quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zelfde model als ieder ander sbk stuur valt redelijk ver naar achter vergeleken met cross sturen etc
stuurtje met deze vorm dus:
[ afbeelding ]

Waarschijnlijk eerste keer te lang doorgestart waardoor je de boel verzopen hepquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:26 schreef o-o het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel inderdaad.
Net 30 keer geprobeerd te starten, benzine kraantje op reserve gezet (toen hij afsloeg klonk het alsof de benzine op was). Even wachten weer proberen. Met choke dan? Nee, ook geen sjoege. Stukje lopen. Aanduwen dan? Nee ook niets. Collega loopt voorbij (ook motor rijder), kijken horen starten, niets. Je hoort wel de startmotor, maar de motor zelf doet niets. Joh!? Dan uiteindelijk nog maar weer eens starten (ondertussen olie gecheckt, benzine gecheckt, temperatuur gecheckt, etc.). HE-LE-MAAL NIETSCH . . .
Nog een stukje lopen naar Motostore, ik denk nog, hij zal nu toch niet wel zomaar starten. . . .
Kerel komt aanlopen, start een keer, plof pruttel. Start tweede keer en lopen. . . als een zonnetje . . . .
Laten we het er op houden dat ik blij ben dat hij het weer doet!
En terechtquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
kheb laatst een mailtje jou kant op gedaan, niks ontvangen?
quote:
quote:

wel leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Den_Haag het volgende:
cageon, hoe vond je eigenlijk het circuit van Spa?

erg vreemd!quote:

och jeej, die had ik zelf nog niet verzonnenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:30 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Vlieringtrap?
BBWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH [ afbeelding ]

voggens mijn wert jou motur bedoeltquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zelfde model als ieder ander sbk stuur valt redelijk ver naar achter vergeleken met cross sturen etc
stuurtje met deze vorm dus:
[ afbeelding ]

volgens mij heb je dat wel is eerder gezegdquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis hier niet meer wat het geweest is

KLinkt als iets leernichterigsquote:

quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
erg vreemd!
net alsof iemand op je rug drukt, ging dus voor eau rouge met mijn borstkas op de tank leunen, kon ik de rest van mijn energie/armen gebruiken om de motor de bocht om te krijgen, bij de overgang van omlaag naar omhoog is dat nog best zwaarEinde van de dag kostte me dat ERG veel moeite, helemaal uitgeput van de dag zelf en de snelheid ook nog is omhoog
Wel leuk, een beetje moeten werken, net als blanchimont, heb nog nooit zo hard mijn stuur omvergeduwd.
dacht even dat die onder me vandaan zou gaan.![]()
![]()
kon er vol gas doorheen![]()
Gasten op 600tjes die op het bochtige gedeelte sneller waren kon ik daar op inlopen, ze hielden voor die bocht in

Dröghquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:01 schreef bvvt het volgende:
Hey, een TVP is alleen om het topic terug te kunnen vinden
Niet om meermaals in 1 topic te doen.![]()

Rondetijd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maandag trouwens op Assen gereden, met de auto. Moet zeggen dat Spa toch een makkelijker circuit is.

quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:03 schreef rib-1 het volgende:
Take it to the next level Deutsche Brüder
http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=CukD7f9jbZI

wat is hier de bedoeling van? Hoelang je t vol kan houden om er naar te kijken?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:03 schreef rib-1 het volgende:

Okay, doen we.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef Cageon het volgende:
zo interview gehad. Ging wel goed.
Nu ff afwachten.

Zo even koffie gezet. Ging wel goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef Cageon het volgende:
zo interview gehad. Ging wel goed.
Nu ff afwachten.

Leuk filmpjequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:03 schreef rib-1 het volgende:

geen transponder in de auto, en best wat verkeer. Alleen voorbij gereden door de safety cars als die gingen trappen (Audi S4) en een 147 GTA. best netjes.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Rondetijd?![]()
hmm, ik vind op Assen de baan overzichtelijker...
ik vind het fijn als ik kan zien waar ik uit ga komen, anders gaan mijn alarm belletjes rinkelen zeg maar

Beetje teveel koffie op bij de koekjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leuk filmpjeik heb er om kunnen lachen
Alleen jammer dat de url maar half werk
Naar wat onderzoek blijkt het zo te zijn dat je de verkeerde url gebruikt
soms best vervelend
Maar ik hoop dat je deze aanwijzing meeneemt in je volgende post, zodat iedereen een aangename internet beleving heeft
Je moet dus de link naast het filmpje hebben
Klikken op het joeptjoep plaatje werkt bij jou namelijk nooit ....
....
NOOIT ZEG IK JE!!!1!1!!! HET zit me tot HIER!!!! 'T komt me de strot uitKan je dan helemaal niets ALLEEEN!!!
![]()
![]()
![]()

Je laat toch iemand anders timenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
geen transponder in de auto, en best wat verkeer. Alleen voorbij gereden door de safety cars als die gingen trappen (Audi S4) en een 147 GTA. best netjes.
Spa is toch mijn favoriet. maar ja, nu eens allebei met de motor testen.

Teveel suiker op de koekjesquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Beetje teveel koffie op bij de koekjes

Keer gedaan bij een reiziger met schaamrood draaide die zich weer omquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Leuk filmpjeik heb er om kunnen lachen
Alleen jammer dat de url maar half werk
Naar wat onderzoek blijkt het zo te zijn dat je de verkeerde url gebruikt
soms best vervelend
Maar ik hoop dat je deze aanwijzing meeneemt in je volgende post, zodat iedereen een aangename internet beleving heeft
Je moet dus de link naast het filmpje hebben
Klikken op het joeptjoep plaatje werkt bij jou namelijk nooit ....
....
NOOIT ZEG IK JE!!!1!1!!! HET zit me tot HIER!!!! 'T komt me de strot uitKan je dan helemaal niets ALLEEEN!!!
![]()
![]()
![]()

ga soms naar wat Italiaanse autodagen toe. erg leuk altijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je laat toch iemand anders timen![]()
Klinkt wel snel iig![]()
Ben je zo fanatiek circuitganger met de auto?
Met de motor denk ik dat er een wereld voor je open gaat.. (of niet)

Sterkquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Keer gedaan bij een reiziger met schaamrood draaide die zich weer om
En de kom maar kom maar etc die blijft wel leuk en werkt goed![]()
Hoe smaakt de koffie kk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |