Morgenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:09 schreef TIM-846 het volgende:
Morgen![]()
Ben een tijdje FOK-moe geweest denk ikZou zomaar kunnen komen door het mooie weer en de vakantie
Veel gemist hier?
Haha. Is hans op vakantie of ook fok-moe?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Morgen![]()
Je komt Hans vervangen?Want die is vertrokken boor een tijdje geloof ik
Ik denk 3fm en fok moequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:12 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Haha. Is hans op vakantie of ook fok-moe?
Okee. Tja het is vandaag weer bijster goed weer hier dus daar ga ik het ook nog even van nemenquote:
Ik heb al 5 weken zomervakantiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:19 schreef themauster het volgende:
nog 5 weken werken en dan is het toch echt zomervakantie ik kan niet wachten
Dat lijkt me echt lekker maar zou me op den duur gaan vervelen na 5 week vakantiequote:
Daarom werk ik ook gewoon in mijn zomervakantiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lekker maar zou me op den duur gaan vervelen na 5 week vakantie
wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook gewoon in mijn zomervakantieBehalve vandaag en morgen
ik heb gisteravond zitten teruglezen en zag dat hans het tijd vond voor een fok en 3fm sabbatical .quote:
Wauw. Die Twitter garp was dus een garp te ver.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef themauster het volgende:
[..]
ik heb gisteravond zitten teruglezen en zag dat hans het tijd vond voor een fok en 3fm sabbatical .
hij heeft zijn av en zijn onderschrift verwijdert dus ik denk dat ie wel een poosje weg is
Zeker jaquote:
Welke garp precies? Heb tijdje wat minder meegelezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:49 schreef on_air het volgende:
Wauw. Die Twitter garp was dus een garp te ver.
Welke smaak?quote:
Jupquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:30 schreef broer het volgende:
Ik neem aan dat hij een bewuste keuze heeft gemaakt, dus misschien is het ook wel zo netjes om hem gewoon even met rust te laten.
Klinkt goedquote:
Spice Girls!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:42 schreef themauster het volgende:
ik snap niet dat iedereen op Wannabe stemt terwijl Viva forever toch echt leuker is
Begrijpelijk... het kind kan namelijk echt niet live zingen.... leuk voor op de cd maar live is het een ramp!quote:
Misschien ben ik je nog tegen gekomenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag mensen, weer lekker bruingebakken terug van Pinkpop... was erg leuk ondanks dat ik er vantevoren niet eens zo naar uitkeek!
Maar heb echt hele gave dingen gezien en gehoord... zoals deze Killers
Maar Snow Patrol overtrof wat mij betreft alles, samen met Kyteman![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef Timo20 het volgende:
Daar zijn we weer![]()
![]()
![]()
Pinkpop was weer ge-wel-dig![]()
![]()
wat een feest
![]()
![]()
![]()
Zometeen een uitgebreid verslag
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand me trouwens even een beknopte versie van het verdwijnen van Hans geven
Heeft ie dat ergens aangekondigd in een topic ofzo
Wel jammer
Jep, alleen liepen wij toen net wegquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Mando Diao was leuk ja... Dance with Somebody is echt een hele fijne kneiter!
Dan ben je wel heel fout bezigquote:
Inderdaad, je weet toch gewoon dat die hit nog moet komenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel fout bezigGloria was ook cool
Ik zag ineens oud-klasgenoten, die liepen weg. Ik er achteraan. Toen stonden we volgens mij in die 'rustig aan laan', en toen hoorde we Dance with somebody.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel fout bezigGloria was ook cool
Ik vind 'm mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Val spreekwoordelijk kapot met je Hallelujah, doos![]()
.
Heb ik het toch beter geregeld hier... aangezien ik hier al een uur of 1,5 in m'n eentje zit. De rest is vrij (uitrusten van Pinkpopquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef themauster het volgende:
er zit hier een collega die al de hele dag zit te schelden wordt er zelf ook nog chagrijning van
Dat moeten zal het inderdaad zijn... hij zal niet elk liedje prijsgeven voor een live-opname.. moet wel een bepaalde exclusiviteit hebben denk ik om naar zijn show te gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje kansloos dat ze steeds weer dezelfde drie nummers van Bruce (moeten) uitzenden....
Ach er is wel weer mis met jouquote:
Ze mochten drie nummers uitzenden idd. Maar die hebben we nu al tig keer op tv gezien en nog vaker op 3FM gehoord. Da's nogal jammer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat moeten zal het inderdaad zijn... hij zal niet elk liedje prijsgeven voor een live-opname.. moet wel een bepaalde exclusiviteit hebben denk ik om naar zijn show te gaan
Het is ook gewoon een echte actie van Page.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef 3FMaster het volgende:
WTF?! Coen & Sander over vochtig toiletpapier in een reclame?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Sirolf het volgende:
Die Coen en Sander, nu hebben ze van hun running gag een reclame gemaakt!http://www.iedereenaanhetvochtig.nl/
Wat nu weer?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en de technicus zat weer te prutsen bij het begin van het nieuws.
Normaal is 't piep-piep-piep *praatje* 3fm-nos-headlines-shout, maar nu kwam de naamshout gelijk aan het begin.quote:
Amy MacDonald was toch echt een van de teleurstellingen... ze heeft 5 verschillende liedjes die allemaal op de muziek van This is the Life zijn geschrevenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit nog even na te genieten van Macdonald @ PP.
Mooie cover van Mr Brightside
O, was dat zingen? Ik dacht dat ze een comedy-act tussendoor hadden geprogrammeerd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:51 schreef TheVulture het volgende:
En zingen, tja laat ik zeggen dat ik haar stemgeluid matig vind
Och, 't is altijd nog beter dan Sylvia Swart...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amy MacDonald was toch echt een van de teleurstellingen... ze heeft 5 verschillende liedjes die allemaal op de muziek van This is the Life zijn geschreven![]()
Ieder zn meningquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amy MacDonald was toch echt een van de teleurstellingen... ze heeft 5 verschillende liedjes die allemaal op de muziek van This is the Life zijn geschreven![]()
Vond het wel cool hoe ze Bruce deedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
Venemaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:08 schreef MichielV het volgende:
Goedenavond!
Clark Griswold:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Val spreekwoordelijk kapot met je Hallelujah, doos![]()
.
sjalalala?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Deze plaat zaterdag nog live gehoord...
...door Plork en de Aannemers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |