oh vast welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus je kent National Lampoon's Christmas Vacation niet?
Clark Griswold krijgt een lullig loonstrookje en sluit zijn tirade af met 'Hallelujah! Holy shit! Where's the tylenol?'
Of hij heeft gewoon eindelijk een leven naast Fok gevondenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans heeft
1) een eeuwige sabbatical of
2) een langdurige sabbatical
(uit zeer betrouwbare bron)
ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon eindelijk een leven naast Fok gevonden![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ook!![]()
kheb n beetje Hans in t topic gemaakt...ik miste het vrolijk gele kuikentje![]()
Dat was echt Chevy Chase op zijn best.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh vast welals ik het hoor...ben echt een noob met namen enzo...kan het meestal zo meezingen maar wie die artiest ook alweer is of hoe dat liedje heet
voor PP *?*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat leven had ie de afgelopen dagen wel heel erg *voor PP* Hij ging werken![]()
NEEEEEEEEEE!!! hij ging werken? it doesn`t get any sadder than thatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat leven had ie de afgelopen dagen wel heel erg *voor PP* Hij ging werken![]()
Ja, hij ging zowaar werkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE!!! hij ging werken? it doesn`t get any sadder than that
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
Zit een plaat te bedenken voor twittertunes... Dat soort dingen ben ik echt slecht in
Ik moest aan RATM denkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
deze keer ben ik ook n bietje blanco...ik moet meteen aan the Prodigy denken als ik een *uit mn hum dag* hebniet aan iets *sads achtig*
Dat vroegen ze net in De Canvascrack!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:52 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAA JEFF BUCKLEY![]()
tis trouwens niet het origineeldie is volgens mij afkomstig van Leonard Cohen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |