Daarom moet je ook in Nederland de voogdij regelen voor de scheiding.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef paddy het volgende:
En weer een kind de dupe van egoïstische ouders.
I.p.v proberen het kind beide ouders te laten kennen gaan ze elkaar weer te lijf met als inzet het kind.
Hoe denkt het kind er eigenlijk over? Dat is toch het belangrijkste? En wil ze over een paar jaar weer bij de andere ouder wonen? Hoppa, totaal onbelangrijk wat de ouders willen. Ze doen net of het hun bezit is i.p.v een gift waar je voor MAG zorgen tot het oud genoeg is om haar eigen leven te leiden.
Daar zouden rechters naar moeten kijken. Zolang niemand het kind heeft mishandeld horen beide ouders elkaar de mogelijkheid te geven het kind beide ouders te zien, al was de partner nog zo gemeen en walgelijk tegen je.
Hoeft niet. Als ze de rechtzaak onverwachts verliest kan ze alsnog besluiten te vertrekken met kind. Daar sta je dan als vader met gelijk van de rechter.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan had die vader het moeten oplossen via justitie, vooraf, en niet dat kind van de speelplaats grissen en ontvoeren.
Als die moeder met dat kind naar de Oekraïne had willen vluchten, had ze dat wel eerder gedaan. Als pa met de papieren die hij claimde te bezitten naar de Nederlandse rechter was gegaan, dan had die zich erover kunnen buigen en een beslissing kunnen nemen.
Gewoon regelen dat het niet zonder papieren kan, dan heb je voldoende zekerheden als vaderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als ze de rechtzaak onverwachts verliest kan ze alsnog besluiten te vertrekken met kind. Daar sta je dan als vader met gelijk van de rechter.
Zijn huidige vrouw komt uit Rusland!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, want elke Oekraiense (GEEN Rusland!!) is een postorderbruidje...![]()
Hij denkt juist aan zijn carriere, door het kind bij moeder te laten.quote:En beter dat die man denkt aan het kind dan aan zijn carriere en het kind laat verslonzen.
Niet zonder mijn ouders, nee.quote:Jij bent nooit bij oma geweest toen je klein was?
De vader is mogelijk OOK Amerikaan. Hij is in elk geval OOK Nederlander. Sowieso van geboorte.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De Vader is Amerikaan, de moeder Oekrainse en Katja ook en zijn beide niet Amerikaan?
Dat lijkt me de verklaring want een Amerikaanse rechter zou nooit van zijn leven een Amerikaanse kind van een Amerikaanse vader naar Nederland sturenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
De vader is mogelijk OOK Amerikaan. Hij is in elk geval OOK Nederlander. Sowieso van geboorte.
Helemaal met je eens. Echter, in dit geval heeft vader het kind met de moeder in Nederland geparkeerd, terwijl hijzelf in Amerika een nieuw leven op ging bouwen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:55 schreef paddy het volgende:
En weer een kind de dupe van egoïstische ouders.
I.p.v proberen het kind beide ouders te laten kennen gaan ze elkaar weer te lijf met als inzet het kind.
Hoe denkt het kind er eigenlijk over? Dat is toch het belangrijkste? En wil ze over een paar jaar weer bij de andere ouder wonen? Hoppa, totaal onbelangrijk wat de ouders willen. Ze doen net of het hun bezit is i.p.v een gift waar je voor MAG zorgen tot het oud genoeg is om haar eigen leven te leiden.
Daar zouden rechters naar moeten kijken. Zolang niemand het kind heeft mishandeld horen beide ouders elkaar de mogelijkheid te geven het kind beide ouders te zien, al was de partner nog zo gemeen en walgelijk tegen je.
Hoe is die moeder in Nederland gekomen? Dat kan alleen als ze via haar huwelijk de Nederlandse nationaliteit heeft lijkt mequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Echter, in dit geval heeft vader het kind met de moeder in Nederland geparkeerd, terwijl hijzelf in Amerika een nieuw leven op ging bouwen.
Het is wel een beetje lastig om dan een goed contact met je kind te onderhouden op zo'n afstand.
In het vorige topic kwam schijnbaar ook aan bod dat die vader nogal losse handjes had waar het zijn relatie met zijn Oekraïnse vrouw (of dit nou nummer 5 of nummer 6 was) betrof.
Heb niet echt zin om alles terug te lezen. Misschien is Katja wel Nederlandse, omdat haar vader dat is?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe is die moeder in Nederland gekomen? Dat kan alleen als ze via haar huwelijk de Nederlandse nationaliteit heeft lijkt me
Ik vroeg naar haar moederquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om alles terug te lezen. Misschien is Katja wel Nederlandse, omdat haar vader dat is?
Als zij geboren is in Amerika, maar niet de Amerikaanse nationaliteit heeft, dan heeft ze, denk ik, beide nationaliteiten van haar ouders, dus de Oekraïnse en de Nederlandse. Wellicht is die vader later genaturaliseerd tot Amerikaan.
Jaha, maar als Katja Nederlandse is, dan mag zij EN haar moeder in Nederland wonen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vroeg naar haar moeder
Tja, of die vader de waarheid spreekt daarover, is natuurlijk maar de vraag.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
De vader zegt in ieder geval dat Katja's moeder niks meer van zich heeft laten horen, Katja nooit meer belt, geen kerstkaart heeft gestuurd enz. En dat de moeder onmiddelijk met Katja naar de Oekraine zal vertrekken als ze weer in NL is.
Ik vind het alleen gek dat de moeder dan alle moeite doet haar kind naar NL te krijgen maar niet belt of een kaartje stuurt.![]()
Ik vind het in ieder geval te kinderachtig voor woorden.
Niet waarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Jaha, maar als Katja Nederlandse is, dan mag zij EN haar moeder in Nederland wonen.
Hij heeft dat geregeld dus. Als ze gescheiden is zal ze wel een permanente verblijfsvergunning hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Jaha, maar als Katja Nederlandse is, dan mag zij EN haar moeder in Nederland wonen.
Het moet toch eenvoudig te controleren zijn of het zo is dat de vader van Katja voor mishandelingen is aangehouden en gedagvaard en de moeder in een 'blijf van 'm'n lijf huis' heeft gezeten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:17 schreef Nessajah het volgende:
Moeders kant van het verhaal:
http://www.helpkatjaterug.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=86
Vaders kant van het verhaal:
http://www.kovandijkvertelt.nl/category/katja-leendertz/
Erg he dat mannen gewoon lekere verse dames vanuit een ander land halen in plaats van die arrogante Nederlandse vrouwen. Ik woon nu in een land waar de vrouwen voor het oprapen liggen perfect gewoon. Ik hoef er natuurlijk niet voor te betalen dat is me de eer te na. Maar ik moet zeggen het is een heel verschil met Nederlandse vrouwen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef deedeetee het volgende:
Vind al die postorder bruiden maar een rare zaak. Wat is er mis met de man dat hij niet een gewone relatie met iemand kan krijgen maar vrouwen steeds moet (om)kopen ?
Dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:07 schreef niet_links het volgende:
[..]
Erg he dat mannen gewoon lekere verse dames vanuit een ander land halen in plaats van die arrogante Nederlandse vrouwen. Ik woon nu in een land waar de vrouwen voor het oprapen liggen perfect gewoon. Ik hoef er natuurlijk niet voor te betalen dat is me de eer te na. Maar ik moet zeggen het is een heel verschil met Nederlandse vrouwen.
Moet je helemaal zelf weten, maar trek daar geen kind in mee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:07 schreef niet_links het volgende:
Erg he dat mannen gewoon lekere verse dames vanuit een ander land halen in plaats van die arrogante Nederlandse vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |