quote:
Nou, beter dat ze er nu gewoon goede games voor aan gaan kondigen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 18:20 schreef Edwinuss het volgende:
Motion Plus was toch al lang bekend?
NEXT
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef Pheno het volgende:
Ik zie echt weer teveel sportgames. Come on.....
duh, wii sportsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef Pheno het volgende:
Ik zie echt weer teveel sportgames. Come on.....
Beter komen ze met een nieuw systeem die grafisch wat meer kan. Ze kunnen wel zeggen dat het om de gameplay gaatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nou, beter dat ze er nu gewoon goede games voor aan gaan kondigen.
Dat zeg ik. Kom nu met de echte games plz....quote:
http://twitter.com/GKborisquote:Het is echt heel leeg. Misschien 500 man in een zaal waar 3000 ingaan.
Die hele conference gaat op z'n bek.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
Kun je ook op je bek vallen tijdens skydiven?
quote:
quote:Wii parachute springen. Great. Jan moet lachen. Whooooo roept die gast. As you can see its a lot of fun...zegt ie
OMG, ze laten alle sporten zien. Boogschutter, fapfapfap.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die hele conference gaat op z'n bek.
Lukt aardig iig.
Serieus, waarom zouden ze? De Wii verkoopt nog als crack.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beter komen ze met een nieuw systeem die grafisch wat meer kan. Ze kunnen wel zeggen dat het om de gameplay gaat
Grafisch is ook niet allesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Beter komen ze met een nieuw systeem die grafisch wat meer kan. Ze kunnen wel zeggen dat het om de gameplay gaat
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:25 schreef Wii-Style het volgende:
Skydiving is gewoon een intro voor Wii Sports Resort. Niet slecht.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:26 schreef Jesse_ het volgende:
iemand een linkje naar mario stukje?
heb dat gemist
Mario Co-op (2d platform)quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:27 schreef EvilMarc het volgende:
Wat is er allemaal al gebeurd?
New Super Mario Bros (Wii versie)quote:
New Mario ......... ........... .......... .......... ........... Wii Fit ........... .......... .......... ........... Motion Plus.........quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:27 schreef EvilMarc het volgende:
Wat is er allemaal al gebeurd?
Is mario een beetje tof?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mario Co-op (2d platform)
Motion plus met wii sport resort
en wii fit plus.
Leuke 2D graphics, met objecten 3D rendered. Dus we zijn net zo ver als de SNES met Donkey Kong en Killer Instinctquote:
check ubisoft presentatie nog maar eensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Man zelfs het Europa debat op eenvandaag is interessanter. Jesus christ.
quote:# Hahaha dat gekreun is hilarisch...ohh ahhh regie so much fun ahhh ohhhheen halve minuut ago from web
Ik heb nog vertrouwen tot het eindquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:30 schreef intraxz het volgende:
Nintendo faalt.
Reggie is presentatiebaas. Dat meen ik. Echt, hoe die man spreekt is echt uber.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:31 schreef Edwinuss het volgende:
Reggie kan wel goed presenteren, beter dan de EA kneuzenkermis van gister.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Reggie is presentatiebaas. Dat meen ik. Echt, hoe die man spreekt is echt uber.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
EPIC FAIL NINTENDO.
Hier kan een slotje op. Schijt conferentie.
quote:Regie zegt dat er meer 3rd party games zijn verkocht voor de wii en ds dan voor elk ander platform. Dat is gewoon pertinent niet waar.
Ga weg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
EPIC FAIL NINTENDO.
Hier kan een slotje op. Schijt conferentie.
Na die xbox trailer van FF13 vind ik het maar matig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, Crystal Bearers, die lijkt me nog wel gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |