abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69608476
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:01 schreef FixYou het volgende:

[..]

Waarom sluiten ze een website, het moet toch allemaal volautomatisch werken.

Straks sluiten ze www.gereformeerd-dagblad.nl nog op zondag
Het Reformatorisch Dagblad IS op zondag gesloten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2009 18:09:01 ]
pi_69609484
Ik heb hetzelfde. Heb me weer opnieuw ingelogd en na 2 keer proberen kreeg ik een nieuwe code per sms maar wat denk je, ik blijf nog steeds iedere minuut een smsje krijgen met die oude code.
pi_69609726
Correct, er is een storing gaande. Niet bij IBG of DigiD overigens, maar bij een operator die gebruikt wordt voor het versturen van de codes. Er is naar een backup infra overgeschakeld voor nieuwe codes, en die gaan goed. Aan het probleem van de zich nog steeds herhalende berichten wordt gewerkt .
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 1 juni 2009 @ 19:21:40 #29
132766 pindapeller
niks nuttigs:)
pi_69610680
ik heb er inmiddels ook al wel zon 250 ontvangen! wanneer is dit hopelijk opgelost?
pi_69610753
Geen idee. Het ligt bij de betreffende operator. En ik krijg m'n testberichten ook nog steeds binnen .
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_69611161
Ik dacht vandaag ook even in te loggen. Mijn hemel wat een zooi! Krijg sinds 1 uur iedere minuut dezelfde toegangscode! Zooi! Ligt trouwens niet aan Vodafone, ik zit bij Hi en heb het dus ook...
pi_69611254
quote:
Op maandag 1 juni 2009 15:50 schreef Kill_em_all het volgende:

Morgen meteen zo'n homofiele medewerker eens lekker de tyfus toewensen
goed idee want dat lost natuurlijk alles op!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:39:39 #33
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69611311
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:37 schreef Prego het volgende:

[..]

goed idee want dat lost natuurlijk alles op!
mwoah, maar t is wel leuk toch!

ik heb ondertussen als 2x mijn inbox moeten legen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69611393
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:35 schreef w00tNL het volgende:
Ik dacht vandaag ook even in te loggen. Mijn hemel wat een zooi! Krijg sinds 1 uur iedere minuut dezelfde toegangscode! Zooi! Ligt trouwens niet aan Vodafone, ik zit bij Hi en heb het dus ook...
Ik ga geen namen noemen wie het veroorzaakt, maar het probleem is merkbaar bij alle providers.
Meh.
pi_69612978
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:41 schreef Metatron het volgende:

[..]

Ik ga geen namen noemen wie het veroorzaakt, maar het probleem is merkbaar bij alle providers.
Waarom geen namen noemen? Als een dokter wat fout doet, of als de garage je rem leidingen niet goed aansluit wil je toch ook graag weten wie die fuck ups maakt? Of werk je zelf bij die prutsers? In dat geval ga eens snel oplossen schooier
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_69613270
Nou mijn vriendin heeft exact hetzelfde als TS. Ze ging om 14:15 even inloggen bij de IBGroep en heeft ongeveer 250 SMSjes sinds vanmiddag ontvangen. Provider is KPN (Hi), en ook die zijn natuurlijk niet bereikbaar vandaag. Echt belachelijk
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 20:32:34 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69613393
Whehehe lekker voor je ts
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69618060
Dat zal die luie studenten leren om van ons belastinggeld te luieren
Cool story, Hansel.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:00:54 #39
132766 pindapeller
pi_69619695
ik ontvang nu niks meer! maar ik kan ook geen normale smsjes meer ontvangen! :S
pi_69621362
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja want het alternatief is natuurlijk veel beter. Zorg dat alleen de allerrijkste geld hebben om te gaan studeren, laat de rest lekker arbeider worden. Verdienen ze gelukkig een stuk minder en kunnen ze later jouw AOW lekker niet betalen waardoor jij tot aan je dood door mag werken. Strak plan. Jij hebt zeker gestudeerd? Die investering die nu in mij word gemaakt word ik weet niet hoeveel keer dubbel terug verdient als ik straks 50+% belasting mag betalen.

