Morgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
Morgen![]()
Ben een tijdje FOK-moe geweest denk ikZou zomaar kunnen komen door het mooie weer en de vakantie
Veel gemist hier?
Haha. Is hans op vakantie of ook fok-moe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen![]()
Je komt Hans vervangen?Want die is vertrokken boor een tijdje geloof ik
Ik denk 3fm en fok moequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha. Is hans op vakantie of ook fok-moe?
Okee. Tja het is vandaag weer bijster goed weer hier dus daar ga ik het ook nog even van nemenquote:
Ik heb al 5 weken zomervakantiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef themauster het volgende:
nog 5 weken werken en dan is het toch echt zomervakantie ik kan niet wachten
Dat lijkt me echt lekker maar zou me op den duur gaan vervelen na 5 week vakantiequote:
Daarom werk ik ook gewoon in mijn zomervakantiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lekker maar zou me op den duur gaan vervelen na 5 week vakantie
wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook gewoon in mijn zomervakantieBehalve vandaag en morgen
ik heb gisteravond zitten teruglezen en zag dat hans het tijd vond voor een fok en 3fm sabbatical .quote:
Wauw. Die Twitter garp was dus een garp te ver.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb gisteravond zitten teruglezen en zag dat hans het tijd vond voor een fok en 3fm sabbatical .
hij heeft zijn av en zijn onderschrift verwijdert dus ik denk dat ie wel een poosje weg is
Zeker jaquote:
Welke garp precies? Heb tijdje wat minder meegelezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:49 schreef on_air het volgende:
Wauw. Die Twitter garp was dus een garp te ver.
Welke smaak?quote:
Jupquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:30 schreef broer het volgende:
Ik neem aan dat hij een bewuste keuze heeft gemaakt, dus misschien is het ook wel zo netjes om hem gewoon even met rust te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |