abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78774438
quote:
Het moet toch eenvoudig te controleren zijn of het zo is dat de vader van Katja voor mishandelingen is aangehouden en gedagvaard en de moeder in een 'blijf van 'm'n lijf huis' heeft gezeten?

De bewijzen van die Ko van Dijk echter.
Hij zegt dat de moeder het geld van de donaties voor zichzelf gebruikt? Nou, aangifte doen dan!
Ze belt nooit, stuurt geen kerstkaart en zal meteen naar de Oekraine vertrekken als Katja weer in NL is. Met die vermoedens moet ie naar de politie!

Wil niet zeggen dat de verhaal van de moeder om over naar huis te schrijven is, ze maken elkaar gewoon zwart, maar geloof haar verhaal toch net iets meer.

En voor Ko van Dijk zijn een paar foto's van dochter en vader genoeg bewijs dat ze bij hem gelukkiger is.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 14:52:39 #222
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_78775149
Spreken over een stabiele gezinssituatie met een vader die al 5 echtgenotes heeft versleten ?

Hoe lang zou het huidige huwelijk stand houden ? En mag het kind dan wel terug naar haar moeder als de vader geen vervangmoeder meer heeft voor haar?
Of maakt dat niet uit want hij vind zó weer een nieuwe
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:07:17 #223
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78775819
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef deedeetee het volgende:

Vind al die postorder bruiden maar een rare zaak. Wat is er mis met de man dat hij niet een gewone relatie met iemand kan krijgen maar vrouwen steeds moet (om)kopen ?
Erg he dat mannen gewoon lekere verse dames vanuit een ander land halen in plaats van die arrogante Nederlandse vrouwen. Ik woon nu in een land waar de vrouwen voor het oprapen liggen perfect gewoon. Ik hoef er natuurlijk niet voor te betalen dat is me de eer te na. Maar ik moet zeggen het is een heel verschil met Nederlandse vrouwen.
mai pen rai
pi_78775873
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:07 schreef niet_links het volgende:

[..]

Erg he dat mannen gewoon lekere verse dames vanuit een ander land halen in plaats van die arrogante Nederlandse vrouwen. Ik woon nu in een land waar de vrouwen voor het oprapen liggen perfect gewoon. Ik hoef er natuurlijk niet voor te betalen dat is me de eer te na. Maar ik moet zeggen het is een heel verschil met Nederlandse vrouwen.
Dat is een andere discussie.

En waar het om gaat is dat het niet goed is voor een kind als haar vader om de zoveel tijd een nieuwe partner heeft.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:41:18 #225
3542 Gia
User under construction
pi_78777170
quote:

Erg he dat mannen gewoon lekere verse dames vanuit een ander land halen in plaats van die arrogante Nederlandse vrouwen.
Moet je helemaal zelf weten, maar trek daar geen kind in mee.

De laatste 4 echtgenotes van deze man komen uit oostbloklanden. Dat is geen betrouwbare basis voor een kind. Wat als Paultje weer op deze Olya is uitgekeken en begint te meppen? Schijnbaar kan het bij hem niet lang goed gaan met zijn vrouwen, daarom is hij al aan zijn 6de.
pi_78777268
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef deedeetee het volgende:
Spreken over een stabiele gezinssituatie met een vader die al 5 echtgenotes heeft versleten ?

Een alleenstaande moeder die heel de dag werkt en persona non-grata is in de VS lijkt me ook niet echt een stabiele factor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:50:27 #227
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_78777531
quote:

[..]

Het is je van harte gegund geniet er maar van Maar ik had het hier over iemand die de brave huisvader en gezinsman uithangt. En dat komt dan wat minder overtuigend over als je de ene na de andere vrouw afwerkt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 5 maart 2010 @ 15:56:38 #228
3542 Gia
User under construction
pi_78777811
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een alleenstaande moeder die heel de dag werkt en persona non-grata is in de VS lijkt me ook niet echt een stabiele factor
Hoezo persona non grata? Wat heeft ze gedaan dan? Ze heeft er geen verblijfsvergunning, doordat die zak dat zo geregeld had. Ben benieuwd of zijn huidige vrouw wel een verblijfsvergunning en werkvergunning heeft.

En dat een alleenstaande moeder werkt is voor Nederlandse begrippen maar heel normaal. Goh, stel je voor dat ze hier bijstand had en niet zou werken, dan zou het nog veel erger zijn. Niet dan?
pi_78777929
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo persona non grata? Wat heeft ze gedaan dan? Ze heeft er geen verblijfsvergunning, doordat die zak dat zo geregeld had. Ben benieuwd of zijn huidige vrouw wel een verblijfsvergunning en werkvergunning heeft.

En dat een alleenstaande moeder werkt is voor Nederlandse begrippen maar heel normaal. Goh, stel je voor dat ze hier bijstand had en niet zou werken, dan zou het nog veel erger zijn. Niet dan?
Ze kan er niet zijn voor haar kind en heeft bovendien geen familie die voor extra hulp kan zorgen. Haar ex man heeft zeer waarschijnlijk altijd een ouder in huis

Ze is persona non grata, dat staat zelfs op haar eigen website
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78778208
Wat een onzin dat een alleenstaande moeder er niet kan zijn voor haar kind!

Hier kan ik me dus echt boos om maken. Zit de alleenstaande moeder thuis, zit ze op haar luie reet te niksen zo vinden sommigen, werkt ze, is ze er niet voor haar kind.
Het is ook nooit goed.

Voelen sommige mannen zich wat dit aangaat ineens aangetast in hun eer of nuttigheid ofzo?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:07:05 #231
3542 Gia
User under construction
pi_78778253
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze kan er niet zijn voor haar kind en heeft bovendien geen familie die voor extra hulp kan zorgen. Haar ex man heeft zeer waarschijnlijk altijd een ouder in huis

Ze is persona non grata, dat staat zelfs op haar eigen website
Goh, waarom zijn mensen hier altijd zo woedend op die alleenstaande moeders die niet werken, omdat ze liever zelf voor hun kinderen zorgen? Waarom moeten die luie donders gaan werken?

Dat kind is 8 jaar, gaat naar school. In Ede, waar moeder woont, woont ook oma. (de moeder van vaders kant) Dus het is onzin dat er totaal geen opvang is. Daarnaast bestaat er in Nederland ook nog zoiets als naschoolse opvang. Dus, dat komt wel goed.

Dat persona non grata snap ik niet, hoor. Meestal geldt dat alleen voor criminelen. Zal in elk geval wel de schuld zijn van vadertje lief.
pi_78778524
Heeft de moeder 12 weken per jaar vakantie?

De grootouders van vader's kant, die zullen vast bereid zijn om te helpen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:15:15 #233
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78778601
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het is je van harte gegund geniet er maar van Maar ik had het hier over iemand die de brave huisvader en gezinsman uithangt. En dat komt dan wat minder overtuigend over als je de ene na de andere vrouw afwerkt.
Wat jammer nu was niet echt de reactie waar ik op hoopte

Geef je wel gelijk overigens dat komt dan niet goed over.
mai pen rai
pi_78778618
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke werkende ouders hebben dat wel?
En de naschoolse opvang is ook in de schoolvakanties open, net als de kinderopvang. Enkel zon-en feestdagen zijn een probleem.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:16:28 #235
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78778658
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie.

En waar het om gaat is dat het niet goed is voor een kind als haar vader om de zoveel tijd een nieuwe partner heeft.
Vertel dat aan mijn ex vrouw die nu al 5 verschillende partners gehad heeft. Het zijn niet altijd mannen die fout zitten. Maar ik geef je gelijk hoor voor een kind is het niet goed.
mai pen rai
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:17:10 #236
3542 Gia
User under construction
pi_78778688
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

De grootouders van vader's kant, die zullen vast bereid zijn om te helpen
Geldt dat niet voor vele andere alleenstaande moeders? Ook die lossen dat op. Ook in de zomervakantie zijn er kinderdagverblijven open.

Daarnaast heeft vader destijds moeder en dochter bewust in Ede geparkeerd, juist omdat zijn moeder in de buurt woont.
pi_78778742
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:16 schreef niet_links het volgende:

[..]

Vertel dat aan mijn ex vrouw die nu al 5 verschillende partners gehad heeft. Het zijn niet altijd mannen die fout zitten. Maar ik geef je gelijk hoor voor een kind is het niet goed.
Eh, tja? Ik heb ook al veel verschillende partners gehad hoor. Maar toen had ik nog geen kind. En was piepjong. Is toch vrij normaal denk ik zo.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:20:23 #238
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78778833
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Eh, tja? Ik heb ook al veel verschillende partners gehad hoor. Maar toen had ik nog geen kind. En was piepjong. Is toch vrij normaal denk ik zo.
Bedoel 5 verschillende partners toen ze een kind had.. ik was nummer 2 ben nog extra lang bij haar gebleven voor de kinderen. Maar goed mocht allemaal niet baten.
mai pen rai
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:24:24 #239
3542 Gia
User under construction
pi_78779018
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:20 schreef niet_links het volgende:

[..]

Bedoel 5 verschillende partners toen ze een kind had.. ik was nummer 2 ben nog extra lang bij haar gebleven voor de kinderen. Maar goed mocht allemaal niet baten.
Nou ja, zoals je zelf al zegt is dat niet goed voor een kind. Dan snap je ook wel dat het geen stabiele basis is voor Katja bij een vader die vrouwen verslijt als schoenen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 16:30:55 #240
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_78779316
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Nou ja, zoals je zelf al zegt is dat niet goed voor een kind. Dan snap je ook wel dat het geen stabiele basis is voor Katja bij een vader die vrouwen verslijt als schoenen.
Lees dan wat ik eerder zeg, ik geef jullie gelijk dit is niet goed voor katja, ik zat gewoon wat te trollen over postorder bruidjes enzo omdat vrouwen daar zo lekker gevoelig over zijn.
mai pen rai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')