bij mij nog wel wat meer, maar zal het alsnog niet zo snel weggevenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar om privacy redenen bedoel ik. Zijn weinig mensen van mijn leeftijd die zo heten.
Je eigen naam gebruiken als usernamequote:Op maandag 1 juni 2009 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
daarom is t ook zo gek dat een boel mensen hun naam in de username zetten, behalve als je sander heet idd
jep.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe men iets als 'WO Natuurkunde' of 'Hbo Bedrijfsinformatica' verkeerd kan gebruiken.
Ik zit toch in de bovenste kaste.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:04 schreef Syb-rund. het volgende:
jep.
emimich is gewoon bang om op zijn plaats te worden gewezen en uit zijn illusie te worden geschopt
Je zelfgemaakte kaste. Chapeau. Toen ik vroeger oorlogje speelde met mijn speelgoedsoldaatjes won ik ook altijd.quote:
En wie(ns kloon) ben jij?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Een serieuze discussie in klb sc? *pakt popcorn
niet meer, we gaan hem eens eerlijk indelenquote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je zelfgemaakte kaste. Chapeau. Toen ik vroeger oorlogje speelde met mijn speelgoedsoldaatjes won ik ook altijd.
In de kaste win of verlies je niet, maar er zitten wel winnaars en verliezers is. Volg je me nog?quote:Op maandag 1 juni 2009 18:08 schreef Florian_ het volgende:
Je zelfgemaakte kaste. Chapeau. Toen ik vroeger oorlogje speelde met mijn speelgoedsoldaatjes won ik ook altijd.
Mijn willekeur, duh.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de selectiecriteria voor de diverse kasterangen eigelijk
of onze internetheld je mag of niet, duhquote:Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de selectiecriteria voor de diverse kasterangen eigelijk
goed systeemquote:
in dat geval:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
of onze internetheld je mag of niet, duh
Bwhehequote:Op maandag 1 juni 2009 18:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je maar genoeg in de picture komt dan in de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |