abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69608331
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Maar om privacy redenen bedoel ik. Zijn weinig mensen van mijn leeftijd die zo heten.
bij mij nog wel wat meer, maar zal het alsnog niet zo snel weggeven
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69608358
BT: er is een update in het piepjestopic!
pi_69608359
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
daarom is t ook zo gek dat een boel mensen hun naam in de username zetten, behalve als je sander heet idd
Je eigen naam gebruiken als username
Teh creativiteit...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:04:56 #29
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69608378
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe men iets als 'WO Natuurkunde' of 'Hbo Bedrijfsinformatica' verkeerd kan gebruiken.
jep.

emimich is gewoon bang om op zijn plaats te worden gewezen en uit zijn illusie te worden geschopt
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69608438
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:04 schreef Syb-rund. het volgende:
jep.

emimich is gewoon bang om op zijn plaats te worden gewezen en uit zijn illusie te worden geschopt
Ik zit toch in de bovenste kaste.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:07:55 #31
181126 MouzurX
Misschien?
pi_69608458
Een serieuze discussie in klb sc? *pakt popcorn
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:08:29 #32
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69608468
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik zit toch in de bovenste kaste.
Je zelfgemaakte kaste. Chapeau. Toen ik vroeger oorlogje speelde met mijn speelgoedsoldaatjes won ik ook altijd.
Primum non nocere
  maandag 1 juni 2009 @ 18:10:20 #33
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69608507
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef MouzurX het volgende:
Een serieuze discussie in klb sc? *pakt popcorn
En wie(ns kloon) ben jij?
  maandag 1 juni 2009 @ 18:10:39 #34
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69608515
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ik zit toch in de bovenste kaste.
niet meer, we gaan hem eens eerlijk indelen
BT -> kaste 2
Emimich -> kaste 3
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:10:41 #35
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69608516
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:08 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Je zelfgemaakte kaste. Chapeau. Toen ik vroeger oorlogje speelde met mijn speelgoedsoldaatjes won ik ook altijd.
Ik moest lachen.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 18:12:09 #36
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69608544
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:10 schreef Marurk het volgende:

[..]

En wie(ns kloon) ben jij?
Een kloon met 16k posts?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69608557
wat zijn de selectiecriteria voor de diverse kasterangen eigelijk
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69608559
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:08 schreef Florian_ het volgende:
Je zelfgemaakte kaste. Chapeau. Toen ik vroeger oorlogje speelde met mijn speelgoedsoldaatjes won ik ook altijd.
In de kaste win of verlies je niet, maar er zitten wel winnaars en verliezers is. Volg je me nog?
pi_69608570
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de selectiecriteria voor de diverse kasterangen eigelijk
Mijn willekeur, duh.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:14:24 #40
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69608598
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de selectiecriteria voor de diverse kasterangen eigelijk
of onze internetheld je mag of niet, duh
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69608612
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:13 schreef Emimich het volgende:

[..]

Mijn willekeur, duh.
goed systeem
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:15:05 #42
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69608624
Wanneer kom ik dan eens in de kaste _!
  maandag 1 juni 2009 @ 18:15:28 #43
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69608633
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een kloon met 16k posts?
Daarom gebruikte ik ook haakjes
  maandag 1 juni 2009 @ 18:15:35 #44
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_69608638
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

of onze internetheld je mag of niet, duh
in dat geval:

emimich dat je jeukbulten mag krijgen op je kroonjuwelen

mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:15:52 #45
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69608649
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:15 schreef Marurk het volgende:
Wanneer kom ik dan eens in de kaste _!
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69608702
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:14 schreef swarmahoer het volgende:
goed systeem
Inderdaad.
pi_69608710
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:15 schreef Marurk het volgende:
Wanneer kom ik dan eens in de kaste _!
Als je maar genoeg in de picture komt dan in de volgende.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 18:17:51 #48
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69608715
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:15 schreef Marurk het volgende:

[..]

Daarom gebruikte ik ook haakjes
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 18:18:29 #49
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69608731
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:17 schreef Emimich het volgende:

[..]

Als je maar genoeg in de picture komt dan in de volgende.
Bwhehe
pi_69608866
JVT op Pinkpop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')