Rabberingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:49 schreef themauster het volgende:
Wie doet eigenlijk de afterparty vanavond?
dus je bent nu 16?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:13 schreef erfc4ever het volgende:
The Darknessweet nog wel dat ik als 11 jarig jochie dit nummer op school playbackte
Nooit meer wat van gehoordquote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er eigenlijk met Hans? Istie boos ofzo om iets? zn website staat niet meer vermeld bij zn persoonlijke gegevens...laten we zeggen dat alles uit staat en zn plaatje is ook dood, zn onderschrift is ook weg![]()
*bezorgd is* wie weet er meer
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord![]()
Straks MD op 3 en nog wat nummers van springsteen
Ja zag het ook ik snap er ook geen reet meer van. Hans als je dit leest geef een teken van leven!quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is er eigenlijk met Hans? Istie boos ofzo om iets? zn website staat niet meer vermeld bij zn persoonlijke gegevens...laten we zeggen dat alles uit staat en zn plaatje is ook dood, zn onderschrift is ook weg![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:38 schreef Feivel1 het volgende:
Volgens mij is Annemiek vrolijk ofzo
Ik ga 'r vandoor. Tot morgen!
Bruce nuquote:Op maandag 1 juni 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ben Anouk aan t luisteren op de radio...kan niet op de tv kijken..is het daar ook leuk?
Volgens mij ging hij een sabbatical van 3fm en Fok! houdenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Dat eerste kan ik hem vooral aanraden.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een sabbatical van 3fm en Fok! houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |