Nee 2 nieuwe topicsquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
hier maar verder gaan dan?
thrust: als je hem dichtgooit moet je een nieuwe aanmaken. zie de OP...
Maar schatje .. jij en tijn waren een minuut te vroeg hoor .. of is 10 minuten regel er niet meerquote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Murmeli het volgende:
hier maar verder gaan dan?
thrust: als je hem dichtgooit moet je een nieuwe aanmaken. zie de OP...
iki vind van wel want het is de mijne....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Jannuk het volgende:
Goeiemorgen
Zit ik nu in de goeie [singles]?
Morgenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Jannuk het volgende:Goeiemorgen
Zit ik nu in de goeie [singles]?
het is tegenwoordig 5 minuten....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar schatje .. jij en tijn waren een minuut te vroeg hoor .. of is 10 minuten regel er niet meer
en ik blijf lekker in het topic van Murm posten![]()
Opgelost slotje op die van mijquote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iki vind van wel want het is de mijne....
OK, dan blijf ik hierquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iki vind van wel want het is de mijne....
Heb je een frisbee?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Wil wel naar buiten , maar heb geen idee wat te doen.
Eens ff kijken wat er allemaal te beleven is.
Denk dat ik zo nmaar even op het balkon ga liggen ofzo. Verder ook geen idee wat te doen buiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:42 schreef Feitosa het volgende:
Wil wel naar buiten , maar heb geen idee wat te doen.
Eens ff kijken wat er allemaal te beleven is.
Mag ik het doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga mezelf maar eens een schop onder m'n reet geven. Op naar de sportschool.
Dankjequote:Op maandag 1 juni 2009 11:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je word met de minuut wijzer
Misschien moet je vaker de afwas doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:44 schreef Jannuk het volgende:
Ik zit te wachten tot mn was klaar is en moet ook nog een mega-afwas doen, maar eerst ff buiten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |