt gewoon weer helemaal goed.
Scio Melius
Gelul.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2009 @ 10:46:03 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69658505
Na 3 kinderen knijpt ze nog als een oester.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:58:21 #41
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_69658831
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet je laten volpompen door dat soort gasten... Lijkt me simpel.
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef Dzy het volgende:

[..]
Die gozer is 25, woont nog bij z'n ouders, betaalt geen huur maar is wel "financieel zelfstandig". Ik denk niet dat hij erg veel snapt van de echte wereld.
Pleur op newb. Ga even ontopic met je gezwets..
Leer spaties gebruiken!
pi_69658902
Vrouwen die op hun 25e al twee kinderen hebben en geen man, zijn overduidelijk te wijd, en die moet ik dus niet. Voordat we weer gezeur krijgen: dat komt doordat ze over een slap karakter beschikken, wat samenhangt met de strakheid van de vagina/
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:03:57 #43
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_69658988
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vrouwen die op hun 25e al twee kinderen hebben en geen man, zijn overduidelijk te wijd, en die moet ik dus niet. Voordat we weer gezeur krijgen: dat komt doordat ze over een slap karakter beschikken, wat samenhangt met de strakheid van de vagina/
!
Huilen dan.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:22:28 #44
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69661395
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef erodome het volgende:

[..]

en wat nou als je wilt dat het minder strak wordt? Moet je dan de arts maar vragen of ze je niet willen hechten na de bevalling ?
My mama didn't raise no fool
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:25:04 #45
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_69661468
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:36 schreef Ernemmertje het volgende:
heb zelf 2 mooie kleine kindjes op de wereld gezet, ik ben ook nog erg jong (dus nog elastisch zat hehe) heb dus geen probleem, alles is weer netjes zoals het was gelukkig, haha.

Maar als je heel veel kinderen neemt en naamate je ouder wordt word alles ook minder elastisch en ja ben je tog wel iets wijder lijkt me (ben blij dak jong moeder ben geworden...)

Of die rare gastjes die aan fistfucking doen of super grote voorwerpen erin stoppen elke dag, dan word je zeker weten wel wijder whahaha. Maar na een paar kinderen hoef je niet meteen gelijk veel wijder te zijn hoor.
quote:
geboortedatum: 18-07-1985
En dan al 2 kinderen. Dat is aardig jong ja
Hoe jong was je toen je de eerste kreeg?
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_69662909
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet je laten volpompen door dat soort gasten... Lijkt me simpel.
Dat lijkt heel simpel, maar het kan natuurlijk per ongeluk gegaan zijn. Maar dan is voor mij abortus wel een optie, maar voor sommige niet natuurlijk.
Of je kan verblind zijn van verliefdheid. Niet iedereen kan op dat soort momentje rationeel denken.

Ik zeg ook niet dat het goed is, maar het kan.
ik ben het dus met je eens dat het misschien niet iets is om supertrots op te zijn, maar ik kan me voorstellen dat je toch blij bent met je eigen kindjes
quote:
[..]

Pleur op newb. Ga even ontopic met je gezwets..
niet om het een of ander, maar jouw opmerking was natuurlijk het eerst offtopic
pi_69681966
Een beetje googlen en dan kan je op verschillende plekken lezen dat er vrouwen zijn die wel wijder zijn of gevoellozer na een bevalling. Je moet de spieren dan ook altijd goed trainen na een bevalling, maar dan nog kan de rek er na een X aantal kinderen er wel uit zijn...daarvoor bestaan dan ook operatieve oplossingen.

Er zijn ook vrouwen die juist droger zijn en strakker aanvoelen hierdoor...vooral als je borstvoeding geeft is het nog wel eens lastig nat te worden.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_69682651
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef P8 het volgende:
En die wijven vervolgens zeiken dat "die man zo'n kleine piemel had"
Bullshit, je vagina is gewoon wijd!
Ahahaha je hebt jezelf nu verraden!
Je hebt een kleintje dus
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69682790
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69686164
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Geldt dit ook voor het poepgat?
Jazeker, mijn vrouw hoeft haar kringspieren niet eens meer te ontspannen en er komt al een zachte chocolade kleur stront uit glijden. Erg geil moet ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')