SMS crap lijkt btw te zijn opgehouden, thank god.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 1 juni 2009 @ 23:45:41 #41
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69621531
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
_______!

rechtse mensen die niet weten waar ze over praten
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69621624
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Waarom geen namen noemen? Als een dokter wat fout doet, of als de garage je rem leidingen niet goed aansluit wil je toch ook graag weten wie die fuck ups maakt? Of werk je zelf bij die prutsers? In dat geval ga eens snel oplossen schooier
Ik heb een NDA waar ik me aan dien te houden. Dat ik hier aangeef dat het het probleem bekend is en er aan gewerkt wordt is niet meer dan een 'courtesy' aan de mensen die er hier over klagen. Scheelt hun weer wat frustratie met het (proberen te) bereiken van de helpdesk van hun provider. Meer details kan ik simpelweg niet verstrekken.

En for the record: ik werk niet voor een provider.
Meh.
pi_69621894
Probleem van Golden Bytes?

[ Bericht 33% gewijzigd door Meddo op 02-06-2009 00:03:28 ]
You dream it, I live it.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 00:00:57 #44
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69622077
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:47 schreef Metatron het volgende:

[..]

Ik heb een NDA waar ik me aan dien te houden. Dat ik hier aangeef dat het het probleem bekend is en er aan gewerkt wordt is niet meer dan een 'courtesy' aan de mensen die er hier over klagen. Scheelt hun weer wat frustratie met het (proberen te) bereiken van de helpdesk van hun provider. Meer details kan ik simpelweg niet verstrekken.

En for the record: ik werk niet voor een provider.
mensen die werken bij het ibg
pi_69622183
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

mensen die werken bij het ibg
Nope. En ook niet voor DigiD, mocht dat je volgende gok zijn.
Meh.
pi_69622206
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:55 schreef Meddo het volgende:
Probleem van Golden Bytes?
Nee, ook al niet .
Meh.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 09:52:31 #47
132766 pindapeller
pi_69626874
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 00:04 schreef Metatron het volgende:

[..]

Nee, ook al niet .
waarom loop je iedereen te verdedigen terwijl het bedrijf gewoon een dikke fout maakt en dit pas na 10 uur! kan oplossen? want in mijn ogen lijkt het mij toch echt wel golden bytes...
pi_69628876
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 09:52 schreef pindapeller het volgende:

[..]

waarom loop je iedereen te verdedigen terwijl het bedrijf gewoon een dikke fout maakt en dit pas na 10 uur! kan oplossen? want in mijn ogen lijkt het mij toch echt wel golden bytes...
Ik verdedig niemand, ik heb een NDA waar ik me aan dien te houden. Het enige wat ik er over kwijt kan is dat het probleem bij een operator lag, en niet bij IBG, DigiD, Golden Bytes of welk verder bedrijf je ook uit je hoge hoed wil toveren.
Meh.
pi_69629275
quote:
Op maandag 1 juni 2009 23:41 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ja want het alternatief is natuurlijk veel beter. Zorg dat alleen de allerrijkste geld hebben om te gaan studeren, laat de rest lekker arbeider worden. Verdienen ze gelukkig een stuk minder en kunnen ze later jouw AOW lekker niet betalen waardoor jij tot aan je dood door mag werken. Strak plan. Jij hebt zeker gestudeerd? Die investering die nu in mij word gemaakt word ik weet niet hoeveel keer dubbel terug verdient als ik straks 50+% belasting mag betalen.

SMS crap lijkt btw te zijn opgehouden, thank god.
Ik was sarcastisch
Cool story, Hansel.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 12:12:10 #50
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_69630332
TS heeft nu al gebeld? ik wacht op een mp3 met je gesprek met IB-groep!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')